|
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 10:26 | |
| Goedemorge <3
Aaaaarg, waarom moet ik toch wegens die verbouwingen op dezelfde kamer als mn ouders slapen --" die snurken altijd Mega hard! Ik ben naar beneden gegaan en heb in de rotzetel geslapen die echt niet goed ligt!! |
|
| |
Romy 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:16 | |
| Ik werd gewoon al om half elf wakker gemaakt. -.- Naja, goedemorgen dan c: |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:22 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:23 | |
| @Chriss,ik werd op 10 uur wakker gemaakt |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:24 | |
| Ik zet mn wekker om 9u zodat ik een beetje gewend word aan het vroeg opstaan om 7u :'3
IK WIL NOG NIET NAAR SCHOOL EN ZO VROEG OPSTAAN >< |
|
| |
Romy 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:32 | |
| Ik wil ook niet naar school, maar me pa zegt indd dat ik moet wennen aan het vroege opstaan. -.- dus moet ook om 1 uur al slapen. :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:33 | |
| Ik om 11 uur gister, normaal om 12 uur gaan slapen (wat niet werkenlijk betekent dat ik ook dan ga slapen. Ik lees gewoo nog 1-2 u)
O Bo, je bent niet de enige :,c
Ik ook om 10 uur hoor, ik probeer te wennen aan het 6u45 opstaan.. maar dat gaat echt niet lukken! |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:34 | |
| Geld voor mij ook,ondanks mijn klok altijd al om 9 uur(de hele vakantie al) afgaat,dus ik moet nu ook om half 10 gaan slapen >.< |
|
| |
Jeltje 129 Actief We zijn er weer!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:34 | |
| Goedemorgen -.- Vannacht kon ik niet slapen en om 9 uur kwam mijn vader binnenstormen met een grijns op zijn gezicht. Hij zegt: 'Hoi, umm ik ga naar mijn kantoor en je moeder is al naar school. Je hoeft nog niet op te staan maar je moet wel je regeling veranderen want volgende week moet je weer vroeg op' en ik echt zo: 'ja ja ok doei laat me slapen bye'. Kon ik weer niet slapen, uiteindelijk net wakker geworden ;-; |
|
| |
Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:36 | |
| Woww.. Is het nog steeds morgen????DD::: De tijd gaaat heeeeeel erg langzaam seg! xD |
|
| |
Romy 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:37 | |
| Ik vind dat huidige setje van Cyber awesome. - Naja, posten mag ik ook niet want ik mag.niet op me laptop dus ik verveel. ,___, - @Bunnypaw; awhh dat is rottig |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:41 | |
| @Chriss, Dankje xd Cyby is gewoon Awesome. Het is echt een geweldig setje, al heb ik mijn vorige OS wel onder mijn huidige OS gezet omdat.. ja.. ik kon er geen afscheid van nemen >D - Ow.. das stom.. ik mag eigenlijk nu ook niet posten.. ma doe het wel - @Jeltje, aaaaw zo vervelend |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:44 | |
| ikr ;-; ik moet nu om 11 uur naar bed maar wss wordt dat deze week nog verlaagd naar 10 uur en ik heb geen idee hoe vroeg ik moet opstaan maar ik weet wel dat ik het niet ga redden xD |
|
| |
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:44 | |
| @Jeltje, ik kom nu langs om je een hug te geven!xD(Yeahhh, in mn pyama op de fiets. Ik zie het al voor me. xD) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:45 | |
| @Nynke yaaay ^^ btw ik heb je gementioned in mijn intro topic van mezelf xDD dat je op school zat en zo en dat dat fun was xD |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:46 | |
| En ik moet tijdens school om 06:15 opstaan :c Al blijf ik bij de examens en gewone school dagen tot half zeven liggen,of kwart voor(kwart voor alleen in de examens). |
|
| |
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:47 | |
| @Jeltje, haha, misschien maak ik ook wel zo'n topic aan.. xD |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:47 | |
| Ik kies er zelf voor om zo vroeg op te staan ^^ Dan heb ik volgende week geen last van ochtendhumeur ofzo xD |
|
| |
Romy 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:48 | |
| Slechtste dag van mijn leven. De playstationnetwork is gehackt en spelen kan nu niet. Damn. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 11:50 | |
| @Chriss, aw that sucks ;-; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |