Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Moonwhite x Claw [Kitten-search]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Icyrose
Member
Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 sep 2014 - 19:24

Ik wil ook best nog wel een aanmelding maken voor 2 hoor Razz Dan heb je wat te kiezen (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 sep 2014 - 19:30

Mag van mijn part, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat we maar voor één kunnen kiezen als je al gekozen wordt, anders is het niet eerlijk voor de anderen. Maar zoiets moet je dus helemaal zelf weten (:
Scarletbriar
Member
»Quinty«
87
Actief

CAT'S PROFILE
Scarletbriar
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 sep 2014 - 19:33

Welke van de drie? (zet nummer aan de hand van de bovenstaande karakters in dit invulvakje): 2 (A)
Je echte naam (niet verplicht): Quinty
Naam voor de kitten: Cobra
Foto van uiterlijk (moet matchen met de omschrijving!): Klik
Wie bespeel jij nog meer?: Icyrose/Scarletbriar
Waarom wil je dit karakter bespelen?: Omdat het kan >D En ik heb geen in en in slecht accountje meer, dus well, waarom niet hè :')
Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 sep 2014 - 19:47

En ook voor deze kitten sta je genoteerd. Bedankt voor je aanmelding! (:
Moonwhite
Member
Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 18:52

*Bump*
Mary
Member
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 20:57

Ik meld me toch weer aan, maar met een andere naam. Hoe en wat zoek ik nog even uit, maar verwacht een aanmelding van mij!

Edit;

Welke van de drie? (zet nummer aan de hand van de bovenstaande karakters in dit invulvakje): 1
Je echte naam (niet verplicht): Loreee
Naam voor de kitten: Yinyan
Foto van uiterlijk (moet matchen met de omschrijving!):Klik,Klik, en Klik.
Wie bespeel jij nog meer?: Mary, Thistlepaw
Waarom wil je dit karakter bespelen?: Ja, dit is dus mijn aanmelding. Ik heb me terug getrokken, maar nu ben ik terug met volle zekerheid. Toen de naam Yinyan in mij opkwam, was ik best tevreden. Het leek perfect te passen, sinds ze niet alleen zwart-wit is, maar ook haar karakter matcht. Ze heeft het slechte en kwade van haar vader, (Yin,) Maar ook de slimme en koele eigenschappen van haar moeder. (Yan) Dus, daarom vond ik dit zo leuk! Er is een mogelijkheid dat ik, net als Quinty, nog een aanmelding aanmaak, als is die kans niet enorm groot.
Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimema 8 sep 2014 - 20:15

Uiteraard ben je, zoals ik al eerder vermeldde, van harte welkom om je weer terug aan te melden en heb ik je met plezier opnieuw in de lijst gezet. Bedankt voor je aanmelding! (:
Moonwhite
Member
Yanthe
904
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 sep 2014 - 20:09

Maandag is het zover, dan zullen de kittens gekozen worden. Zorg er zeker voor, dat als je nog iets wilt veranderen/aanpassen/vervolledigen, je het tegen 15september doet (17/18u). Ik en Freedje kijken er al naar uit.
Memphis
Member
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 14:07

Iek!
Sorry, bedoelde nr 3!
Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 19:30

De wijziging is aangebracht, geen paniek Wink

--

Mensen die nog iets willen wijzigen moeten dat vandaag of morgen vóór 17:00 doen!
Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimema 15 sep 2014 - 17:58

Excuseer mij voor de dubbelpost.

--

We hebben er lang over moeten nadenken, maar zijn uiteindelijk tot deze resultaten gekomen:

Kitten nummer 1 zal gespeeld worden door...
Spoiler:
Kitten nummer 2 zal gespeeld worden door...
Spoiler:
Kitten nummer 3 zal gespeeld worden door...
Spoiler:

Het spijt ons voor diegenen die niet gekozen zijn. Ik durf te wedden dat er voor jullie bij anderen nog wel een kansje zal zijn en dat er nog genoeg andere geweldige RPG'ers opzoek zijn naar kittens waar jullie een deel van uit kunnen maken Wink

Goed, voor diegenen die gekozen zijn geldt het volgende: je maakt je kitten aan, bereidt hem voor om mee te gaan RPG'en (avatar, eventueel een OS of een sheet, profiel invullen,... etc) en stuurt vervolgens een PM naar Moon of naar mij waarbij je je meldt (zo weten wij wanneer welke kitten klaar is). Zodra jullie alle drie klaar zijn, zal er zo spoedig mogelijk een geboortetopic aangemaakt worden. Daarna zijn jullie vrij om te posten.

Herinner jullie er aan dat wij van jullie verwachten dat jullie je kitten actief houden! Het zou héél jammer zijn voor de niet-gekozen mensen én voor ons om te moeten zien hoe we een leuke rol hebben weggegeven aan iemand die zo veel accounts of zo weinig tijd heeft dat een kitten van ons actief te houden. We verwachten niet van jullie dat jullie elke dag meer dan vijf posts maken, maar wel dat er per week toch redelijk gepost wordt (redelijk is in mijn ogen minstens 2x per week).

Ik wens jullie verder ook veel plezier met de kitten en veel RPG-plezier. Moon en ik zijn ook altijd bereid om topics aan te gaan voor diegenen die graag een individueel topic willen (dus bv kitten 1 x Claw, zonder de broertjes en zusjes erbij).

Met vriendelijke groeten,
Yanthe en ik ;3
Ravenfeather
Member
Jeltje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenfeather
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimema 15 sep 2014 - 18:14

YAAAAAAY!!!
Sawrry Izza c:
Ah ik ben blij :3
Ik zal de kitten aanmaken en even een ava en os maken/aanvragen!

Gefeliciteerd Mary en Quinty als medekittens c:
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimema 15 sep 2014 - 19:12

Ik moest daadwerkelijk even kijken met welke aanmelding ik was gekozen, oops XD

Maar bedankt voor deze kans<3 Ik zal Cobra zeker actief houden :'D En zo niet, dan mag Freedje met een schop onder mn kont geven op Facebook xD
Memphis
Member
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimema 15 sep 2014 - 19:39

Gefeliciteerd Jeltje, Quinty en Mary <3 Jullie zullen het fantastisch doen!
Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimema 15 sep 2014 - 20:25

Icyrose schreef:
Ik moest daadwerkelijk even kijken met welke aanmelding ik was gekozen, oops XD

Maar bedankt voor deze kans<3 Ik zal Cobra zeker actief houden :'D En zo niet, dan mag Freedje met een schop onder mn kont geven op Facebook xD

Het is mijn vertrouwen in jou dat me geleid heeft om jouw te kiezen, dus ik ben er vrij zeker van dat je het goed gaat doen en hem actief zal houden (:

Edit: Jullie moeten je trouwens inschrijven als Rogue omdat ze grotendeels bij hun moeder wonen! (:
Moonwhite
Member
Yanthe
904
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimema 15 sep 2014 - 20:30

Gefeliciteerd aan alle mensen die zich hebben aangemeld en natuurlijk nog een extra felicitatie aan Mary, Jeltje en Quinty. Hopelijk zie ik jullie snel in de rpg als Moon's kitty's c:
Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 sep 2014 - 17:42

Quinty, Jeltje en Lore, houd jullie acc's alvast maar klaar, want het topic wordt vandaag gepost! De post-volgorde is deze:

1) Moon
2) Ik/Claw
3) Cobra
4) Cloud
5) Yinyang

Het topic wordt via PM doorgestuurd. In PM krijgen jullie de volgorde nog eens te zien, welke normaal gezien ook in de post van Moon of de post van mij vermeld zal staan Wink

Veel plezier! Wink
Clouddust
Member
Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 sep 2014 - 19:51

Oh boy! I'm so excited! xD
Moonwhite
Member
Yanthe
904
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 sep 2014 - 20:12

https://www.warriorcatsnl.com/t20233-it-s-time-birthtopic#467496

Beetje kort voor mijn doen, maar hier is het dan ! c:
Ravenfeather
Member
Jeltje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenfeather
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 sep 2014 - 20:12

YYAAAY
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Moonwhite x Claw [Kitten-search]   Moonwhite x Claw [Kitten-search] - Pagina 2 Icon_minitime

Moonwhite x Claw [Kitten-search]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: