Remember the name 47 Actief
| |
| Onderwerp: Deelen Blijft moeilijk...(Flowerpelt) zo 14 sep 2014 - 13:56 | |
| Het was een Hete Middag Veel dieren lagen te slapen onder een boom of struik e zochten allemaal verkoeling .Dat was het liefste what je nu deed under een boom zitte en rusten maar dat kon niet .Je had te veel honger om te gaan rusten .Het was erg warm en de kans dat je een prooi zou vangen vandaag was erg klein maar toch moest je het proberen! uuren later .Je was moe overbelast en erg hongerig .Dit was je laaste hoop de vlakke gras land .Erg kwamen hier niet veel dieren .Vooral omdat hier veel tweebenen kwamen. toch Moest je het proberen! Je loopte rustig en erg oplettend over de vlakke gras land .Toen hoorde je een hard Sceeezze Het klonk als een Konijn ! je sprinte naar het geluid in de hoop dat het 2 mannen waren aan het vechten voor een vrouwtje en dat een had verloren .Maar nee je zag Een Furball zwarte Poes.De zwarte poes zat Met haar rug tegen jouw toe en begon te eeten.Het bloed dat langs haar mond gleed ...Dat sappige vlees...Je zat er al over te mond wattere .tot je je opeens niet meer in kon houden en je sprong met een sprong die je nog nooit heb gemaakt zo lenig .Je Sprong precies op de zwarte kat .Je kon voelen toen je haar van acther besprong dat ze veel sterker was dan jij. Jullie landen samen op de grond die sprong heeft je zo veel Energie gekost dat alles even zwart werd... |
|
Katy 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Deelen Blijft moeilijk...(Flowerpelt) zo 14 sep 2014 - 14:38 | |
| Het was een Hete middag .Je zuchte je lag onder een boom op je rug en keek naar de blaadjes ...Ik verveel me...Dacht je bij je zelf. Ik ga wel jagen dan. Je stond op en loopte langzaam vooruit je had bijna de indruk dat je midden in het gras is slaap ou vallen .Een paar uur later. Rennden je door het bos een je had nog niks gevangen maar dat vond je niet erg je had geen erge honger.je rennden zo hard dat toen je eindelijk moe was en stopte je hele maal bij het vlakke gras land was .Je keek verbaast om je heen heb ik echt to ver gerend dacht je bij je zelf .Je moest even laughen tot je opeens een hard gegil hoorde .Je wist dat het geluid zo hoog was dat het een muis een vogel of een ander klein dier moest zijn.Je sprinte naar waar het geluid vandaan kwam en je zag een Manntjes Konijn een ander een what yonger konijn in de nek bijten het beest verloor langzaam zjin leven en viel op de grond je rennden er heen de ander konijn ging er snel vandoor .Je boog je zelf over het beest dat zijn laaste adem aan het baasen was. Je wachte even tot het dier hele maal dood was en .je begon er langzaam van te eten .Toen je opeens een kat die je van acther besprong .Je schork er o van dat jullie samen op de grond viellen .Toen je opstond om de kat aan te vallen zag je dat ze is flauwgevallen ze zag er erg wak uit .Je voelden meed de lijden voor haar en je pakte je konijn in je mond en gooide het voor haar neus neer wacthen tot ze wakker zou worden |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Deelen Blijft moeilijk...(Flowerpelt) zo 14 sep 2014 - 16:12 | |
| Hetzelfde geldt als wat ik in het zoektopic heb gezegd. De bedoeling van een RPG is posten met anderen. Het is niet de bedoeling om een topic te nemen met twee van je eigen accounts. Daarnaast wil ik je nog even verwijzen naar de RPG training vanwege de schrijfstijl je die hanteert.
Mvg. Firestar |
|
| Onderwerp: Re: Deelen Blijft moeilijk...(Flowerpelt) | |
| |
|