|
|
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 9:59 | |
| Hii Jeltje! Btw mensen die een topic willen, ik heb deze accounts! Fawnstep, Frostlake, Bravesoul, Strugglebug, Willowdawn, Arcanepaw, Sparrowpaw, Ivykit :'3 |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 10:01 | |
| Hi Daan :3 Ugh ben echt moe, had mijn wekker op 9uur gezegd en vanavond moet ik ook vroeg naar bed > Mijn broertje en ik kijken Harry Potter c: |
|
| |
Sara 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 10:03 | |
| Nieuw setje voor mijn Peachie^^
Daan, Fadingpaw en Arcanepaw hadden nog een topic samen. |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 10:07 | |
| Oh Harry Potter is awesome :"D Ik heb in de vakantie alle boeken gelezen hehe, en ben vanplan de films allemaal opnieuw te kijken (A) @Peach, I know maar ik wil het liefst eff opnieuw beginnen qua topics omdat Arcane ook al weer beter is etc. xp |
|
| |
Sara 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 10:08 | |
| - Strugglebug schreef:
- Oh Harry Potter is awesome :"D Ik heb in de vakantie alle boeken gelezen hehe, en ben vanplan de films allemaal opnieuw te kijken (A)
@Peach, I know maar ik wil het liefst eff opnieuw beginnen qua topics omdat Arcane ook al weer beter is etc. xp Oke is goed hoor^^ |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 10:10 | |
| - Peach schreef:
- Strugglebug schreef:
- Oh Harry Potter is awesome :"D Ik heb in de vakantie alle boeken gelezen hehe, en ben vanplan de films allemaal opnieuw te kijken (A)
@Peach, I know maar ik wil het liefst eff opnieuw beginnen qua topics omdat Arcane ook al weer beter is etc. xp Oke is goed hoor^^ Als je wil mag je wel een nieuw topic maken huwr ^.^ |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 10:13 | |
| @Daan jaa :3 mijn broertje heeft er ook veel gelezen deze vakantie :3 Ik heb atm nogal veel topics ^^" dus ik doe ff geen nieuwe xD |
|
| |
Sara 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 10:18 | |
| - Strugglebug schreef:
- Peach schreef:
- Strugglebug schreef:
@Peach, I know maar ik wil het liefst eff opnieuw beginnen qua topics omdat Arcane ook al weer beter is etc. xp Oke is goed hoor^^ Als je wil mag je wel een nieuw topic maken huwr ^.^ Oke ik kan het topic wel nu nog niet maken maar ik zal het dan straks doen^^ |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 11:48 | |
| Peach is Mousekit dawh xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:00 | |
| Daan, never met wie je ook wilt x3
Ik heb een nieuw kapsel, 20 cm ervan ik ga het op wc posten ;o |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:03 | |
| Ik krijg volgende week zaterdag een nieuw kapsel <3 Minstens 92 euro ;-; Omgekeerd permanent is duuuur cx |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:12 | |
| Bij mij komen ze aan huis en is het 10 euro voor alles wat je wilt, alleen kleuren niet ^^ Ik ga m'n topjes kleuren aan m'n 18, hopelijk mag het al vanaf 16, ik denk blond, maar ik weet het nog niet zeker :3 |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:12 | |
| omg, Bo (': Eerste keer dat ik je op foto zag! xD Je haar ziet er prachtig uit! <3 |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:14 | |
| Je haar is nog steeds niet kilometer langer als dat van mij Bo xD Zier er goed uit ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:17 | |
| Tx ^^
Het was echt wel lang, het kwam tot aan mn onderrug xD Het groeit gewoon extreem snel van mij x3
Het is eig de tweede keer dat ik een foto durf plaatsen, de vorige was met mn swag pet xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:26 | |
| Jouw haar is zo pretty Bo! Seriously <3 Het schijnt dat mijn haar ook zo gaat worden (: *kijkt naar blond haar* I doubt it ;-;
De ezel van Shrek is geweldig xD de gelaarsde kat ook |
|
| |
Lilith ☼ 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:28 | |
| Bo;; wrm dip dying ih blond? Barbie roze is veel mooier xd Een oud leerling uit mn vorige klas had het donker groen gedaan <'33
Aah die kat doet me pijn met haar nagels in mn buik te zetten D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:31 | |
| Hahaha, nee -.- Dan nog liever rood hoor xD
Tx Em ^^ En ze zijn beide cuwl x3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:31 | |
| Donker groen? Gaaf! Ik zit eraan te denken ooit een lok te knippen, en die dan donkerblauw te verven (A)
Pijnlijk, mijn kat keelt nu een knuffel hond door m te hard te knuffelen xD |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 aug 2014 - 12:32 | |
| Hey iedereen c: Ik heb eindelijk een 1000 words post gemaakt (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|