|
|
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 21:02 | |
| Nouja, 't is lastig. xD Ahh, I miss her :C Spottedleaf<3 |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 21:03 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Nouja, 't is lastig. xD
Ahh, I miss her :C Spottedleaf<3 Spottedleaf <3 Soon she will be reunited with Blowsoul :3 |
|
| |
Jacqy 273 Actief "Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 21:07 | |
| I swear my love for Laura is great
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 21:07 | |
| Ik ben zo trouwens weg, moet morgen werken (: |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 21:08 | |
| Hm... Ik wil heel erg graag een vijfde account aanmaken maar ik weet niet of ik hem actief kan houden :C
|
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 21:08 | |
| - Kova. schreef:
- @Miss Q, je had jezelf beloofd om geen nieuwe dingen meer aan te maken,niet?
Basically xD |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 21:09 | |
| - Fernkit' schreef:
- Hm... Ik wil heel erg graag een vijfde account aanmaken maar ik weet niet of ik hem actief kan houden :C
je kan t altijd proberen toch? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 21:10 | |
| - Fernkit' schreef:
- Hm... Ik wil heel erg graag een vijfde account aanmaken maar ik weet niet of ik hem actief kan houden :C
Als je het niet zeker weet, zou ik afwachten als ik jouw was tot je het wel zeker weet. Dadelijk heb je dat acc en dan raak je in de stress omdat je hem niet actief kunt houden of verwaarloos je één van je andere acc's (: |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 21:11 | |
| - Claw. schreef:
- Fernkit' schreef:
Als je het niet zeker weet, zou ik afwachten als ik jouw was tot je het wel zeker weet. Dadelijk heb je dat acc en dan raak je in de stress omdat je hem niet actief kunt houden of verwaarloos je één van je andere acc's (: Goed idee, thanks ^^ Ik ga hem in mijn hoofd anders al precies bedenken, dan lukt het beslissen meestal beter. Dankjewel! |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 21:12 | |
| [quote="Fernkit'"] - Claw. schreef:
- Fernkit' schreef:
Als je het niet zeker weet, zou ik afwachten als ik jouw was tot je het wel zeker weet. Dadelijk heb je dat acc en dan raak je in de stress omdat je hem niet actief kunt houden of verwaarloos je één van je andere acc's (: Goed idee, thanks ^^ Ik ga hem in mijn hoofd anders al precies bedenken, dan lukt het beslissen meestal beter. Dankjewel![/quote of je eindigt zoals mij met zoveel acc dat je niet eens meer echt weet welke nu van jou zijn xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 21:13 | |
| - Fernkit' schreef:
- Claw. schreef:
- Fernkit' schreef:
Als je het niet zeker weet, zou ik afwachten als ik jouw was tot je het wel zeker weet. Dadelijk heb je dat acc en dan raak je in de stress omdat je hem niet actief kunt houden of verwaarloos je één van je andere acc's (: Goed idee, thanks ^^ Ik ga hem in mijn hoofd anders al precies bedenken, dan lukt het beslissen meestal beter. Dankjewel! Je kunt je ideetjes en ava's en OS die je maakt eventueel ook apart ergens opslaan, zo kun je ze meteen gebruiken als je je acc daadwerkelijk gaat aanmaken :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 21:13 | |
| Wil iemand trouwens nog een topicje met Slatie? |
|
| |
Amy 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 21:14 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Fernkit' schreef:
- Claw. schreef:
- Fernkit' schreef:
Als je het niet zeker weet, zou ik afwachten als ik jouw was tot je het wel zeker weet. Dadelijk heb je dat acc en dan raak je in de stress omdat je hem niet actief kunt houden of verwaarloos je één van je andere acc's (: Goed idee, thanks ^^ Ik ga hem in mijn hoofd anders al precies bedenken, dan lukt het beslissen meestal beter. Dankjewel![/quote
of je eindigt zoals mij met zoveel acc dat je niet eens meer echt weet welke nu van jou zijn xD @Gabs heb ik ook haha,alleen heb ik een paar hoofd-accjes. Bright zit er nu tussen haha. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 21:15 | |
| #Slate: Ja, ik wil wel, als jij maakt Calmnight x Slatebreath, dan? -- Ik ga slapen. Tot morgen, jongens |
|
| |
Cynthia 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 21:16 | |
| @claw slaaplekker |
|
| |
| |
| Ik zal die er ook bij gooien Freedje c: morgen stuur ik pm naar calmnigth |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| @Amy ik hou nu voornamelijk Snowcrystal en Battlepaw misschien dat ik later wat meer echt actief op durf te pakken xD |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 aug 2014 - 21:17 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Fernkit' schreef:
- Claw. schreef:
- Fernkit' schreef:
Als je het niet zeker weet, zou ik afwachten als ik jouw was tot je het wel zeker weet. Dadelijk heb je dat acc en dan raak je in de stress omdat je hem niet actief kunt houden of verwaarloos je één van je andere acc's (: Goed idee, thanks ^^ Ik ga hem in mijn hoofd anders al precies bedenken, dan lukt het beslissen meestal beter. Dankjewel! of je eindigt zoals mij met zoveel acc dat je niet eens meer echt weet welke nu van jou zijn xD [/quote] +1 xD |
|
| |
Yanthe 132 Actief Back in town, babe
| |
| |
|
| |
Amy 55 Actief
| |
| Ik ben het actiefst op Cinderfell,maar Bright is nu ook erg actief :') |