|
|
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 1:15 | |
| Ja indd - voor perfectie en zieligheid - ;___; Kijk je ook Criminal minds? :'D - Ik ga nu Step brothers kijken, en tegelijkertijd posten. Ik voel me echt veel kunnend. |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 1:16 | |
| - Slenderstep schreef:
- Piep
Meh ik wil topics maar 'k heb er al tegeel D; Me too, alleen heb ik nog niet bepaald veel topics x3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 1:19 | |
| Yanthe;; gewoon veel vragen dan ih kletshoekje c: Of bij de topic search xd Krijg je er gauw veel op korte tijd xd And ems got to post by slendie En ik lig weer ongemakkelijk as hell -.- |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 1:20 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 1:22 | |
| Mhm ik vraag me eig af of er belgjes hier in oost-vlaanderen vlakbij gent wonen ;3 ik wil graag deze maand nog met bo(als ze mag tenminste) en mn nicht erbeen gaan ;3 Om dreads te laten zetten |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 1:29 | |
| Nope, alleen NCIS hier (A) wel die hard fan though <33 Ik ken alle afleveringen van seizoen 1 - 8 |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 1:37 | |
| Je. Bent. Geweldig. <'3 Maar ik moet echt eens gaan posten o_o Voor de rest nog iemand een topic et deze geweldige - nee - kat? C: |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 1:39 | |
| Haha moest ik niet al een topic met je hebben op ghost zou ik silver aangeboden hebben :') maar ik denk niet dat ze er klaar voor zal zijn als ghost haar naam niet wil zeggen x'D
Ems, want you to be sweet to me -I mean slendie- xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 1:42 | |
| Gee thanx :') *blushes*
Assie ik was echt zo van 'Dafuq?' Toen ik dat las xD en toen zag ik de side Note: "bij slender" xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 1:43 | |
| |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 1:55 | |
| Ik heb gewoon gepost. Echt heel knap van me c: En ik heb nu al een idee voor een nieuw account ,___, Doen of niet? ;o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 1:57 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 1:57 | |
| Ems;; verklaar je nader... Mn brein heeft de capaciteit niet meer om op dit tijdstip dit nog te vertalen :') Kortom.. Ik kan niet meer helder denken xD
Mmm ik ben die rosse binnen laten als ze tenminste binnen komt en ben gaan tukken want deftige posts maken zit er niet meer in geloof ik.
Ghost;; tell meh |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 1:59 | |
| Laat maar Assie, er valt op dit moment niets logisch te beginnen met mij (A)
Venetië is trouwens echt prachtig, heel erg mooi :') |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 2:01 | |
| A ok dan xD
Klein rossig mormel kom nou binnen -.- het is echt creepy hier ad buitendeur staan ih donker ;-; |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 2:02 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 2:03 | |
| Yup >3
Veel geluk nog met Indi naar binnen krijgen ^^ Ik ga nu pitten :')
Hey Ghost, dat klinkt als Tall! (A) |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 2:04 | |
| Thnx xd en doei ^^
Uh stomme kat -.- |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 2:05 | |
| Oh hahaha xD Maar ik twijfel of ik het wel ga doen, al lijkt het me wel leuk >D - Wij moeten oook ooit een topic C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 aug 2014 - 2:07 | |
| Ik kan je zeggen, mijn inspi met hem is nooit opgeraakt <33 en dat is quote true! Ik maak aan zodra ik kan, en stuur je dan de link, maar nu eerst slapen (A) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|