We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: {Kitten search} za 30 aug 2014 - 14:14
Gefeliciteerd gekozenen :'3 Ook al had ik mij niet aangemeld, ik vindt het een leuk nestje geworden!
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: {Kitten search} za 30 aug 2014 - 15:53
Enig idee wanneer het geboortetopic ongeveer komt eigenlijk? ;3 Ik zeg wel dat ik door school waarschijnlijk s'avonds en s'weekends het actiefst ben, en soms smiddags ook wat tussendoor (als ik int geniep op de pc ga)
Onderwerp: Re: {Kitten search} za 30 aug 2014 - 16:30
Hier is Foxie, ik heb wel even zijn AVA wat "Jonger" gemaakt omdat ie al wat teveel op een oudere kitten/apprentice leek naar mijn smaak xD Maar de AVA van zijn kittenaanmelding blijf ik geweldig vinden en zal ik zeker gebruiken als hij wat ouder is! (omdat het zo goed matcht met zijn os)
Onderwerp: Re: {Kitten search} di 4 nov 2014 - 0:32
I am so sorry! Bo en ik hebben daar inderdaad al een clue over, namelijk na dit topic *stare @ Bo* die niet zo lang meer duurt. Sorry for the wait ;x;
Even voor in het geboortetopic: het zou fijn zijn als je onder je post in de Occ de clan kan zetten waar je kit heen gaat, dan voorkomen we misverstanden (:
Onderling mogen jullie beslissen wie als eerste gaat, wat mij betreft mogen we ook prima ons aan de volgorde van de bekendmaking houden als jullie het ook goedvinden (:
Should we yet document audacity, your last allegations we write. With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight. If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: {Kitten search} do 13 nov 2014 - 19:42
Voor mij is vierdes goed ^^ Foxkit is al gemaakt en ik zal in OS zetten dat hij bij windclan gaat
Onderwerp: Re: {Kitten search} zo 8 feb 2015 - 21:02
Hey, deze kits lijken precies wat inactief te worden/zijn niet? Of zie ik dat verkeerd? ^^ Fox is echter nu erg bezig met actief worden cuz i love him. Zijn 2 sisters in de windclan zijn Shimmerkit en Badgerkit..