|
|
Z 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 19:15 | |
| Waarom gaat het weekend zo snel voorbij? :c |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 19:24 | |
| @Assie: Yeah you should show me :3 Paars is awesome (en sexy). @Emma: Nah eerstejaarsweekend van mn studievereniging. Das geen studentenvereniging die nog wel eens ontgroeningen hebben. Je zou het een hele milde ontgroening kunnen noemen. Like traditie omdat ochtendgymnastiek te doen enzo, maar voor de rest was het super awesome hoor xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 19:26 | |
| Klinkt gaaf! Beter dan de ontgroening van m'n zus, die moest door blauwe brinta rollen D: Ik ben blij voor je dat dat niet hoefde xD |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 19:32 | |
| fuu moet quotje zoeken voor rowie xd |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 19:36 | |
| Waz;; - (let op want het is een naakt-portret achtig iets) ik wilde gewoon es een mens proberen te tekenen xd:
Maar dus ja, ik wilde gewoon paars haar doen >D Zop even ad slag om te posten ;p nu broer toch gaan werken is xd |
|
| |
Z 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 19:45 | |
| Mijn Finn cosplay is af :'D |
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 19:49 | |
| Wauw Ass, awesome! Voor iedereen die op mijn post wacht; SORRY! Ik ben er mee bezig, I swear *shame* |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 19:51 | |
| - Birchkit schreef:
- Waarom gaat het weekend zo snel voorbij? :c
+1 :c |
|
| |
Bunny 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 19:54 | |
| meh, ik ben mijn biomap in de klas vergeten en dat hebben we morgen het eerste uur x'd goed begin, d tweede week al vanalles beginnen te vergeten x'd |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 20:10 | |
| Ik wil hier actiever worden, maar ik ben vaak te lui om te posten waardoor ik dus ben van "doe ik later wel" en uiteindelijk vergeet ik dat ik eigenlijk had moeten posten .-. |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 20:15 | |
| - Dreamer schreef:
- Ik wil hier actiever worden, maar ik ben vaak te lui om te posten waardoor ik dus ben van "doe ik later wel" en uiteindelijk vergeet ik dat ik eigenlijk had moeten posten .-.
+1 Precies hoe ik me nu voel :/ |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 20:27 | |
| - Acepaw schreef:
- Dreamer schreef:
- Ik wil hier actiever worden, maar ik ben vaak te lui om te posten waardoor ik dus ben van "doe ik later wel" en uiteindelijk vergeet ik dat ik eigenlijk had moeten posten .-.
+1 Precies hoe ik me nu voel :/ *Waves* Nog zo een hier |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 20:30 | |
| - Lostvoice schreef:
- Acepaw schreef:
- Dreamer schreef:
+1 Precies hoe ik me nu voel :/ *Waves* Nog zo een hier Count me in :/ |
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 20:35 | |
| - Emberkit schreef:
- Lostvoice schreef:
- Acepaw schreef:
- Dreamer schreef:
+1 Precies hoe ik me nu voel :/ *Waves* Nog zo een hier Count me in :/ Meh threeh D: |
|
| |
392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 20:36 | |
| - Flashkit~ schreef:
- Emberkit schreef:
- Lostvoice schreef:
- Acepaw schreef:
- Dreamer schreef:
+1 Precies hoe ik me nu voel :/ *Waves* Nog zo een hier Count me in :/ Meh threeh D: Ik ook... En dan houd ik het stil en hoop ik stilletjes dat mensen erover vergeten... |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 20:37 | |
| - Mary schreef:
- Flashkit~ schreef:
- Emberkit schreef:
- Lostvoice schreef:
- Acepaw schreef:
- Dreamer schreef:
+1 Precies hoe ik me nu voel :/ *Waves* Nog zo een hier Count me in :/ Meh threeh D: Ik ook... En dan houd ik het stil en hoop ik stilletjes dat mensen erover vergeten... +1 ma ik mag dan niet posten deze week :c |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 20:51 | |
| Geen idee wat ik wil doen |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 20:53 | |
| Tss ik heb wel genoeg inspi maar ja wat ben je er mee als zo meteen je broer thuis komt en je z'n laptop vast zal moeten terug geven :/
Nieuw os <33 ok ja ik had echt geen inspi voor een tekstje, dus werd het maar HU xD |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 21:05 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 21:10 | |
| Hmm weet niet hoor xD Met al z'n wapens die hij heeft ;p kan ik me alleen maar beschermen met m'n AK47'tje :') CoD freaks <--
Ok ik neem m'n woorden terug, echt een flut post Maar heb er dan ook een reden voor xd
Ik kom trouwens terug on als m'n ouders slapen zijn, ofwel morgenavond pas.. I'll see Ben zo meteen afsluiten hé als broer terug is
EDIT: Iemand die een topic wil (binnenkort) met silver? Ik wil der m'n twee hoofdaccje van maken ;x |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|