|
|
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 21:51 | |
| Daar kan Moon wel wat mee xD
Ik heb ook nog andere chars, maar daar hebben we nog tijd genoeg voor ;D |
|
| |
Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 21:51 | |
| Waarom geeft het Lucht Je Hartje topic mij altijd slechte gevoelens D: |
|
| |
142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 21:54 | |
| omdat mensen daar hun slechte gevoelens uiten misschien?
@Yanthe, wie maakt? |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 21:55 | |
| En ik ben slecht in goede raad geven Jij? Of misschien liever ik. Ik heb de tijd. |
|
| |
142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 22:03 | |
| |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 22:04 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 22:09 | |
| @Maze; Je kan dat proberen bij Moonwhite, maar ik denk niet dat het gaat lukken bij haar @Kova; owkey c: |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 22:13 | |
| Bleh ik wist niet dat kersensap zo kon stinken naar rode wijn >3 maar het smaakt wel anders en beter ;p Anyway ik ben m'n soep drinken xd arrabiata <33 |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 22:16 | |
| @Moonwhite: het is enkel voor clankatten x3 Maar goed, nog een topic en dan denk ik dat ik wat anders ga doen -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 22:19 | |
| Ik heb een kat acc in elke clan Maybe them? |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 22:20 | |
| Nou het is lief van me broertje dat 'ie loki aan eten helpt, maar echt waar wat een achterlijk beest.. Die is bang als ik zijn schuifraam open doe, die is bang als ma met de stofzuiger passeert, en die heeft al 2-3 weken niet kunnen eten en nu heb ik zo'n grote sprinkhaan gevonden thuis en hem gegeven, en die blijft gewoon in z'n hol zitten -.-
Though, I love him xD |
|
| |
You know me ~ 239 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 22:21 | |
| Chiller kan niet, laptop, kat op m'n buik, en liggen op de bank omringd door kittens |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 22:22 | |
| Wahahaha, poor Loki, hij lijkt op mn verschietige coeur, hij begon vandaag weer te steigeren op commando, ben hem dat aan het leren. Hij kan het nu al met twee longes en als ik erop zit. Echt cuwl x3 Maar hij verschiet de laatste tijd van alles en hij is 14 JAAR MAN >< Maar echt, arme Loki x3
Moonwhite, als je wil, doe maar xD
Omg Nath, so cuwl :3 & cute x3 |
|
| |
142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 22:27 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 22:33 | |
| Ooh dat coewl bo Is het trouwens moeilijk, I mean, intensief om je brevet te halen? Ik weet dat het over jaren gaat, maar meestal als ik aan een sport begin, houd ik het een half jaartje vol en dan... ja :')
Nou, ik zie dat beest niet meer zitten, en loki is uit z'n hol dus xd
EDIT: Ik heb echt luie beesten -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 22:55 | |
| Wow My little portal... Omg I love it <3
Uhm als het goed en vlot gaat, een jaartje en mss heb je dan je A om op wandeling te gaan ^^ Je hebt A -voor op wandeling- B -voor op verplaatsing(wedstrijd)- en dan nog de inciators en nog wat kleinere brevetten maar ik ben te moe om ze op sommen xD Hahahaha xD
Ik ga maar weer, bye~ |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 23:01 | |
| Haha Ik wil een nieuwe rpg but meh D:
Aah nou, dus om eig zeg maar met je paard door het gebergte te trekken(als je nu in zuid-frankrijk woont) zou het dus best zijn om je A te halen? yeuh ik heb nog altijd een paardendroom en de plaats ervoor, maar die kosten schrikken m'n ouders af D:
Ik wil gewoon met een paard naar school gaan. Neh da's gesproken ;p
Anyway nog even aan die sheet -.- |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 23:02 | |
| Sorry voor mijn afwezigheid de laatste tijd.. I'm so busy ;o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 23:28 | |
| Iemand topic'je met Moonwhite? |
|
| |
Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 aug 2014 - 23:33 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |