Finally{Open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Finally{Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Autumnleaf
StarClan
Finally{Open} DPKsfdL
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons for always
Gender:
Rank:
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Finally{Open}   Finally{Open} Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 13:17

Het licht werd veroorzaakt door duize sterren en Autumnleaf stond op. De moeheid was verdwenen en hij voelde zich beter dan ooit, maar daarvoor had hij een hoge prijs betaald. Starclan had hem opgenomen en hij had alles moeten achterlaten. Nooit meer zou hij Appleblossom zien. Autumnleaf voelde een traan over zijn wang glijden en slikte een brok door. Was zijn vader ook hier? Of had die te veel gedaan om hier te mogen zijn? Op dit moment verlangde Autumnleaf ontzettend naar hem, omdat het misschien zijn enige familielid was die hij nog had. Autumnleaf ging maar lopen, meer wist hij niet en wachtte totdat er iets gebeurde.


Finally{Open} 2e1ufza
Crack,can you hear me breaking?

Can I take it all?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Finally{Open} DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Finally{Open}   Finally{Open} Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 14:15

Hij was weer gezond ja, zijn vacht was weer dik en glanzend, tevens was zijn spiermassa goed te zien onder zijn vacht. Van uit Starclan wist hij wat hem te wachten stond. En de gebeurtenis brak hem. Autumnleaf, zijn zoon zou zich bij Starclan voegen, en het was aan hem, zijn vader, hem te verwelkomen. Smoketear kwam de beschutting uit en trof zijn zoon aan. "Autumnleaf, mijn zoon," sprak hij op zachte, lage toon, maar luid genoeg om te horen. "Welkom in Starclan," klonk zijn stem. Omdat te moeten zeggen brak hem, maar ergens was hij nu ook gelukkig, hij had één van zijn kittens weer terug, zijn zoon, Autumnleaf. Hij was nog veelte jong om zich niet meer onder de levende te bevinden, maar dit was zijn lot geweest. Langzaam kwam hij dichter bij, zich afvragend of hij vergeven was door zijn zoon.


Finally{Open} 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnleaf
StarClan
Finally{Open} DPKsfdL
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons for always
Gender:
Rank:
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Re: Finally{Open}   Finally{Open} Icon_minitimema 11 aug 2014 - 9:45

Het was zijn vader die tevoorschijn kwam, Autumnleaf keek hem verbaasd aan. "Autumnleaf, mijn zoon,"Autumnleaf fluisterde "Vader"en luisterde naar de woorden, "Welkom in Starclan,". Autumnleaf zag dat zijn vader langzaam dichterbij kwam, alsof hij aarzelde en hij zette zelf ook een stap. "Vader...Ik wil nog niet"fluisterde hij en drukte zijn kop in de glinsterende vacht van zijn vader."Bravesoul heeft me nog nodig, Breakingdawn""Appleblossom". Zou hij haar ooit nog zien? Och, als hij haar nog een keer had kunnen zien. Een keer nog had kunnen spreken. Kunnen zeggen dat het hem speet, zijn gedrag. Zijn domme gedrag.


Finally{Open} 2e1ufza
Crack,can you hear me breaking?

Can I take it all?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Finally{Open} 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Finally{Open}   Finally{Open} Icon_minitimema 11 aug 2014 - 15:39

d r e a m h e a r t

"And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like the Phoenix from the ashes until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more"

Haar ogen twinkelde even verdrietig terwijl ze zichzelf zichtbaar liet worden. Haar pels dansend op de wind leek wel sterren los te maken uit haar vacht en ze schudde haar hoofd langzaam. "Autumnleaf jouw tijd is gekomen. Bravesoul en Breakingdawn vinden elkaar mijn jonge vriend. Wij hebben met smart op jou gewacht." Ze glimlachte zacht en draaide haar hoofd naar Smoketear. "En ik weet zeker dat je vader maar wat blij zal zijn om jou weer bij zich te hebben." Fluisterde ze warm en keek naar de andere Starclan katten. "Let your soul rest and soon the heavyness of your body will leave you and you'll be free."

-sorry als ik niet mag storen <3



I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Finally{Open}   Finally{Open} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Finally{Open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: StarClan territory :: StarClan-
Ga naar: