|
|
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 18:45 | |
| @Jamie, was het leuk? (Waarschijnlijk is dat een retorische vraag) |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 18:46 | |
| Eigenlijk heb ik er ook geen tijd voor, maar ik zou mijn Coeur nooit weg doen <3
Cool, ijslanders zijn awesome! ^^
Ik heb nu een eigen paard en een verzorgony, een haflinger :3
AWESOME JAMIE XD |
|
| |
ღ 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 18:47 | |
| Ijslanders <'3 - Ik heb binnenkort misschien wel een deelpony, alhoewel het geen pony is *-* Een paard van 1,79, maar pony klinkt zo schattig <3 - Awesome Jamie ;o |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 18:48 | |
| Mijn paard is 1m75, maar ik noem hem mn dikke, kleine pony, dat is één van zijn vele bijnamen xD |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 18:49 | |
| Ik had er eentje een trucje geleerd jamjam xD Maar toen ging ik daar slapen ;D dat was echt fantastisch |
|
| |
ღ 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 18:49 | |
| Hahahaha awh <'3 Jouw paard is echt mooi weet je ;o En mijn ponypaardding is zwart. Helemaal zwart. En heeft een bokgalop xD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 18:50 | |
| miep ik ga jullie jaloers maken
Ik ga strx achter frietjes ;p Terwijl ik helemaal home alone thuis ben xd *nog eens inwrijven om bo te pesten ;p* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 18:51 | |
| Omg, dat heb ik ook eens gedaan, in een dolfenarium slapen en dan trucjes leren aan dolfijnen en toen was er daar ook een orca en omg, het was zo awesome xD
Tx Chriss ^^ En nice, zwart is echt pwetty O-O En bokgalop, wel, die haflinger heeft dat ook, tot ze uitgeput is na drie bokjes en stopt xD
NO STOP IT GEN *throws pillow* |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 18:52 | |
| Jah het was heel leuk, zeewoefkes zijn leuk xD Die verzorger kwam langs net die zeehond en de kleinere kindjes die vooraan stonden mochten hem aaien. Dus ik kwam er als een retard bijstaan; mag ik ook het zeewoefke aaien? :3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 18:52 | |
| haha een laptop komt harder aan bo xD
well ik ben es naar beneden om te vertrekken ;p see y'all |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 18:54 | |
| Gen, *gooit een kat* Hier >D
Omg, Jamjam en dan een zonnebril opzetten en wegschuiffelen xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 18:56 | |
| Jah, x) Mn moeder zat stond ook zo heel droog bij te kijken xD |
|
| |
ღ 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 18:57 | |
| Jaaw zwarte ponypaardjes zijn leuk :'D Maar dat diertje kan niets aan zijn bokgalopje doen, dat is zo schattig xD Alleen ben ik al eens gevallen omdat die vrolijk een bokgalopje en een sprong tegelijk deed. xD |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 19:01 | |
| meh, waarom is het zo moeilijk om mensen te tekenen terwijl andere humanoid wezens wel goed lukken xD |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 19:04 | |
| Mag ik dit geweldig vinden? xD - x:
& Marieksel; Idk xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 19:05 | |
| Hahahaha, helemaal hoe ik het me voorstel Jamie xD En kom je op skype? :3
Okay, dat heeft die haflinger ook nog gedaan, Chriss, maar dan bleef ik zitten, ze is gewoon extreem dik omdat er nooit op gereden word en kan er niet tegen als ze moet werken xD De luiaard :') En omg awesome xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 19:14 | |
| - Nevermind schreef:
- Hahahaha, helemaal hoe ik het me voorstel Jamie xD En kom je op skype? :3
Okay, dat heeft die haflinger ook nog gedaan, Chriss, maar dan bleef ik zitten, ze is gewoon extreem dik omdat er nooit op gereden word en kan er niet tegen als ze moet werken xD De luiaard :') En omg awesome xD xD Ik kom zo, eerst eten~~ |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 19:15 | |
| men, had een mening gemaakt op DA, zoek even wat op en het is allemaal weg. |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 aug 2014 - 19:17 | |
| Ik ga eens een nieuwe skype maken c: |