|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 aug 2014 - 23:44 | |
| Dieuw, idd ja c: Ik moest geloof ik nog een nieuw topic met slender.. Die doe ik maar eerst xd |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 0:04 | |
| Ik ben momenteel gewoon aan het janken (bijna) van woede! Ik ben de film Spijt aan het zien naar het boek van Carry Slee en dan te bedenken hoe iemand zo gepest kan worden en dat dat gewoon de realiteit is.. Aargh!!! >.< |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 0:07 | |
| Damn het lukt me niet meer om te posten >< ik ben even tv kijken en strx weer posten.. |
|
| |
BADJAS MAX :') 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 0:12 | |
| @Assie, anders prbeer je morgen. Misschien ben je dan uitgerust c: |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 0:14 | |
| - Claw. schreef:
- Ik ben momenteel gewoon aan het janken (bijna) van woede! Ik ben de film Spijt aan het zien naar het boek van Carry Slee en dan te bedenken hoe iemand zo gepest kan worden en dat dat gewoon de realiteit is.. Aargh!!! >.<
Omg ik heb ook bij die film gehuild :c |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 0:16 | |
| - Quietpaw schreef:
- Claw. schreef:
- Ik ben momenteel gewoon aan het janken (bijna) van woede! Ik ben de film Spijt aan het zien naar het boek van Carry Slee en dan te bedenken hoe iemand zo gepest kan worden en dat dat gewoon de realiteit is.. Aargh!!! >.<
Omg ik heb ook bij die film gehuild :c Het is niet per se om de film, maar gewoon om het feit dat het in het echte leven ook gebeurt... D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 0:20 | |
| Damn no good no good Ben ik wss naar een horror ah kijken nu op tv, en ik vind het nog leuk ook D: |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 0:21 | |
| - Riverpaw. schreef:
- Quietpaw schreef:
- Claw. schreef:
Omg ik heb ook bij die film gehuild :c Het is niet per se om de film, maar gewoon om het feit dat het in het echte leven ook gebeurt... D: Dat maakt de film ook zo sad :c Although ik het nog nooit om me heen heb meegemaakt, pakt t je toch :'( |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 0:31 | |
| #Soof: Hoe bang ik ook ben op dat moment, ik beloof plechtig dat ik voor iemand die gepest wordt op kom en er nooit zelf aan mee doe (: |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 0:50 | |
| Ik moet echt eens leren jullie namen te onthouden. Straks zijn we een maand verder en noem ik jullie nog steeds naar jullie chars xD |
|
| |
Sylke 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 0:51 | |
| Yanthe, dat is herkenbaar, haha, zit hier zelf nog niet zo lang, dat kan ook meetellen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 1:41 | |
| Ah nou dat went wel :') Ik noemde mensen ook niet graag bij hun echte naam, maar nu is da anders
Euh I knew it he. Ik had die horror nooit moeten kijken. Waarom ben ik zo zwak aan tv en keek ik toch D: uh zo moe.. |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 8:27 | |
| Goedemorgen |
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 9:25 | |
| Good morning The sun is shining, the birds are singing and my mom took the badroom again |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 9:42 | |
| - Moonwhite schreef:
- Ik moet echt eens leren jullie namen te onthouden. Straks zijn we een maand verder en noem ik jullie nog steeds naar jullie chars xD
Geen zorgen, ik heb dat al lichtelijk opgegeven. xD Er zijn nu zo veel mensen op deze site dat ik helaas niet iedereen meer kan onthouden. "Back in my days" toen de site nog minder dan 500 leden had, was het zo veel makkelijker, haha. |
|
| |
Juul :) 126
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 10:29 | |
| Hey, ik zie een Maartje! ;D Hoe is het daar nu in japan? Heb je foto's? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 11:43 | |
| Duss.. We vertrekken nu naar onze oma waar geen internet is ;c dus spreek jullie later |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 11:46 | |
| Ow yeah, ik heb Sherlock seizoen 3 gekocht :'D |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 11:47 | |
| merp, hii |