|
|
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:33 | |
| - ::
Ik krijg dat, maar gewoon in mijn blonde haarkleur. Ik ga zo lang moeten stilztten xD -- Dat moment waarop je een nieuwe band vindt en je hart doet "the thing" xd |
|
| |
Lilith ☼ 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:36 | |
| Half november moet ik terug om mn dreads te laten bijwerken. Als je wilt mag je gerust es meegaan bo? Mn ma brengt me. Z'eeft trouwens gezegd, als je es wilt/mag xd komen slapen of langs komen dat het geen probleem is, desnoods belt ze wel es met je ouders xd
Ems; omg ocharme die knuffel hond xd |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:37 | |
| Is goed Gen, ik vraag het eens wanneer ze 'normaal' doet x3
OMG IK GA EEN TEKENTABLET KRIJGEN VOOR MN B-DAY O-O |
|
| |
Lilith ☼ 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:39 | |
| Oeh nice bo :3: Ik krijg wss pas over een jaar of twee jaar een brommer/vespa(??) van mn ouders omdat ze bang zijn :/ Da's echt pech hebben met dat ongeval ;3 Ezz, oeh emo kapsel Amy, cool xd |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:42 | |
| |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:43 | |
| Haai Chriss ^^
Ik ga naar de stal, bye tot straks ~ ^^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:43 | |
| Awesome Ez!!
Bo dat is zo gaaf! Weet je ook Watvoor een?
|
|
| |
Lilith ☼ 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:44 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:45 | |
| Assie,dat is de enigste langste post die ik ooit heb getypt xD
Ik krijg voor mijn verjaardag geld waarmee ik spullen ga kopen voor mijn verzorgpony's xD |
|
| |
Lilith ☼ 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:50 | |
| Ik ook geld c: Ben blij want heb altijd graag een bedragje bij de hand en nu heb iknog maar 95 euro in biljetten en tjah... Da's weinig als ik zoveel toffe dingen zie xd
Mijn langste was iets boven de 2000 geloof ik, heb ik twee keer gemaakt, maar da zijn dan echte gevechten xd
--- Iemand een spt met grudge? Strx dan xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:53 | |
| Well, normaal ook geld, maar ik vroeg ernaar en ze zei dat ik moest kijken welke ik wou en dat ik die zou krijgen ^^ Van de rest van de familie krijg ik geld, dat spaar ik nu voor een nieuw zadel. Algemene spullen voor mn paard krijg ik toch zo van mn pa en ma ^^
Maar nu moet ik echt gaan, we gaan op de grote camion met de paarden ^^ |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:58 | |
| Ik wil ook een paard ;/ Maar ik mocht er een, maar zei nee. En nu spaar ik voor kleinere dieren, wil een gekko erbij en natuurlijk - al koop ik die al - een blue nose. En me ma wilt een rat dus wss krijgen we ook nog een tamme rat xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 13:02 | |
| Gaaf Chriss! Ik wil ook heel erg graag een gekko maar m'n moeder wilt geen mooidoenerij in huis..
Bye Bo ^^ veel plezier! |
|
| |
Lilith ☼ 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 13:04 | |
| Chriss;; ooh gekko's zijn cool xd En ratjes <'33
Meh ik weet niet wat cooler zou zijn, cyprus bezoeken of roemenie D: Qua landschap spreekt roemenie me het meest aan, maar ik vind ook wel mooie fotos van cyprus ;3 Doubts doubts |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 13:05 | |
| Ja ik wil ook een eigen paard,maar ben al blij genoeg met mijn verzorg pony's. Ik heb thuis een ratje :3 die noemt Bo c: Super sweetie is ze en geeft likjes haha,ze bijt alleen op je nagels en meer niet :') Met de B-pony ga ik vrijheidsdressuur en grondwerk enzo doen,met de D-pony ga ik nog niet zoveel doen,misschien in de toekomst. |
|
| |
Assie 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 13:10 | |
| Hmm ik weet niet welk geslacht ik beating zou doen Poes past het best vind ik maar ik heb haast geen katers dus mja ;3 |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 13:10 | |
| Hallow c: @AA; ik heb je post gelezen, nu voel ik me echt zo schuldig x'D Dilemma; Dying in volgende post nog steeds niets laten doen of laten helpen? o; |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 13:13 | |
| Buns,pakt laten helpen,dan kan Cinder nog van gedachten veranderen (a) en heb je gezien hoeveel woorden c: Zoveel! Heb de award al in haar lijst gezet xD
@Assie,er zijn Dawn's en het zijn katers(al past dat beter bij een kattin) xD en ik heb een accje (Wolfkit) en dat past persoonlijk meer voor een kater maar de mijne is een poes xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 13:15 | |
| Mwah. Wolf past ook bij poezen hoor ^^ en zit er geen Dawn kater in de boeken? Ik vind het juist een leuke kater naam (A)
Uitgezocht hoe je een ID aanvraagt, maar ik snap er nog steeds niets van xD |
|
| |
Assie 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 13:16 | |
| Mm ja ik weet niet. Mss pak ik wel een kater die graag een poes zou zijn en zich ookzo gedraagt xd
Nu nog een uiterlijk |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|