We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
*rolt over iedereen heen* Ik heb een gehaktbal gegeten die met bedorven vlees gemaakt is oepsie ongelukje.
Héhe gebeurt niet als je vegi bent en je ouders een groenten en kruidentuin hebben xd
--- Ok eum, m'n vriend (van wie jullie nu al weten dat 'ie homo is) heeft me nu ook al uitgenodigd om naar een feestje voor z'n 18e te komen, in oktober terwijl 'ie me ook al gevraagd had om mee te gaan naar een metal fuif in oktober... How the heck moet ik het nou opvatten?
Btw, kun jij aan tickets geraken als ze ze s nachts beginnen te verkopen? mss probeer ik m'n ouders wel te overtuigen dat ik tot 's nachts mag opblijven dan...
Ik ga het proberen Gen, maar ik beloof niks aangezien het normaal verboden is ^^" Ik spring ff vlug onder de douche, vandaag was het een zware dag met Lo, Chemie, Wiskunde... Pakken huiswerk *valt om*
and as he was the black canvas
they drew stars and a moon to make him a glorious night
Ik ga het proberen Gen, maar ik beloof niks aangezien het normaal verboden is ^^" Ik spring ff vlug onder de douche, vandaag was het een zware dag met Lo, Chemie, Wiskunde... Pakken huiswerk *valt om*
*revives Bo* *schud haar door elkaar* Tell me!! Why did Never f>ck Tall's sis!!?
#Awesome:
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
*revives Bo* *schud haar door elkaar* Tell me!! Why did Never f>ck Tall's sis!!?
*steekt hand trillend op* Ik vind het wel leuk :3 *loopt hard fluitend weg*