|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 17:59 | |
| @Gaby: Heel veel hw. Like enorme stukken boek lezen en super gedetailleerde samenvattingen schrijven in academisch Engels enzo. Het is gewoon veel. Mn BA duurt 3 jaar, dan nog een Master van 1 of 2 jaar. @Innerkit: Nja t is nie echt een klas meer eh. T zijn gewoon alle 66 archeologie studenten waarmee ik samen colleges volg enzo. Maar ja, en als iemand het niet kijkt, speelt etc. kijken ze je ook nie raar aan als je verteld dat jij dat wel doet. xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 18:16 | |
| BunBun, bent u hier??? X) |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 18:26 | |
| @dat gesprek over rpg enzo. naast de meeting heb ik nog nooit iemand ontmoet die rpg kent of die andere dingen(behalve de twee meisjes die me met deze site lieten kennismaken)
voor de rest,hoi |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 18:34 | |
| |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 18:43 | |
| |
|
| |
Nynke here! 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 18:57 | |
| Hey Hey! -- Ik MOEST gewoon dit dotje aanmaken.. She is too cute.c: In welke clan zal ik haar stoppen? |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 19:06 | |
| Zou er animo zijn voor een kleine Rogue vl? :') |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 19:07 | |
| - Rowanpaw, schreef:
- EMMMAAAAH LOVE ME <3
I WIIIIIIILLL! Why though? xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 19:35 | |
| |
|
| |
Nynke here! 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 19:36 | |
| Hmm..'k heb toch gekozen voor Windclan, hoewel Shadowclan ook wel leuk zou zijn..c: |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 19:39 | |
| Yeah, windclan <'3 Wil je dan een topicje doen Silence x lost? Lost moet echt actiever x'D |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 19:40 | |
| - Whitelion schreef:
- @Jamjam; ik ben er c=
Waarom negeer je Detertje D: Je post alles mooi bij en negeert Deterpawtje :C {XD} Trouwens, nu ik je toch heb, wat vind je een leuke clan voor een accountje genaamd Smokekit-Smokerush? xD |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 19:41 | |
| |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 19:42 | |
| meh, mijn internetverbinding is stom bezig D: |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 19:42 | |
| - Acepaw schreef:
- Whitelion schreef:
- @Jamjam; ik ben er c=
Waarom negeer je Detertje D: Je post alles mooi bij en negeert Deterpawtje :C {XD}
Trouwens, nu ik je toch heb, wat vind je een leuke clan voor een accountje genaamd Smokekit-Smokerush? xD wait, wait? Moes tik nog posten bij deter? Met wie? x'D en ik ben nog lang niet klaar met posten x'Dhmm.. wel, ik denk dat sc en rc al genoeg smokes hebben, en op tc heb ik het persoonlijk niet zo (schuld van white x'D) dus ik zeg wc c= |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 19:45 | |
| - Whitelion schreef:
- Acepaw schreef:
- Whitelion schreef:
- @Jamjam; ik ben er c=
Waarom negeer je Detertje D: Je post alles mooi bij en negeert Deterpawtje :C {XD}
Trouwens, nu ik je toch heb, wat vind je een leuke clan voor een accountje genaamd Smokekit-Smokerush? xD wait, wait? Moes tik nog posten bij deter? Met wie? x'D
en ik ben nog lang niet klaar met posten x'D
hmm.. wel, ik denk dat sc en rc al genoeg smokes hebben, en op tc heb ik het persoonlijk niet zo (schuld van white x'D) dus ik zeg wc c= Met White xD Weet je nog? (a) Ik weet het ook niet, ik heb ineens heel veel inspi voor hem en maak nu een hele aanmelding. Dan kan ik hem bij een nestje posten waarbij hij goed past Ik ben slecht in Windclan xD Eigenlijk is allesbehalve Ace tot nu toe xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 19:47 | |
| - Acepaw schreef:
- Whitelion schreef:
- Acepaw schreef:
- Whitelion schreef:
- @Jamjam; ik ben er c=
Trouwens, nu ik je toch heb, wat vind je een leuke clan voor een accountje genaamd Smokekit-Smokerush? xD wait, wait? Moes tik nog posten bij deter? Met wie? x'D
hmm.. wel, ik denk dat sc en rc al genoeg smokes hebben, en op tc heb ik het persoonlijk niet zo (schuld van white x'D) dus ik zeg wc c= Met White xD Weet je nog? (a)
Ik weet het ook niet, ik heb ineens heel veel inspi voor hem en maak nu een hele aanmelding. Dan kan ik hem bij een nestje posten waarbij hij goed past Ik ben slecht in Windclan xD Eigenlijk is allesbehalve Ace tot nu toe xD zoals ik slecht ben in tc? x'D okay, en miss in rc.. *staart naar pumpkin & island*Maar ik zal daar dan posten x3 *zoekt topic* wacht.. Heette het topic Deter, scare, discourage, daunt? want dan heb ik het gevonden (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 19:47 | |
| - Whitelion schreef:
- Acepaw schreef:
- Whitelion schreef:
- Acepaw schreef:
- Whitelion schreef:
- @Jamjam; ik ben er c=
hmm.. wel, ik denk dat sc en rc al genoeg smokes hebben, en op tc heb ik het persoonlijk niet zo (schuld van white x'D) dus ik zeg wc c= Met White xD Weet je nog? (a)
Ik weet het ook niet, ik heb ineens heel veel inspi voor hem en maak nu een hele aanmelding. Dan kan ik hem bij een nestje posten waarbij hij goed past Ik ben slecht in Windclan xD Eigenlijk is allesbehalve Ace tot nu toe xD zoals ik slecht ben in tc? x'D
okay, en miss in rc.. *staart naar pumpkin & island*
Maar ik zal daar dan posten x3 *zoekt topic* wacht.. Heette het topic Deter, scare, discourage, daunt? want dan heb ik het gevonden (a)
Jah, die xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 19:51 | |
| gepost (a) -redelijk kort, maa rik wist niet wat-ie nog meer zou moeten zeggen x'D- Heb je trouwens zin in een topicje wind x ace? Ik meot nodig nog es posten met wind :') (of miss white x ace? *wbw*) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 19:56 | |
| - Whitelion schreef:
- gepost (a)
-redelijk kort, maa rik wist niet wat-ie nog meer zou moeten zeggen x'D- Heb je trouwens zin in een topicje wind x ace? Ik meot nodig nog es posten met wind :') (of miss white x ace? *wbw*) Ik denk dat White x Ace nog waarschijnlijker is xD Ace vermijd alles wat met Snowynight te maken heeft als de pest xD Maar als je wilt kan je beiden maken? Ik moet nu douchen >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|