|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 18:11 | |
| Mooie pruik Mims?
Oke, ik ga volgende maand.. -zo lang wachten >.<- Nerf Retaliator kopen + Bandolier <3 |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 18:13 | |
| Awesome Em >D - Iemand een topic met Ghost? Mijn volgende doel is 75 posts of hoger op 1-10-2014 te hebben :'D |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 18:15 | |
| - Tallpaw schreef:
- Mooie pruik Mims?
Oke, ik ga volgende maand.. -zo lang wachten >.<- Nerf Retaliator kopen + Bandolier <3 it ish |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 18:21 | |
| Ik heb er zo'n zin in >3 Ik ga trouwens wel ff bij Ghost posten Chriss ^^
NICE MIM! Me like <3 Misschien vinden m'n ouders zoiets wel goed, ik heb ze laatst haast een hartaanval bezorgd door te zeggen dat ik als ik 18 ben m'n haar blauw wilde verven *zucht* xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 18:43 | |
| Ik weet nie of ik ooit zo veel spierpijn heb gehad.. Ben geslooopt. |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 18:43 | |
| Naaawhhh wazzie hoe was t weekend? c: |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 18:45 | |
| Awesome pruik, Mim c: (Dit heb ik volgens mij al eens eerder gezegd xD) --------- And suddenly I feel sad again... Waarom kan ik niks loslaten D: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 18:46 | |
| Super leuk verder, maar vermoeiend. Jeez zaterdagochtend om 8 uur mn bed uit, binnen 5 min buiten staan om ochtendgymnastiek te doen. Ofwel: rennen, push-ups, sit-ups, ga maar door. En dan de hele dag spelletjes spelen en meer sport, plus tot 3 uur s nachts feesten. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 18:47 | |
| Jongens help me even ziet dit er nog realistisch uit of is het een prutwerkje xd |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 18:47 | |
| Zop ben weer es klaar met m'n awesome huiswerk c: Ja 'tis awesome, zo'n verslagje typen >3
Hé waz, ik heb een soort van... tekening... gemaakt, die een beetje op jou gebaseerd was. Vanwege het paarse haar gedeelte jeweetwel. Was geïnspireerd doordat m'n ma gisteren in de efteling een meid met hetzelfde haarkleur zag lopen, en dus ja... dacht ik even aan jou. En I like purple <33 Ik scan hem wel es een keertje |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 18:49 | |
| - Sinkit schreef:
- Jongens help me even ziet dit er nog realistisch uit of is het een prutwerkje xd
Looks pretty good to me ^w^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 18:49 | |
| Had je KMT Waz? Met ontgroening en al??
Depends on what you're getting at Mims ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 18:52 | |
| nou ja vooral of de ogen met dat vuur niet de stom lijken xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 18:56 | |
| De ogen vind ik juist er mooi <3 Ze doen me ergens denken aan Teen Wolf, en de ogen in Teen Wolf zijn echt mijn favo ogen ever <3 klinkt vreemd o.O Bottom Line: Ze zijn erg mooi ;D |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 18:59 | |
| Yaay heb zin in morgen <'3 *happy dance* Na school dan, al heb ik maar 5 uur >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 19:02 | |
| |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 19:03 | |
| - Tallpaw schreef:
- De ogen vind ik juist er mooi <3 Ze doen me ergens denken aan Teen Wolf, en de ogen in Teen Wolf zijn echt mijn favo ogen ever <3
klinkt vreemd o.O Bottom Line: Ze zijn erg mooi ;D Teen wolf eyes<3 Morgen is de season finale :'c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 19:04 | |
| - Lostvoice schreef:
- Tallpaw schreef:
- De ogen vind ik juist er mooi <3 Ze doen me ergens denken aan Teen Wolf, en de ogen in Teen Wolf zijn echt mijn favo ogen ever <3
klinkt vreemd o.O Bottom Line: Ze zijn erg mooi ;D Teen wolf eyes<3 Morgen is de season finale :'c Whut?! Ik moet de tweede helft van drie nog, en dan heel seizoen vier xD Ik hoop maar dat Peter niet sterft, hij is echt mijn favoriet <3 |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 19:11 | |
| - Tallpaw schreef:
- Lostvoice schreef:
- Tallpaw schreef:
klinkt vreemd o.O Bottom Line: Ze zijn erg mooi ;D Teen wolf eyes<3 Morgen is de season finale :'c Whut?! Ik moet de tweede helft van drie nog, en dan heel seizoen vier xD
Ik hoop maar dat Peter niet sterft, hij is echt mijn favoriet <3 Succes xD Ik wil echt weten hoe het gaat aflopen :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 sep 2014 - 19:13 | |
| - Lostvoice schreef:
- Tallpaw schreef:
- Lostvoice schreef:
- Tallpaw schreef:
klinkt vreemd o.O Bottom Line: Ze zijn erg mooi ;D Teen wolf eyes<3 Morgen is de season finale :'c Whut?! Ik moet de tweede helft van drie nog, en dan heel seizoen vier xD
Ik hoop maar dat Peter niet sterft, hij is echt mijn favoriet <3 Succes xD Ik wil echt weten hoe het gaat aflopen :c Haha Thanx xD Ik nu ook, maar eigenlijk is the main point dat Stiles en Peter blijven leven, de rest mag dood (A) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|