|
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils di 16 sep 2014 - 18:48 | |
| Tuurlijk wel, maar ik wacht op een antwoord van Buzzard op de pm of de deadline die ik voorstel goed word gekeurd door haar n.n Ze worden waarschijnlijk ergens eind deze maand gekozen.
Exacte datum word nog vertelt, het topic met Buzz x Cyber word aangemaakt waarin Buzz verteld dat ze in verwachting is, de link zal ik dan hier plaatsen.
Ik zeg wel dat ik dus doorheen de schooltijd wat minder actief ben en dus wat minder (snel of uitbundig) post. Echter zal ik wel reageren op belangrijke topics zoals de topics waarin Cyber kits "kidnapt", "pest", of topics met Buzzard en het nest (op deze topics reageer ik meestal binnen de 2 dagen)
greets, jullie horen binnenkort van ons! De aanmeldingen zijn PRACHTIG en het kiezen gaat niet altijd even vlot |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils wo 17 sep 2014 - 19:44 | |
| DEADLINE IS BEKEND C:
De kits zullen gekozen worden op 26 september! Volgende week vrijdag dus Een echt bepaald uur is er niet, bedankt voor de prachtige aanmeldingetjes! En laat de kansen in u voordeel zijn. <3
|
|
| |
Lianne 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils vr 19 sep 2014 - 19:52 | |
| Wijziging! (Mijn oprechte excuses dat ik het nu pas meldt) Piper wil bij Buzzard blijven |
|
| |
230 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils za 20 sep 2014 - 16:32 | |
| Bedankt voor het melden ^^ |
|
| |
Izza <3 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils za 20 sep 2014 - 17:20 | |
| (Kan ik me nog aanmelden) Name: Emrys Gender: Male Age: Unborn Stays with: Buzzard Based on: / Sexuality: Bi Fur: Red (Just like Mom) Eyes: Green Nose and Paws: Rose Likes: Mom, cats, grass, mud Dislikes: Dad, clean, water Emrys houdt van modder. Heel veel van modder. Hij zwemt erin, speelt erin en haat water. Hij gebruikt altijd gras om zichzelf schoom te maken. Dit werkt natuurlijk niet altijd even goed. Zijn rode vachtje zit vaak onder de smurrie, wat iedereen niet altijd even leuk vindt. Hij is bi, iets wat niemand echt leuk vindt. Hij verbergt het, niemand weet het behalve hij. (op een gegeven moment lekt het uit, dan kijken we wel weer ) Skills Hunting: +---- Fighting: ++++- Climbing: +++-- Swimming: +---- Running: +++-- Power: +++++ Real Name: Isabelle, but call me Izza Age: 11 jr RPG-ervaring: Nu ongeveer 2 jaar Motivatie: Ik vind dit het leukste nestje ooit!!!! En ik ben nog nooit gekozen ergens voor en daar wil ik graag verandering in brengen ^^"
Laatst aangepast door Memphis op vr 26 sep 2014 - 20:40; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils za 20 sep 2014 - 17:22 | |
| Tuurlijk kan je je nog aanmelden :3 nog tot 26 september
bedankt, het is mooi gedaan hoor <'3! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils wo 24 sep 2014 - 14:59 | |
| ~KLEINE BUMP~
Aanmeldingen afmaken, maken, aanpassen, etc etc kan nog tot deze vrijdag! Zowel ik als de bespeler van Buzzard kunnen niet wachten <3 Succes! |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils wo 24 sep 2014 - 15:09 | |
| Jullie zijn niet de enige die niet kunnen wachten. ^^ |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils wo 24 sep 2014 - 15:27 | |
| Door huiswerk en het afmaken van mijn eigen site ben ik deze week trouwens afwezig.
Ik meld het maar even. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils wo 24 sep 2014 - 15:31 | |
| geen probleem, zeer bedankt om dat even te melden. Ja de kits zullen zowizo pas ergens volgende week of later geboren worden, (ik denk begin oktober of eind september) wegens ook ik het wat drukker heb en het topic waarin Buzzard tegen Cyber verteld dat ze kittens verwacht nog niet af is.
groetjes |
|
| |
230 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils wo 24 sep 2014 - 16:30 | |
| Oja en Buzzard is rond begin oktober wat minder actief sinds ik dan verhuis. Ik weet namelijk niet hoe het dan met internet enzo zit en of ik mijn moeder moet helpen met de verhuizing. |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils vr 26 sep 2014 - 16:36 | |
| Misschien moet ik ook even zeggen dat ik van 18u tot 21u afwezig ben. Maar om 21u ben ik er wel zeker ;D |
|
| |
230 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils vr 26 sep 2014 - 17:13 | |
| Oke goed om te horen Moonwhite ^^ Ik wacht nu eigenlijk nog op Cyber voor wat overleg maar jullie horen het snel ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils vr 26 sep 2014 - 20:29 | |
| We zijn erover aan het overleggen, nog even wachten tot Buzz weer online is. We laten het jullie zo snel mogenlijk weten! Hopelijk vandaag nog, anders horen jullie het dit weekend <3 |
|
| |
Lilith. 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils vr 26 sep 2014 - 20:39 | |
| Okay ^^. Dit weekend ben ik weg dus kan ik waarschijnlijk pas maandag reageren. xx |
|
| |
230 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils vr 26 sep 2014 - 21:51 | |
| Gekozen door ons zijn: Daniel, Emrys, Piper, Ralph, Esca, Carlita. Gefeliciteerd allemaal! De anderen ook bedankt voor jullie aanmeldingen.
~Buzz en Cyber |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils vr 26 sep 2014 - 21:52 | |
| Congrats all! Heb niet meegedaan, maar ik stalk dit ontzettend ~ |
|
| |
142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils vr 26 sep 2014 - 21:57 | |
| Yeah. Bedankt dat Ralph is gekozen,ik zal hem morgen aanmaken.
Aan de andere die gekozen zijn gefeliciteerd!en voor wie niet,de volgende keer meer geluk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils vr 26 sep 2014 - 22:00 | |
| deze kits zijn echt geweldig, het topic van Cyber x Buzzard is druk aan de gang en momenteel staat het ervoor dat Cyber niet bepaald blij is met de kits :3
Laat snel wat van je horen! xxxx |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils vr 26 sep 2014 - 22:09 | |
| Yay thanks :3 Gefeliciteerd andere c:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils | |
| |