|
|
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 21:12 | |
| Yaayy <'3 Ik wil met Keeg posten, dus ga reageren op het enige topic waarop ik reageren moet c: En dan random Keeg's posts tellen xd |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 21:23 | |
| HAha xD ik had even een sentimenteel moment nodig en moest ff teruglezen naar een post waarin Tolly explodeerd xD Maar gelukkig hoeft hij dat nu niet te doen |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 21:26 | |
| Wow. Explodeerde. Ik dacht echt een seconde dat hij serieus explodeerde. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 21:29 | |
| Hahahaa ik zie het al gebeuren BOEEEEMM overal stukjes tol xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 21:32 | |
| Okey, kijk wat ik nu al heb;; - Spoiler:
» Characteristics:: Charming || Loyal || Neutral || Humoristic || Determined || Danger seeker || Family lover || Heathead Smokekit, later Smokerush leid aan een zo genoemde Butterline. Dit is een fenomeen waarin sommige mensen wel geloven en andere weer niet. Het gaat dezelfde richting op als een dubbele persoonlijkheid, al is het niet hetzelfde. Bijvoorbeeld zou Smoke altijd heel goed weten wat hij doet, wanneer hij erin schiet en wanneer hij weer zichzelf is. Butterline duurt ook een stuk minder lang. Hij kan voor een gesprek ineens naar zijn andere kant overspringen en zodra het afgelopen is weer zichzelf zijn. Meestal komen zulke situaties als hij gestrest is of niet weet wat hij moet doen. Dan doelt het als overspronggedrag. Hoe je het ook wilt noemen, iedereen heeft er een andere kijk op. Sommige zullen het een duistere kant noemen, andere denken juist dat dat zijn eigen gedrag is en zijn normale manier van doen enkel een act.
{Danger Seeker} Kit || Zodra Smokekit zijn ijsblauwe oogjes voor de wereld opent en leert hoe je stabiel moet lopen word het duidelijk. Hij word een en al problemen. Eerst begint het kleine katertje onschuldig door de Nursery uit te glippen en zijn nest uit te kruipen. Allemaal heel leuk en aardig, misschien is hij gewoon wat druk? Jammer genoeg worden de meeste gesprekken doorbroken met; ‘Waar is Smokekit?’ ‘Heb jij Smokekit gezien?’ ‘Hey, is Smokekit bij jou?’ Meestal gevolgd door het schudde van een kop. Maar dit is allemaal nog maar een begin van wat hij kan doen. En o wat kan die kit veel doen. Nadat hij zijn pogingen tijdelijk heeft gestaakt om het kamp uit te komen, wat zijn hoogste doel is, zal hij andere manieren zoeken om zichzelf bezig te houden. Mosballetjes zijn net iets te saai voor de kater. Hij klimt in bomen, jat kruiden uit de Med. Den en waagt zich bij de meest gevreesde warriors. Meestal tot gevolg van een straf, niet dat dit hem deert. Smokekit oefent zijn jagen op prooien en zijn vechten met de uitdagende staarten van pluizige warriors. Zelfs van zijn vele straffen zou nog een uitdaging maken. Paw || Natuurlijk leer je een van de grootste delen in je persoonlijkheid niet af. En waarom zou je als je nu nog meer te doen had? Grenzen, wilde katten, Twolegs. Danger enough. Smoke, nu Smokepaw, zoekt alles op. Hij heeft in een mun van tijd alle gebieden eens gezien en probeert zich er ook wat richtingsgeweis te maken. Een beetje daar rondhangen, leren klimmen in Thunderclan, rennen in Windclan en zwemmen in Riverclan. Af en toe eens buurten bij de clanleden van de vreemde gebieden of ze gewoon het bloed onder de nagels uit halen. Bij Twolegs kippen stelen, zonder om te kijken over het Thunderpath rennen. Gevaar doet hem niks al probeert hij het nu wel eens in te houden. Soms zonder succes maar je moet er maar wat voor over hebben. Met harde hand zal hij leren dat zijn oneindig lijkende geluk ook eens op moet raken en hij zich moet gedragen. Maar of hij luistert. *Smoke looks at birdies* Rush || Je zou toch denken dat met de leeftijd ook wijsheid komt. Toch? Nu zal ik je gerust stellen, bij de meeste wel. Bij Smokerush echter is het eerder een totaal nieuwe kijk. Hij is nog een even grote dare devil. De kater heeft nu een neus voor gevaar getraind, al was die bij zijn apprenitce tijd ook al aanwezig. En nog steeds is het een waarheid; hij weet al dat het niet mag. Hij weet dat het fout is en alleen daarom doet hij het. Als hij later een mentor word is hij ook het typ dat zijn leerling uiteindelijk over de grenzen meeneemt op een daguitje. Maar ook zelf kan hij nog steeds de benodigde onhein uithalen. Het grootste verschil is dat hij het nu mooi weet te verbergen of zich minder snel kan laten pakken.
{Charming} Kit || Als kitten is het moeilijk charmant te zijn in vorm van ‘omg you’re sexy.’ Maar een zeker vorm van charme kan zelfs een kitten hebben. En dit is niet in de vorm van vriendje of partner. Smoke heeft gewoon een natuurlijke vorm van charme over zich heen hangen. Hij is populair dankzij zijn stoere daden en de ruige sweer die hij over zich heen heeft. En dit is nog maar alleen bij kittens. Bij oudere katten heeft hij een ruige maar schattige uitdrukking. Geloof me, die twee dingen samen vormen een verschrikkelijk wapen tegen Shadowclan. Hij kan zich hiermee, met zijn o zo onschuldige uiterlijk overal uit praten terwijl hij tegen een ander weer heel stoer en groots kan doen. Het is maar net hoe en wanneer, vaak gaat het van zelf. Paw || Dit is niet voor niks de belangrijkste tijd in een kat zijn leven. Later in zijn Apprentice tijd laat hij het schattige en onschuldige compleet achter. Hij is stoer, bijna onaantastbaar. Maar dit is alleen hoe hij voor andere overkomt. Als hij bij een groep spreekt lijkt hij wat afstandelijk maar de waarheid lijkt tot zijn ogen door te dringen, hij vond het moeilijk maar zelfs als hij liegt kan hij dit aanhouden. Toch komt zijn volle charme pas echt tot uiting als hij een op een met iemand praat. Hij lijkt vol in je geïnteresseerd, vriendelijk en meelevend. Zijn stem lijkt zachter en zijn blik minder keurend. Niet dat er iets aan hem is verandert. De kater is nog steeds wat hij altijd is geweest. Zodra hij ouder word verandert het groepje in vrienden ook in een groepje met een lichtte crush. Vreemd genoeg heeft hij helemaal geen interesse in ze, hij is niet bezig met liefde. Na een klein ongeval, tegen zijn 11 manen, verandert dat. Hij heeft zichtbaar interesse in het vrouwelijk schoon maat heeft een hele duidelijke grens met zichzelf. Smokepaw kan kattin uitkleden met zijn blik, zijn blauwe ogen woorden laten spreken die hij nooit zou zeggen. Hij heeft iets onuitstaanbaars, iets waardoor je hem tegelijk wil slaan en kussen. Rush || Smokerush heeft nog duidelijk het laatst genoemde en zal dit ook nooit kwijt raken. Hij heeft mooie woorden en kan ondertussen pijnloos leugen na leugen vertellen. De kater kan geweldig grote groepen aanspreken of motiveren, hij helpt andere met zijn natuurlijke charme ook. Smokerush vrolijkt andere hiermee op, houd zijn aanstekelijke lach aan en heeft zijn vriendelijk warme blik op. Maar hier komt zijn Butterline, want zodra hij weggevoerd word door emoties kan hij deze overtreden. Dan gaat zijn charme wel eens over tot een lust. Zijn blik kan worden gevuld door begeerte en een enkele keer kan hij zich nu mee laten voeren door zijn eigen charme. Door het moment en de lust.
En nu nog al die andere karakter puntjes xD Nu ga ik stoppen x) Heb veel vooruitgang gemaakt xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 22:02 | |
| - evt av voor silver? :
Moet afsluiten ;c Maar morgen iPod terug ;p |
|
| |
Lucaaaa 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 22:17 | |
| Zo druk met school ;-; nauwelijks tijd om te poster D: |
|
| |
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| CAT'S PROFILEAge: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 22:20 | |
| Hellow peeps. Even nog eens wat leven blazen in deze kater c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 22:24 | |
| En toen had ik noppes te doen xD naja dan behalve 2 posts op een andere site maar dat kan even wachten xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 22:56 | |
| Zijn eindelijk alle zwarte gastjes weg uit Teen Wolf, komt er een stalkende mummie die slist!! Guy's giving me the creeps!! |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 23:01 | |
| Soof had dus net op d'r werk bijna het nummer van hele knappe gozer. Damnit, volgende week dan maar! >D |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 23:12 | |
| Uurgh, ik ga maar eens slapen. Morgen school, yeahj *kuch* --'
Good night ;D |
|
| |
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 23:17 | |
| Ik ben terug van cursus... Uhm, helemaal niet wat ik had verwacht, maar goed xD
HEY HEY TWINNIE! TWINNIE :3 *hug* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 23:20 | |
| BOOOOOOOOOOOOOOOOOOO <3 *HUG* |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 23:24 | |
| @Soof; you go girl! If you like him, go for him <333 So happy for u :3 |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 23:25 | |
| Gaan slapen blijkt moeilijker te gaan, dan ik dacht xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 23:28 | |
| You rock Soof!
Yo Bo!
Wat veel mensen nog on c: |
|
| |
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 23:29 | |
| TWINNIE =D
EMMA! *TACKLEHUG*
En... Ik ben genomieerd voor de ice bucket challenge xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 23:30 | |
| Ik lig in bed. Maar ik kan niet in slaap komen. Stomme buikgriep houd me wakker, dus zoek ik maar wat afleiding x] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 23:31 | |
| Booo!! Zolang je mij niet nomineert wens ik je veel succes xD
Awe balen Nath! Beterschap meissie <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|