Algemene Onzin Topic - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27 ... 50  Volgende
Lynxfang
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 17:19

man,wat is dat toch met die Games of Thrones?

Terug naar boven Ga naar beneden
.Ashkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 DPKsfdL
Denise
289
Actief

CAT'S PROFILE
.Ashkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 17:21

Verjaardagen zijn opeens een stuk interessanter met internet :3
Lynxfang
StarClan
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 17:23

voor mij is het nooit een verschil geweest.

Goed,verder met Stad en Bos(City and Forest)
Als iemand benieuwt is naar de rest van het verhaal,je kan het op Quizlet vinden onder de naam Aimwolf.
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 17:35

Hey hey mensjes ^^
Net terug van de stal en in rengalop op de galopbaan lekker tegen de omheining gereden omdat Coeurie het leuker vond om niet te luisteren en lekker wild te gaan *sigh* Nu heb ik dus tegen een paal gereden in rengalop, gelukkig was het alleen mijn knie en is er niks met mn schat, want dat zou ik mezelf nooit vergeven o-o
Lynxfang
StarClan
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 17:38

Pijnlijk...
Vandaag trouwens ook zelf weer in tijden op een paard gezeten, het was de eerste keer op dat paard.
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 17:51

Ik heb al meer dan 3 jaar niet paardgereden, daarvoor zat ik op paardrijles.. maar 1. mijn moeder is extreem bang van paarden en 2. ik begon het saai te vinden (constant dezelfde oefeningen en de lerares mocht me niet) >:3
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 17:52

Eigenlijk deed het enkel pijn in het begin en ook dat ik maar half aan mijn paard hing terwijl hj verder besloot te lopen xD Maar ik heb me al snel terug opgetrokken, ik denk gewoon dat het wat van de schok was ofzo, niks ergs ^^
Hehehe nice ^^

Laura, paardrijden, saai? NEVER >D Ik rij elke dag en iedere dag doe ik wat anders + ik heb 2-3 keer in een week les en het begint steeds leuker te worden naarmate je meer mag en kan. ;3
Jeff
Member
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 17:52

Nieuwe os <3
Moonwhite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 17:56

Nice, Jeff ;D
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 17:57

Nice Ezz ^^
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 17:58

derp verveling -.-

En verder schrijven is lastig als je moe bent, en eig wil ik nu al om eten gaan, maar heb eig nog niet veel honger, maar dan moet ik zeker voor 8en achter eten gaan want om 9en komen die spinnen uit ;-;
Uh wrm moet ik ook rekening houden met die domme mormels..
Lynxfang
StarClan
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 17:58

Cyber schreef:
Ik heb al meer dan 3 jaar niet paardgereden, daarvoor zat ik op paardrijles.. maar 1. mijn moeder is extreem bang van paarden en 2. ik begon het saai te vinden (constant dezelfde oefeningen en de lerares mocht me niet) >:3

een klasgenoot van mijn oude klas was ook gestopt omdat ze het saai vond.

ik ben er zelf meegestopt omdat ik het eng vond.
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 18:01

Ik ben met turnen gestopt omdat ik het eng vond ;$;
-switch-
Moonwhite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 18:06

Ik zal maar niets zeggen over acro gymnastiek xD
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 18:08

ik ben met paardrijden gestopt omdat ik een depressie kreeg :') en omdat het me niet zo beviel, aangezien bijna iedereen in galop mocht op het eind vd les en ik nog nooit galop had gedaan en dus niet wist hoe en wat

En nu heb ik geen leven meer aangezien er geen dansen meer is xd tot in september geloof ik, maar ik weet niet of ik het nog wil door doen wat het fietsen naar daar is echt boring (tis nog geen 500 m maar ja) keb alleen nog de belofte om deze vakantie nog es te oefenen op m'n waveboard xd
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 18:17

Paardrijden is awesome. *mengt zich in het gesprek*
Vooral op eigenwijze paarden rijden, anders is het soms wel saai c:
-
Thuis! En nog steeds verveling, aangezien ik geen ghosts kan en mag spelen ;-;
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 18:29

Paardrijden is inderdaad awesome Chriss >3

En je hebt nog gereden Gen? Wow, ik dacht dat je wilde rijden, ik wist niet dat je het al kon xD
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 18:42

Jaaah :'D
Ik wil een paard, kon er een kopen, maar heb er geen tijd voor ;-;
Lynxfang
StarClan
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 18:42

wij hebben drie Ijslanders nu.
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 18:44

En ik ben thuis van het dolfinarium :") Ik heb een zeewoefke kunnen aaien xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 4 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: