|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: You're an innocent Child za 1 nov 2014 - 10:51 | |
| Hij duwde haar lachend weg toen ze tegen hem aan duwde en hij haar woorden hoorde. "How nice of you," Mauwde hij plagerig terug, "I think I'll go for king then," Het klonk echter een beetje ominous, "A hostile king though," En met die woorden duwde hij de poes hard tegen de grond. "Gewonnen,"
|
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: You're an innocent Child ma 3 nov 2014 - 20:54 | |
|
Ze schoot in de lach en schudde haar kleine sierlijke kopje. "Well my king. How would you ever be ho.." Ze maakte haar zin niet af en hapte naar adem toen ze in een keer onder hem werd geduwd en staarde op naar hem met grote ogen. "Hostile my ass you're plain mean. You're just plain mean." Mompelde ze grommend maar grinnikte en gaapte. "Let yer queen go sir king."
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You're an innocent Child di 4 nov 2014 - 16:49 | |
| Ze was midden in een zin, en hij ging er gewoon dwars doorheen met zijn geweldige aanval. Hij was gewoon perfect. "Hostile my ass you're plain mean. You're just plain mean." De kater schudde lachend zijn hood en stak plagend zijn tong naar de poes uit. "Let yer queen go sir king." Even keek de kater 'beteuterd' maar grinnikte toen en stapte van de poes af. "Omdat u het zo aardig vraagt," Mauwde hij hoffelijk met een grijns op zijn lippen en een ondeugende twinkeling in zijn ogen, de kou maakte dat zijn vacht dikker werd en lichter, wat op zich niet slecht stond.
|
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: You're an innocent Child wo 5 nov 2014 - 20:34 | |
|
Ze schoot in de lach en kwam onder hem vandaan en schudde haar vachtje uit de takjes en blaadjes uit haar vacht krijgend en likte over haar borstje. "Maybe the role of queen would be boring." Mompelde ze en ging even zitten hem aankijkend. Moest ze het hem nou wel vertellen? Het gevoel dat er op haar hartje lag. Was het wel slim.. Zachtjes zuchtte ze en keek even omlaag voor ze hem aankeek. "I've been thinking.. Maybe.. I should be a medicine cat? Help lives where my mom and dad destroyed them.." Mompelde ze zacht en keek even weg. "Not that starclan would accept the likes of me." Glimlachte ze zachtjes haar kopje schuddend.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You're an innocent Child wo 5 nov 2014 - 22:33 | |
| "Maybe the role of queen would be boring." Hij werd meteen serieus bij het zien van haar houding, als de poes zo zat was het iets belangrijks, en ze moest hem nu eenmaal alles kunnen vertellen toch? "I've been thinking.. Maybe.. I should be a medicine cat? Help lives where my mom and dad destroyed them.." Hij keek haar aan en hield zijn hoofd schuin, Sin een medicine cat? "Not that starclan would accept the likes of me." Buddy troost tijd. Hij liep naar voren en duwde hard zijn kop tegen haar wang. "Hey you! Never say that," Mauwde hij waarschuwend. "Natuurlijk zouden ze je accepteren, je bent veel te cool om te negeren," Vervolgde hij met een knipoog, en glimlachte. Wie weet was het haar roeping inderdaad wel.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You're an innocent Child do 6 nov 2014 - 21:47 | |
| Zachtjes zuchtte ze en schudde haar hoofd langzaam. Ze wist wel zeker dat starclan haar nooit zou accepteren. Ze was de dochter van twee monsters, ze zou in dark forest belanden dat was al duidelijk voor haar. Dus waarom zou Starclan haar willen accepteren als medicine cat. Sterker nog, haar tante Shrewstar zou haar nieteens het voorstellen. Shrewstar was haar liever kwijt dan rijk.. Zachtjes zuchtte ze haar kopje. "My father's Darkfire, I think my path is sealed." Fluisterde zachtjes en sloot haar ogen. "Zelfs jij lacht me uit voor dit willen nietwaar Tall!" Siste ze en duwde haar pootje tegen hem aan. "Logisch iedereen lacht me uit." |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You're an innocent Child za 8 nov 2014 - 19:11 | |
| De kater lachte misschien inderdaad even, maar dat kwam omdat hij allemaal vergiftigde kittens voor zich zag met een onschuldig kijkende Sin erbij. "Logisch iedereen lacht me uit." Tall duwde ruw terug, zodat de poes omviel, en keek haar boos aan, zijn blik strenger dan voorheen. "Stop met zo praten, jij bent je vader niet, en ook je moeder niet, als je het wilt moet je ervoor gaan, en goed ook, want ik denk dat je het kan,"
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You're an innocent Child di 11 nov 2014 - 17:22 | |
| zodra ze omgeduwd werd keek ze met grote ogen naar hem op maar werkte niet tegen en bleef hem gewoon aankijken. "Denk je dat echt.." Fluisterde ze zacht en beet op haar onderlip. "Denk je niet dat Starclan mij zal straffen voor mijn ouders en bovendien denk je dat Thunderclan het toe zal laten.. Ik bedoel.. Ze haten mijn vader.. ZE zullen er alles aan doen om mij en mn siblings pijn te laten voele ndat weet ik zeker.." |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You're an innocent Child wo 12 nov 2014 - 20:00 | |
| De kater luisterde geduldig, en was het eens met wat hij eerder had gezegd, ze zou heus niet gestraft worden. Ze gaf teveel kracht aan de clan boven hen. "Denk je niet dat Starclan mij zal straffen voor mijn ouders en bovendien denk je dat Thunderclan het toe zal laten.. Ik bedoel.. Ze haten mijn vader.. ZE zullen er alles aan doen om mij en mn siblings pijn te laten voele ndat weet ik zeker.." Hij schudde van nee en keek haar wat sceptisch aan. "Waarom zouden ze? Het zijn zelf ook katten geweest die fouten hebben gemaakt," Een glimlach verscheen even. "You're fine,"
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You're an innocent Child wo 12 nov 2014 - 22:09 | |
| Ze wist het gewoon niet zeker.. Hoe kon ze ooit zeker weten dat STarclan haar zou accepteren als ze al bijna zeker wist dat haar tante Shrewstar het idee nieteens zou willen dat wist ze zeker.. Toch verbaaste het haar dat Tallpaw zo serieus leek en ze trok even met haar donkere oortjes. "Dan.. Wil ik het denk ik proberen." Fluisterde ze zachtjes en glimlachte snorrend. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You're an innocent Child vr 14 nov 2014 - 1:00 | |
| Het leek alsof hij haar eindelijk had overtuigd en een tevreden blik kwam op de kater's gezicht, eindelijk, dat had wel even geduurd. Nu was het dan eindelijk zo, en durfde ze hem te zeggen dat ze het dan wel wilde proberen. "Klinkt goed, wie niet waagt wie niet wint," Mauwde hij vrolijke en stapte toen verder. "Zullen we dan nu verdergaan met de tour?"
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You're an innocent Child ma 17 nov 2014 - 21:39 | |
| Nog iets onzeker duwde ze haar pootjes in de aarde. Ze wou het echt graag al was het alleen maar om haar ouders ongelijk te bewijzen. "Ik ga het proberen. Als we terug komen ga ik het Vragen oke?" Ze glimlachte even iets breder en knikte met een kinderlijke vrolijkheid en rende half achter hem aan. "Absoluut! Waar gaan we kijken? Wat gaan we zien?" |
|
| |
| Onderwerp: Re: You're an innocent Child | |
| |
|
| |
|