|
|
Yanthe 116 Actief A psy¢opαth is bєttєr than nσ pαth
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils ma 20 okt 2014 - 22:24 | |
| Ghehe, maar ze zullen niet allemaal even lief zijn. -Kijkt subtiel naar Esca- Misschien wel in het begin, maar later zullen kleine duiveltjes worden. xD |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils ma 20 okt 2014 - 22:27 | |
| Nah Lola niet,
Al heeft ze wel wat trekjes van haar vader. Alleen niet zo erg. |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils di 21 okt 2014 - 17:59 | |
| Deze vrijdag kan ik wel hoowrr. Het is alleen dat ik niet wist of het de vrijdag den 31ste was enzo. xD Want dán kon ik niet. (Sorry voor mijn gestoor hier >3) |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils di 21 okt 2014 - 21:36 | |
| ah geeft ni, dan blijft de 'planning' gewoon hetzelfde
en jah, Lola krijgt extra siblings! of toch een paar die echt haar siblings worden en een paar die bij de mam blijven dus waar Lola minder contact mee zal hebben :3 |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils di 21 okt 2014 - 21:38 | |
| Lola kennende gaat ze ze opzoeken, aangezien ze zich toch nooit aan de regels houdt XD |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils wo 22 okt 2014 - 4:44 | |
| Zelfs ik kan niet wachten xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils do 23 okt 2014 - 18:28 | |
| Ha, das totaal waar en dat ergerd Cyber soms echt enorm xd we moeten dringend de topics verder zetten dus ook jij speler van Lola!! reageer als je tijd hebt he ~Morgen het grote moment!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils do 23 okt 2014 - 18:54 | |
| Ja , ik heb weer tijd XD Miss gwn een nieuw topic, aangezien het vorige echt is vastgelopen tussen Lola en Cyber. |
|
| |
Izza <3 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils do 23 okt 2014 - 20:29 | |
| |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils do 23 okt 2014 - 20:57 | |
| Sorry dat ik het nu nog eens vraag maar wat is de volgorde nu? Ik weet echt niet wanneer Dan mag D': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils do 23 okt 2014 - 22:19 | |
| gewoon:
-Buzzard opent topic -Sid reageert -Buzzard reageert -1e kitten word geboren: Carlita -Buzzard reageert -2e kitten word geboren: Daniel -Buzzard reageert (-Sid reageert) -3de kitten word geboren: Ralph -4de kitten word geboren: Pipper -Buzzard reageert -Sid reageert -5de kitten word geboren: Esca -Buzzard reageert -laatste/6de kitten word geboren: Emrys -Buzzard reageert -Sid reageert -Topic word vervolgt, hangt van RPG af.
Daniel word 2de geboren, ik heb het even vetgedrukt -Buzzard opent topic -Sid reageert -Buzzard reageert -1e kitten word geboren: Carlita -Buzzard reageert -2e kitten word geboren: Daniel -Buzzard reageert (-Sid reageert) -3de kitten word geboren: Ralph -4de kitten word geboren: Pipper -Buzzard reageert -Sid reageert -5de kitten word geboren: Esca -Buzzard reageert -laatste/6de kitten word geboren: Emrys -Buzzard reageert -Sid reageert -Topic word vervolgt, hangt van RPG af. |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils vr 24 okt 2014 - 7:27 | |
| |
|
| |
230 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils vr 24 okt 2014 - 14:16 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils vr 24 okt 2014 - 19:31 | |
| De speler van Pipper heeft gezegd dat ze toch niet de kitten gaat bespelen, er zijn dus maar 5 ipv 6 kits en de volgorde verandert dus een beetje! Esca en Emrys worden gewoon een beetje eerder geboren
het nieuwe schema, en veel succes met posten!!:
-Buzzard opent topic -Sid reageert -Buzzard reageert -1e kitten word geboren: Carlita -Buzzard reageert -2e kitten word geboren: Daniel -Buzzard reageert (-Sid reageert) -3de kitten word geboren: Ralph -4de kitten word geboren: Esca -Buzzard reageert -Sid reageert -5de kitten word geboren: Emrys -Buzzard reageert -Sid reageert -Topic word vervolgt, hangt van RPG af.
|
|
| |
| |
| |
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils za 1 nov 2014 - 16:01 | |
| Mogen de gene die al geboren zijn op 1 moon. Of wachten tot ze allemaal geboren zijn?? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils za 1 nov 2014 - 19:22 | |
| als je al geboren bent kun je op 1 moon zetten wat mij betreft :p maar als je nog niet geboren bent (Ralph, Esca en Emrys) liefst nog op 0 want jah.. ze zijn nog niet geboren. Maar je mag zelf wel zelf wat beslissen, het is bovendien jouw account ik hoop dat Buzzard snel nog eens actief word en reageert hoe langer de kits wachten hoe meer ze verstoffigen natuurlijk en hoe makkelijker het topic stil of vastvalt. |
|
| |
230 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils wo 5 nov 2014 - 15:21 | |
| Sorry voor mijn inactifiteit. Ik had een probleem met de computer en op mijn mobiel gaat posten niet zo goed. Ik post zo weer in het topic maar ja het werkte niet echt. Sorry voor het ongemak nog maals~! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils wo 12 nov 2014 - 17:50 | |
| Ter herinnering: Ralph mag geboren worden!! Daarna volgen Esca en Emrys nog |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils do 13 nov 2014 - 21:37 | |
| Oh,bedankt,had ik niet helemaal begrepen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils | |