Every step... - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Every step...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Mary
Member
Every step... - Pagina 2 DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Every step...   Every step... - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 12:04

En toen was er chaos. Enkel chaos. Terwijl Mary bezig was met de gevlekte apprentice, rook ze een nieuwe geur. "Jaja, ik heb het begrepen.", De zwarte rouge had geen energie om boos te worden over het feit dat ze werd afgesnauwd. Ondertussen ging Slender helemaal los, die had geen controle meer. "Jij verrader. Wacht maar tot de clan hier van hoort. Wacht maar tot Inner dit hoort. Jij bent geen familie meer van me!" Was dit haar zus? De lieve kattin die ze had ontmoet? "Mary?! What the hell is going on here?" Haar aandacht werd weggerukt naar Jeff. Oh thank god, finally. Eindelijk iemand die haar begreep, die haar kon verdedigen. "Don't kill that Apprentice!" Even keek ze verward. Niet? "I mean not without me." Oh, of course. Mary grijnsde, al had ze wel door dat het nu niet de tijd was hiervoor. Mary verslapte haar greep. "Laat haar met rust! Jij monster." Haar kill to be werd ruw uit haar poten getrokken, door -hoe kon het ook anders- Slenderstep. Met een vurige blik nam Mary afstand van zowel de apprentice als haar zus.  "Hi sister." Jeff hield niet van clankatten, dat wist ze wel. Maar ook niet van zijn familie in de clan? "And I heard that you are my brother." Zei de kater met een blik op Forest. Toen kwam Haar broer naast haar zitten, en de kattin ontspande. Het ging wel goed komen. "And now tell me what the hell there's going on please!" Mary wou het uitleggen, en dat zou ze doen ook. Zometeen. De rattige apprentice werd naar het kamp gestuurd, daar ging haar kill. Mary siste Dauntpaw na, maar bleef rustig zitten. Ze leken wel verdeeld. Forest en Slender, al hielden die geruime afstand van elkaar, en Mary en Jeff. Toen snapte Forest. Te veel druk. "Je kunt ervan vinden wat je wil, Slender!" Gilde hij, "Je doet maar! Ik kies voor mezelf, als je het niet erg vindt!"Mary hield wijselijk haar mond, dit was een clanprobleem. "En jij?" De aanval ging over op Jeff. "Wow, wow, calm down now." Siste ze, een tikje ijzig. Jeff was degen die ze het meest mocht. "Hoe kom jij aan het lef om je je tegenover me te vertonen?" "Forest, shut it!" Ze had de neiging om voor haar broer te staan, als verdediging, maar ze wist heel goed dat Jeff heel goed voor zichzelf kon zorgen. "It's in the past." Haar Vurige blik zei genoeg. Like it or leave it. Als haar familie niet begreep hoe ze echt was, konden ze dan wel met elkaar overweg? Ze wilde zich heus wel eens inhouden voor haar familie, maar... Kon dat als Slender zo stroef was? Als Forest zo rechtvaardig was? En als de rouege's moordmachines waren? Mary zuchtte. Hier kreeg ze koppijn van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeff
Member
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Every step...   Every step... - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 14:05

;; Dit topic is zo erg lachwekkend xD En ja idd Liltih c:

"Ben jij die Jeff waarover Strawp... Strawwillow het had?" Hij boorde zijn ogen in de hare. "Yes. She told about me? Why. Holy mother of Hell." Hij keek haar woest aan, Straw had over hem gepraat? Wat voor een idiote Clan is de ShadowClan wel niet! Zo te horen was de -paw weg en was het -straw geworden. Amper verandering in zijn ogen, maar goed. "Jij verrader. Wacht maar tot de clan hier van hoort. Wacht maar tot Inner dit hoort. Jij bent geen familie meer van me!" riep Slender tegen Forestrain, en het drong tot hem door dat de kater had gezegd dat zijn partner van de WindClan was. Een grijns verscheen op zijn gezicht. "Blijf uit mijn buurt jij!" Jeff ging tegen Slender aan zitten, legde zijn hoofd in haar nek en gromde. "No." zei hij kort. Zij beveelde hem niet. Hij kwam zo kort als hij wou. "But I won't come too close. I hate the smell of the ShadowClan." Hij grijnsde haar hatend toe, en rolde zijn ogen erna. "Je kunt ervan vinden wat je wil, Slender!" schreeuwde zijn broer plots. "Je doet maar! Ik kies voor mezelf, als je het niet erg vindt!" Jeff vond het allemaal geweldig. Drame queens everywhere. "En jij?" Forest klonk woest. "Hoe kom jij aan het lef om je je tegenover me te vertonen?" Jeff lachtte hard, en likte over zijn littekens. "Mom's blood tasted delicious, brother, and dad was just a fool, his blood tasted as disappointment." Hij lachtte hem toe. "Forest, shut it!" Dankbaar wierp hij en blik op zijn enige familielid dat hij mocht. "It's in the past." Jeff knikte, en wierp een blik op Forestrain. "The past hurts, it's okay, maybe your WindClan partner can help you? So you'll forget it? Ohh. I am not the one who broke the Warrior Code, or however you guys call it. Have fun with your WindClanner." Het was riskant om het zo te spelen, maar hij wist eerlijk gezegd dat hij iedereen -buiten Mary- aan kon. Hij kon hen allemaal zo doden als hij wou.
Dauntrose
StarClan
Every step... - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Every step...   Every step... - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 15:44

"Yes. She told about me? Why. Holy mother of Hell."
Ze legde haar oren half plat terwijl ze zich lichtjes duizelig begon te voelen. "Ze vertelde me dat jij de gaafste kat was die ze had ontmoet, die in de echte vrijheid leeft en naar niemand moest luisteren." Daarna haalde ze haar schouders op. "Oh ja en ze zei dat jij de enigste was die haar begreep, met haar vreemde stem enzo. -" Verder wist ze niets. Hij lag verstopt in een raadsel. "Maar wees gerust ze heeft het alleen mij toevertrouwd en ik ben net zoals in deze situatie niet zo dom om het door te gaan vertellen... Iedereen zijn eigen leven zeggen ze hé." Ze grijnsde scheef naar hem terwijl de wereld een klein beetje begon te tollen. "Ze heeft je naam zelfs niet toevertrouwd aan mij die rare poes. Alleen heb ik nu een vermoeden dat jij die Jeff bent waar heel dit drama over gaat.", miauwde ze. Ondertussen probeerde ze houvast te zoeken op de draaiende grond. Het gesprek ging verder, met veel gesnauw. Ze zag Slenderstep op haar afkomen. "Laat haar met rust! Jij monster." Ze glimlachte naar de poes. "Blijf uit mijn buurt jij!" Ze voelde een staart tegen haar schouder tikken. "Ga terug naar het kamp. Het is hier niet veilig voor je." Ze schudde haar kop. Waardoor ook meteen de mist een beetje optrok. "Nee, ik blijf hier." In haar hoofd voegde ze eraan toe; bij jouw.
"The past hurts, it's okay, maybe your WindClan partner can help you? So you'll forget it? Ohh. I am not the one who broke the Warrior Code, or however you guys call it. Have fun with your WindClanner." De zin van Jeff klonk gevaarlijk. Hopelijk draaide dit niet op een gevecht uit.
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Every step...   Every step... - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 23:07

Voor de tweede keer zou dit wel weer eens op een gevecht kunnen uitdraaien. Het vreemde was dat ze nooit problemen had met andere clans. Blijkbaar hadden alleen de rogues de pest aan haar. Slender wierp een dodelijk blik naar Forest toen deze ook nog eens begon te flippen. "Je doet maar wat je wil. Zelfs al zou Jeff of Mary je nu vermoorden, dan nog verdien je mn liefde niet. Trap het gewoon af vuile verrader." Niet veel later nadat ze Jeff had afgesnauwd kwam hij al tegen haar aanliggen en legde zijn kop tegen haar. Haar dodelijke blik kreeg nu het vuur in zich dat je alleen maar kon zien als ze echt woedend was. Zonder aan de gevolgen te denken sloeg ze haar klauw in de kater zijn gezicht en klauwde hem een heel eind open. "Ik had je nog zo gewaarschuwd. Blijf uit m'n buurt!" Ze was woedend en wierp vervolgens een blik op Dauntpaw die er blijkbaar nog steeds stond. Slender haalde haar schouders op en keek iedereen op Dauntpaw na aan. Niet echt afwachtend op een gevecht die zou komen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Every step...   Every step... - Pagina 2 Icon_minitime

Every step...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: