{{Gezocht!}}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{{Gezocht!}}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
.Dragonpaw
Member
{{Gezocht!}} DPKsfdL
Juulepuul.
44
Actief

CAT'S PROFILE
.Dragonpaw
BerichtOnderwerp: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitimema 11 aug 2014 - 15:49

Hey hey,
Zoals jullie zien heb ik een nieuw account, Dragonpaw. Natuurlijk zoek ik wat dingetjes om RPG'en met haar nog leuker te maken! (:

Haar karakter hangt totaal af van de situatie. Ik heb haar aangemaakt om in de RPG de keuzes te maken die ik zelf op dat moment zou maken als ik in haar schoenen zou staan. In het algemeen is Dragon een poes met een duidelijke, eigen mening over alles. Ze is alles behalve onderdanig, en ziet iedereen als gelijk. Natuurlijk heeft ze respect voor de highranks in haar Clan, maar ze ziet ze niet als 'belangrijker'. Ze komt meestal feller over dan ze bedoeld, en heeft wat moeite met vrienden maken. Bij de vrienden die eenmaal haar vertrouwen hebben gewonnen is ze een gezellige meid. Dragonpaw is erg onzeker, en zet die onzekerheid om in woede naar anderen, iets waar ze niet trots op is. Dragonpaw heeft redelijk wat littekens over haar lichaam die duidelijk te zien zijn. Hier schaamt ze zich enorm voor, en haar ouders hebben nooit de moeite genomen om te vertellen hoe die littekens daar zijn gekomen.

Goed, nu zoek ik dus wat dingetjes.

Als eerste zoek ik een groepje pesters die haar pesten met dingen als haar littekens, het feit dat ze niet kan jagen etc.

Ik zoek ook een grote broer voor haar (zus mag ook, liefst broer) die het voor haar opneemt en waar ze haar verhaal bij kwijt kan. Haar broer weet enkel niets meer over hun verleden (die ik nog ga uitschrijven). Het karakter maakt niet veel uit, als hij maar beschermend is wat Dragonpaw betreft.

Ik zoek ook een vriend/vriendin die het probeert op te nemen voor Dragon, maar dan zelf ook een beetje uitgesloten wordt waardoor hij/zij meer met Dragon om zou gaan. Dragon neemt hem/haar in vertrouwen.

Dat was het wel zo'n beetje. Meerdere ideeën zijn natuurlijk welkom!

Geaccepteerde:
Wolverinebite (Pester)

x Juul ~

Laatst aangepast door .Dragonpaw op ma 11 aug 2014 - 15:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dappledrop
Member
{{Gezocht!}} DPKsfdL
Sara
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Dappledrop
BerichtOnderwerp: Re: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitimema 11 aug 2014 - 15:56

Ik heb wel Moosepaw als vriend^^ Moet ik een aanmelding maken en wat meer info over Moosepaw geven?
Dreamheart
StarClan
{{Gezocht!}} 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitimema 11 aug 2014 - 15:57

wolverinebite wil wel als pester c":
.Dragonpaw
Member
{{Gezocht!}} DPKsfdL
Juulepuul.
44
Actief

CAT'S PROFILE
.Dragonpaw
BerichtOnderwerp: Re: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitimema 11 aug 2014 - 15:58

@Sara: Wat informatie zou fijn zijn ja! ;D Het hoeft geen lange te zijn hoor, gewoon iets wat zijn karakter een beetje beschrijft (;
@Mim: Hehe, is prima! c:
Dappledrop
Member
{{Gezocht!}} DPKsfdL
Sara
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Dappledrop
BerichtOnderwerp: Re: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitimema 11 aug 2014 - 17:48

Algemeen
Naam: Moosepaw
Rang: Apprentice
Clan: Windclan
Geslacht: Male
Leeftijd: 6 moons

Uiterlijk
Moosepaw is een bruin gestreepte kater. Hij heeft lichtbruine ogen, een bruin neusje en bruine pootkussentjes. Hij is slank maar sterker dan hij eruit ziet.

Innerlijk
Moosepaw is altijd erg nieuwsgierig en vrolijk. Hij probeert vaak stoer over te komen en doet alsof hij alles aankan maar hij heeft een gouden hart. Hij is zelfverzekerd en is niet bang om zijn mening te zeggen. Hij weet dat hij niet de beste is in katten te troosten maar als hij iemand alleen ziet zitten of als iemand er ongelukkig uit ziet wilt hij altijd helpen. Soms steekt hij zijn neus te veel in andermans zaken en dan krijgt hij wel eens problemen. Hij kan erg romantisch zijn en vind zichzelf niet bepaald lelijk. Moosepaw ziet er vaak een erg sociale kat uit maar hij vind het ook leuk om af en toe eens rust te hebben en alleen te zijn. Hij is een harde werker en wilt een goede warrior worden. Hij is erg loyaal aan de clan en aan zijn vrienden.

Ik hoop dat dit genoeg info is^^
Shademind
Member
{{Gezocht!}} DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitimema 11 aug 2014 - 18:50

Shadepaw

General

Name: Shadepaw-mind
Age: 11 moons (hoopelijk vind je het niet erg dat hij volgende ceremonie warrior word^-^)
Clan: Windclan
Parents: Hiddentear x Dangerdance
Slibbings: Inactief
Bloodline: 50% windclan en 50% Thunderclan (ex Skyclan)
Role: vriend :3
Motivatie: ik ben de laatste tijd nogal op zoek naar een beste vriend(in) voor Shade. En daarbij vind ik het ook bij hem passen, omdat hij als kitten en jongere apprentice ook nogal met pesters te maken heefd gehad^-^

Outside

Fur Shadepaw heefd een halflange, fluweelzachte en grijze vacht met een opvallend tabbypatroon.
Eyes: opvallend groen
Nose & paw pads: roze
Build: Shadepaw is niet opvallend sterk geboud, maar wel slank en daardoor ook redelijk snel.

Inside

Shadepaw is een rustige, erg slimme en iet wat vreemde kat die zijn mond niet vaak gebruikt. Hij is vrij verlegen en stotterd een beetje. Shade is ook eerder op zichelf, maar komt toch op voor zijn vrienden. Hij niet snel bang van vreemdelingen en kan goed onderhandelen en anderen overhalen als dat moet. Hij heefd een vreemd gevoel voor humor en steld snel vragen. Shadepaw denkt ook te veel....denkt hij ( XD ). Het zijn dat soort vragen waar niemand een antwoord op heefd, zoals: 'Waarom bestaan wij?', 'Is er écht een Starclan?', 'Kunnen konijnen ook denken?'.... Hij steld zichzelf vragen die de andere katten zichzelf niet stellen, wat hem frustreerd, en ondanks het feit dat hij halfclan is, is hij loyaal aan zijn clan.

Laatst aangepast door Shadepaw op di 12 aug 2014 - 14:50; in totaal 2 keer bewerkt
.Dragonpaw
Member
{{Gezocht!}} DPKsfdL
Juulepuul.
44
Actief

CAT'S PROFILE
.Dragonpaw
BerichtOnderwerp: Re: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 11:09

@Hanna&Sara: Thanks voor de aanmelding! Ik wacht nog eventjes op andere aanmeldingen, maar anders ga ik over een paar daagjes kiezen (:
Silhouette
Member
{{Gezocht!}} DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose

CAT'S PROFILE
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 11:17

Ik heb Silhouettepaw altijd nog als een gewone vriend of een soort van kennis. Hij is wel een bad-ass.
Melodypaw.
Member
{{Gezocht!}} DPKsfdL
Anouk
136
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Melodypaw.
BerichtOnderwerp: Re: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 13:01

Whoops ik bedenk me nu dat ik dat topic nog steeds moet maken X'D
Misschien kan Dragonpaw een van de she-cats zijn die crusht op Vaporpaw.?
Ze zouden misschien ook gewone vrienden kunnen zijn ondertussen.
Vapor veroordeelt niemand omdat hij zelf halfclan is en meer op rc dan wc lijkt.
Hij gaat wel flink gewond raken voor een vl over een tijdje waardoor hij elder moet worden.

.Dragonpaw
Member
{{Gezocht!}} DPKsfdL
Juulepuul.
44
Actief

CAT'S PROFILE
.Dragonpaw
BerichtOnderwerp: Re: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 16:49

@Silhouettepaw: Gewone vrienden zoek ik liever in de RPG zelf. (:
@Anouk: Crushen vind ik eigenlijk niet echt iets voor Dragon, en vrienden zoek ik liever in de RPG, maar als je wilt kunnen we wel een topic doen? Dan zien we vanzelf wel of het vrienden worden of niet Wink
Melodypaw.
Member
{{Gezocht!}} DPKsfdL
Anouk
136
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Melodypaw.
BerichtOnderwerp: Re: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 17:15

We zouden sowieso een topic doen, dat heb ik al iets van anderhalve week geleden belooft
Dus ik zou het topic aan maken, moet je wel even wachten hè heb het weer eens druk X'D
.Dragonpaw
Member
{{Gezocht!}} DPKsfdL
Juulepuul.
44
Actief

CAT'S PROFILE
.Dragonpaw
BerichtOnderwerp: Re: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 17:22

@Anouk: Hahaha, helemaal prima, neem je tijd meis! Wink
Owlcall
Member
{{Gezocht!}} DPKsfdL
11
Actief
Owlcall
BerichtOnderwerp: Re: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 17:36

Ik heb Owlcall wel als broer anders? c": Hij is een beetje gek soms, maar wel aardig tegen jongere katten van zijn Clan.
Vaporpaw.
Member
{{Gezocht!}} DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Vaporpaw.
BerichtOnderwerp: Re: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 18:52

.Dragonpaw
Member
{{Gezocht!}} DPKsfdL
Juulepuul.
44
Actief

CAT'S PROFILE
.Dragonpaw
BerichtOnderwerp: Re: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 21:09

//BUMPPP~

Sorry mensjes, ik was super lang inactief maar wil hier wel graag mee door gaan! Willen de aangemelde mensen nog steeds, en zijn er misschien nieuwe mensen met interesse? (:
Snowcrystal
Member
{{Gezocht!}} DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 21:26

Ik heb anders wel een grote broer voor je (voor info moet je ff pb sturen xD)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {{Gezocht!}}   {{Gezocht!}} Icon_minitime

{{Gezocht!}}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: