We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 16:38
Omg omg omg ik mag meedoen met een soort onderzoek naar het gedrag van honden volgend jaar na de zomervakantie en als ik dan een hond heb mag die meewerken en een gedragstest doen <'3 Ik ben zo blij ;-;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 17:54
Ze gaan kijken naar de verschillende soorten agressie, vooral ligt de focus op angst agressie. Dan gaan ze nog testen hoe je het best met een hond om kan gaan en niet de traditionele opvoeding. Maar het is maak een klein onderzoek, van ons asiel. Maar als ik mijn staffordpup heb doe ik wel de gedragstest, wat dan aangeeft hoe je hond is, al is dat natuurlijk wel te zien, maar als de gedragstest goed verloopt mag de hond gewoon loslopen en zonder muilkorf, als het fout gaat door bijvoorbeeld als uitkomst 'agressief' of 'te dominant' of 'schikachtig' moet je het aanvragen om zonder muilkorf te lopen en dat lukt meestal niet.
Ik maak iedereens dag perfect.
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 18:02
wow Chis dat is echt awesome
@Nynke, nop ken ik niet. en is ie ni indderdaad wat te klein?
@Aimeé, heeeeeey! *tacklehug*
Moonwhite
Member
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.