135 Actief
| |
| Onderwerp: Get Up do 4 sep 2014 - 21:01 | |
|
Hallo iedereen,
Hier is mijn topic-search, opnieuw. Dit keer voor al mijn accounts. Veel tijd heb ik niet. Maar voor SPT's is er altijd ruimte. Ik heb het druk met school, dus hou daar wel even rekening mee. Als ik na een poosje niet gereageerd heb, is het mogelijk dat ik het topic vergeten ben, dus je mag me er gewoon aan herinneren, maar overdrijf alsjeblieft niet (:
Vraag gerust om een topic, negen van de tien keer is het antwoord wel ja, tenzij ik gewoon even geen inspiratie heb met dat account, of zo.
Shadowclan Innerghost || Deputy || She-cat (open) Thrushdive || Warrior || Tom-cat (gesloten) Rowanflame || Young Warrior || Tom-cat (gesloten) Roughpaw || Apprentice || She-cat (open) Tigerkit, || Kitten || Tom-cat (open)
Thunderclan Brightspots || Queen || She-cat (open) Dazzlekit || Kitten || Tom-cat (open)
Riverclan Shademask || Warrior || Tom-cat (gesloten)
Dit zijn de accounts die ik heb. Dus wil je een topic, gewoon vragen. Bij de accounts die gesloten staan doe ik even geen extra topics mee.
Nathalie.
- :"Wake up in the dead of night":
{Innerghost}{Thrushdive}{Roughpaw} {Shademask}{Maplekit'} {Brightspots}{Dazzlekit} {Tigerkit,}{Rowanflame}
Laatst aangepast door Rowanflame op za 13 sep 2014 - 15:03; in totaal 2 keer bewerkt |
|
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Get Up di 14 okt 2014 - 15:05 | |
| Ik heb het topic even opgeruimd. Dus mensen die een topic willen... Geef maar aan c: |
|
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Get Up di 14 okt 2014 - 18:11 | |
| Maybe Inner x Brokenwing? Ze schreeuwt nml elke nacht het hele kamp bij elkaar door nachtmerries >3, lijkt me iets voor een deputy om daar boos om te worden xD En misschien Roughpaw x Sunset? || Sunset|| Demon|| Brokenwing|| Venice || - Stuff::
De maker van dit iets té awesome osje is Tessa! <3
|
|
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Get Up di 14 okt 2014 - 23:06 | |
| Brokenwing x Innerghost lijkt me leuk. Wil jij 'm maken? Ik heb voor nu even een aantal topics die eerst gemaakt moeten worden, kan ik daarna direct op dit topic reageren. Sunset x Roughpaw lijkt me daarin tegen nog niet zo'n strak plan ^^" |
|
Angie 87 Actief
| |
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Get Up wo 15 okt 2014 - 23:49 | |
| Ik reageer morgen. Verder nog mensen die een topic willen? |
|