|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:06 | |
| Ik ben aan het proberen en aan het prutsen, dus soms komen er echte mislukkingen uit en ik had gewoon geen zin meer om het opnieuw te doen... Mss morgen xD Het is aan het onweren c: |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:17 | |
| derp derp derpediederp *verveelt zich en is moe* |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:19 | |
| - Flamestripe schreef:
- Nevermind schreef:
- Robin
Palen zijn overal Neeee :/ *looks sad*
Niet waar ik vandaan kom xD Niet als ik langskom.. dan gaan ze er ALLEMAAL aan! >3 ------------------------------------------------------------------ @Assie, als je wilt kan ik je benen wel opeten zoals ik hier met al de anderen heb gedaan? *kijkt kwijlend van verlangen naar je benen* @De anderen, niemand skypen? |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:21 | |
| Laura, ik heb geen benen :/ Joking xd Neeh ben moe dus kan niet tegen geluid xd
En indi moet verder eten want ik wil gaan slapen ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:23 | |
| ja.. ik ga ook slapen. Bye peepz Tonight, if you see a dark shadow eating of your legs.. don't be afraid, it's me |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:24 | |
| - Cyber...:
Okay, deze is nog erger xD I'm so sawry... Ik geef op, deze stijl faalt gigantisch xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:25 | |
| Bo; omg ik hoef geen nachtmerries te hebben hoor xd
Slaapse laura |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:28 | |
| Cyber looks so evil! 0.0 I luv youuuuuuu Bo!!!! <3 Hij is echt geweldig, hij komt (als ik nog plaats heb) in mn Os.. anders misschien morgen wel in zijn voorsteltopicje huwr.
Slaapwel peepz, en hopelijk geen nachtmerries voor jouw Assie ;3 Ik houd ze wel wag van je met mij skils *ninja!*
(ik gebruik volgens mij het zelfde tekenprogramma op de pc als jij doet, ik heb ook een Cintiq.. misschien jij dan ook toevallig? Tof in iedergeval!!) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:30 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:35 | |
| haha, arme Assie met haar nachtmerries, Allemaal JOUW schuld! ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:36 | |
| ow, daarvoor zeg ik geen sorry hoor >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:37 | |
| Whut nachtmerries? Niet bij mij hoor ik heb een dromenvanger xd Niet dat ie werkt of zo ;p
Yay alle twee de katten liggen nu op mij, dus nu voorzichtig opstaan en naar boven gaan xd
Wat dan weer bo xd |
|
| |
Jojo 123 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:37 | |
| @Laura:
IK WAS NOG BEZIG MET EEN FILMPJE VOOR CYBER ADSLKK XD It's not finished yet ;u; Whyyyy life why you so hard Maar t komt ooit af, I promise c: soon, very soon |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:38 | |
| - Slenderstep schreef:
- Whut nachtmerries? Niet bij mij hoor ik heb een dromenvanger xd
Niet dat ie werkt of zo ;p
Yay alle twee de katten liggen nu op mij, dus nu voorzichtig opstaan en naar boven gaan xd
Wat dan weer bo xd aah mijn dromenvanger werkt echt wel :p Is echt ook zon gigantische yoehoe~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:40 | |
| Cuwl Jojo :3
Dromenvanger... Ik snap het niet... Dat is dus een vanger van dromen? Maar... Ja, uhm, Gen, die vangt de dromen, niet de nachtmerries xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:41 | |
| Haha mijne is een kleintje ;3 En mja dromenvangers vangen de nachtmerries ih web en laten de dromen door gaan xd als je er in gelooft tenminste ;p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:42 | |
| NEE GEN EEN DROMEN VANGER, VANGT DROMEN |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:43 | |
| *facepalm* Je leert het ook nooit he :/ Ga maar met je vuur zitten spelen jij xd |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 23:53 | |
| ugh ik ben dood XD ik ga slapie doen :33 trusten everyonee |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 aug 2014 - 0:00 | |
| |