|
| 142 Actief
| |
| Onderwerp: First days{Open} di 5 aug 2014 - 22:13 | |
| Kova likte het bloed van haar poten af en keek tevreden naar haar gevangen vogel, ze had honger gekregen inmiddels en zo'n duif ging altijd er wel in. Ze bukte haar kop voorover en begon te eten. Haar zilveren tabby staart zwiepte een enkele keer toen er een andere kat langskwam en ze ging door met eten. Toen ze vol zat, was er enkel nog een karkas met wat restjes over en ze likte haar lippen af. De resten begroef ze, enkel omdat ze geen rommelkont was, niet uit respect en daarna besloot ze om maar eens rond te kijken. Voor Kova was dit een van haar eerste dagen in het Camp en bij de Elite, ze was blij dat ze erbij mocht. Haar donkerblauwe halsband was nog wel wat wennen, ze had het ding gevonden op de straat en het paste precies over haar kop en om haar nek, hoewel het een beetje losjes zat. Er zat een hondentand in, de eerste die ze had gekregen. Kova was vastbesloten om nog veel meer te verzamelen en zich te bewijzen. Ze liep naar een paar katten verderop en bedacht zich weer. Halverwege draaide ze zich om en de tabby poes liep naar een plekje in de schaduwen toe, waar ze neerplofte en ging uitbuiken. |
| | | Vos 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: First days{Open} wo 6 aug 2014 - 16:50 | |
| Old bone liep door het kamp, hij had net gegeten en was nieuw in de elite en keek goed rond. Hij zag een andere kat in de schaduw liggen en liep op haar af. "Hallo," begon hij, "Ik ben nieuw in de elite en vroeg me af of jij er meer over wist." hij wqchte rustig op antwoord waarna hij zei, "Ik ben trouwens Old bone, jij?" |
| | | De luiaard >=D 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: First days{Open} wo 6 aug 2014 - 17:19 | |
| Dot staarde naar de lucht, ze zat in het Bloodclan kamp iedereen afschuwde haar of het was haar gevoel. De wind waaide langs haar vacht alleen miste ze Harpus, ze was er altijd om haar te beledigen of ja alleen in haar hoofd. Ze staarde naar de grond toch betekende Harpus iets voor haar, ze was aardig en op het laaste bleek het te zijn dat ze haar hielp. Ze staarde in het rond, deze keer waren er een paar Bloodclanners dus was het tijd om eens te gaan praten of Lonley te blijven staan zonder enige uitzicht. Ze stook haar kop in de lucht en snoof in de lucht, er bleek een frisse geur te dwarrelen door het kamp dus nieuw bloed. Die zou het waarschijnlijk hier niet redden of wel maar het heel moeilijk krijgen, ze staarde in het rond om de geur maar is op te sporen stond ze op van de harde tegels en zocht naar de onbekende geur. Ze keek steeds langs zich, elk moment zou ze iemand kunnen aanvallen of verwonden. Harpus... dacht ze even en schudde haar hoofd ze moest door, ze wilde namelijk iemand helpen. Ze keek op en zag nog een kat die ze nog nooit gezien had, dat was nogal vreemd zelfs voor haar. Dot deed haar oren in haar nek en sloop achter de kat aan, de geur stonk net zo als alle bloodclanners hier. Ze keek op en wiebelde even duidelijk met haar oor toen ze de stem hoorden, "Hallo," begon de kater. Ze wist eker dat die nieuweling hier was, helemaal door het woord hallo is hoe je iemand begroet, "Ik ben nieuw in de elite en vroeg me af of jij er meer over wist." sprak de kater tegen de andere kater. Nieuw?! Dus er zijn twee nieuwe katten, fijn heb ik dat.. dacht ze, misschien kan ik nog weggaan nu het nog kan. ging ze veder maar toch, ze moest ze helpen. "Ik ben trouwens Old bone, jij?" zei de kater, ze besloot om toch er bij te komen en ging zitten. "hey, ik ben Dot." begon ze tegen de katten alleen wist ze niet zeker of de andere een kater was, ze schudde even haar kop. "hahahahaha, Lol als of hun het niet weten wie je bent, wat een grap. Jij bent de gestoorste poes hier." riep Foollin uit haar mond, kap Foollin om via mijn mond te praten je bent maar een stem in mijn hoofd. snauwde ze in haar kop. "Net zo als Harpus." zei Foollin in haar hoofd, Dot keek gelijk naar de grond en sloot haar ogen. "Dit is niet leuk Foollin heb toch is respect tegen andere jij... JIJ..." riep ze achter zich, ze staarde gelijk naar de grond. Ze voelde zich schuldig verdrietig en gebroken. |
| | | 142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: First days{Open} wo 6 aug 2014 - 21:18 | |
| De poes keek op toen ze zag dat er een andere aankwam lopen, een kater waarvan ze de naam niet wist. "Hallo," begon hij, "Ik ben nieuw in de elite en vroeg me af of jij er meer over wist." Kova keek hem afkeurend aan, dat die hier mochten komen. Ze snoof toen hij zijn naam verteld en om de hare vroeg. "Kova, geboren in de herfst en ook zo guur als de herfst"zei ze enkel en legde haar kop op haar voorpoten neer, "Zoek het maar uit". Een andere poes was erbij komen staan, een Young One zo te merken. "hey, ik ben Dot."zei poes. Kova rolde met haar ogen. "Dot,spot,hot,lot. Hoi"ze wou beiden negeren, toen Dot opeens iets zei. "Dit is niet leuk Foollin heb toch is respect tegen andere jij... JIJ..." Fijn, Foollin werd erbij getrokken, wie dat dan ook mocht zijn. Kova irriteerde zich mateloos aan deze twee katten. De poes was nadat ze bij een strijdende groep katten was weggegaan een lange tijd op haarzelf geweest. Dus gezelschap was ze niet meer gewend. "Stoute stoute Foolling" mompelde ze en keek recht voor haar uit, tussen de twee katten door. |
| |
| Onderwerp: Re: First days{Open} wo 6 aug 2014 - 21:39 | |
| Dot maakte een korte ruzie met zichzelf, tot ze de mening van de poes mompelent hoorde. "Stoute stoute Foolling" die poes hette ook al wel Kova dat had ze wel kunnen luisteren in dat gesprek, ze spitste haar oren. "bedoel je dat als een grap?!" miauwde Dot kwaad, vond deze poes haar stemmen een grap en Harpus dus ook? Ze keek de poes kwaad aan en siste even flink, Kova was dan alleen maar geïtreseerd inzichzelf. Ze ontblote haar tanden en haar klauwen en rees haar haren, maar toch hield ze zich in en haar haren gingen plat. Ze draaide zich om en ging met haar rug omgekeert naar de poes, die Kova hette. Ze zwiepte met haar staart dat dit haar helemaal niet beviel, deze keer nam ze haar beslissing. Ze wilde niet dat Harpus.... Harpus werd beledicht zelfs als ze dood was, ze wilde dit niet en dat moest ze ook laten zien. Ze zette haar klauwen in het zand en sloot haar ogen, haar woede werd erger. Ze opende haar ogen, ze kon en kan er niet tegen dat dit zomaar kon laten gaan. Ze moest deze poes laten zien dat er niet zomaar te spotten was met haar en Harpus, ze kneep in de grond met een harde ruk draaide ze zich om en legde haar oren in haar nek. Ze liet een grom horen, ze ontblote haar tanden en rees haar haren. Ze sprong op de poes af met ontblote klauwen, ze landde aan de andere kant en sloeg een paar keer in hoop dat ze deze poes raakte. OCC: vaak praten de stemmen via haar mond dus je kan ze ook horen xD |
| | | 142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: First days{Open} wo 6 aug 2014 - 21:50 | |
| "bedoel je dat als een grap?!"Miauwde Dot opeens kwaad, Kova keek niet op, waar ze vandaan kwam waren katten altijd kwaad."'Maybe"' De poes siste flink, Kova likte een poot en negeerde poes verder. Uiteindelijk leek de kat op te geven en ging ze met haar rug naar haar toe zitten. Haar staart zwiepte heen en weer. Kova gaf er een pets tegen en keek toen weer voor zich uit. De poes was dit gewend en het was dan ook voor haar om zo te reageren. Geeuwend rekte ze zich uit en zag toen een rooie gedaante over zich heen springen. Kova keek opzij en zag klauwen op zich afkomen. Ze schoof een stukje opzij buiten het bereik en wachtte af totdat ze klaar was. "Mooi,je kan met je klauwen slaan."zei ze enkel, er was niks te merken van kwaadheid in haar stem of iets anders. |
| | | Vos 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: First days{Open} do 7 aug 2014 - 10:04 | |
| "Kova, geboren in de herfst en ook zo guur als de herfst" antwoorde de poes. En ze legde haar kop op haar voorpoten. "Zoek het maar uit" vervolgde ze en Old bone ging zitten en keek de poes gek aan. Een andere poes kwam erbij, "hey, ik ben Dot." zei ze, "Dot,spot,hot,lot. Hoi" alzei Kova ertussen. "hahahahaha, Lol als of hunne het niet weten wie je bent, wat een grap. Jij bent de gestoorste poes hier." begon Dot verder, Old bone keek op. "Dit is niet leuk Foollin heb toch is respect tegen andere jij... JIJ..." riep Dot achter zich. "Stoute stoute Foolling" zei Kova. "bedoel je dat als een grap?!" miauwde Dot kwaad, haar haren rezen overeind en Old bone deed maar even een stapje achteruit. "'Maybe"' antwoord Kova. Daarna gingen Dot's haren weer plat en draaide ze zich om en zwipte met haar staart. Ze draaide zich ineens om en Old bone schrok, Dot gromde en ontblote haar tanden. Ze sprong naar Kova toe met ontblote klauwen en sloeg een paar keer naar de poes. "Mooi,je kan met je klauwen slaan." zei Kova enkel toen Dot klaar was. Old bone wilde niet bij de ruzie betrokken worden en deed een paar staappen achteruit. |
| |
| Onderwerp: Re: First days{Open} do 7 aug 2014 - 14:09 | |
| Dot keek de poes aan, ze had dus geen enkle klap uit kunnen delen en helemaal nu niet. Ze wilde wraak, die poes mocht haar niet beledigen en helemaal niet Harpus. Ze siste even en wilde weer door gaan met vechten om deze poes te laten zien wie hier eerder was, "Mooi,je kan met je klauwen slaan." zei Kova die haar waarschijnlijk weer wilde beledigen. Kenerlijk bleek Old Bone een watje te zijn, ze ontblote haar klauwen weer en besloot op haar af te rennen maar rende langs haar en wilde op haar rug springen om daar na in de nek te beiten van de poes. "ik laat zien wie hier het eerste was om omaar mij te beledigen!" riep ze en kwam op de grond terecht, ze zwiepte met haar staart en gromde even. Ze liet haar tanden zien en probeerde in Kova's onder kaak te beiten, "En Dot waar is dit voor nodig." zei Alice nogal bot maar dat negeerde ze. Ze sloeg weer een paar keer met haar klauwen en rende een rondje om de poes heen, halverwegen wilde ze trapen met haar achter poten tegen de poes aan. Ze wilde de poes raken hoe dan ook en begon weer met haar klauwen te slaan naar de Kova toe, ze wilde haar tot haar knieén brengen Kova moest neer. Ze keek even naar Old bone, misschien als haar mentor dit zag vond hij haar misschien wel goed dus daar deed ze het ook voor. Ze maakte een strijds kreet en probeerde nogmaals op Kova te springen, in hoop dat ze raakte. |
| | | 142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: First days{Open} do 7 aug 2014 - 14:26 | |
| Blijkbaar had Dot te hint niet begrepen. Ze rende langs haar heen en probeerde toen op haar rug te springen. Kova rolde zich om, zodat de poes missprong. Goed, hopelijk kreeg ze ergens anders wel haar rust. Ze stond op en wou net weggaan"ik laat zien wie hier het eerste was om omaar mij te beledigen!" klonk het en Dot probeerde in haar kaak te bijten, maar Kova hield haar kop omhoog. Kova zwiepte met haar staart en knikte enkel, plotseling begon de andere te rennen en Kova ging stilzitten en wachtte totdat de poes klaar was. Er gingen klauwen langs haar heen, maar de ervaren vechter ontweek de meeste en degene die haar raakten voelde ze nauwelijks. Toch begon dat poesje behoorlijk irritant te worden en Kova staart zwiepte inmiddels. Dot sprong naar haar toe, maar Kova had dit al gehad. Ze sprong ook en greep halverwege de rooie Young One in haar nekvel vast en landde op de grond. Ze zette haar neer en keek nu juist doordringend en kwaad in de grauwe ogen van de poes. "Luister Dot, waar ik vandaan kom beledigen katten elkaar elke dag en zijn dat soort gevechten heel gewoon, maar katten wisten wel een ding van mij. Als ik rust wil..."ze pauzeerde even, "KRIJG IK MIJN RUST!"schreeuwde ze in Dot gezicht. Toen ze weer gekalmeerd was, sprak ze verder, "Bedankt" en draaide zich om. Old Bone had zich afzijdig gehouden en toen ze langs hem liep snoof ze kort. Daarna ging ze weer liggen, maar een stukje bij de twee vandaan. |
| | | Vos 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: First days{Open} do 7 aug 2014 - 15:37 | |
| "ik laat zien wie hier het eerste was om omaar mij te beledigen!" riep Dot nadat ze naar Kova sprong, Kova rolde om en Dot probeerde om in Kova's onderkaak te bijten maar Kova hielt haar kop okhoog.Dot rende om Kova heen en sloeg een paar keer met haar klauwen naar Kova die opsprong en Dot bij haar nekvel pakte en op de grond gooide. "Luister Dot, waar ik vandaan kom beledigen katten elkaar elke dag en zijn dat soort gevechten heel gewoon, maar katten wisten wel een ding van mij. Als ik rust wil..." zei Kova en Old bone keek toe, "KRIJG IK MIJN RUST!"schreeuwde ze in Dot's gezicht. Toen ze weer gekalmeerd was, sprak ze verder, "Bedankt" en draaide zich om. Ze liep langs Old bone en snoof en ging daarna een eindje weg van de 2 liggen. "uhh, gaat het?"wist hij te zeggen en keek angstig naar Kova. |
| |
| Onderwerp: Re: First days{Open} vr 8 aug 2014 - 7:47 | |
| Dot keek de poes kwaad aan, Harpus ik zal altijd aan je denken. dacht ze en had haar klauwen al ontbloot. Ze voelde hoe ze werd neer gegooit op de grond, ze staarde de poes kwaad aan die sprak, "Luister Dot, waar ik vandaan kom beledigen katten elkaar elke dag en zijn dat soort gevechten heel gewoon, maar katten wisten wel een ding van mij. Als ik rust wil..." zei Kova rustig. "KRIJG IK MIJN RUST!" riep ze daarna. Dot kneep haar ogen dicht en siste even, "Nou ik wil niet beledigt worden! Je moet is ophouden, je bent een Bloodclan kat je hoort te vechten!" gromde Dot, maar ze bedoelde met 'ik' Harpus. Ze draaide zich om en liep weg, ze was kwaad en woedend maar ze hoefde zich niet te verlagen tot haar nivo vond Dot. Ze keek naar voren of dat Draco ergens in het kamp nog was en zwiepte even met haar staart, ze kon ook kijken of Vulture in de beurt was met niet met dat soort katten. "Bedankt" miauwde Kova er nog achter na maar voor haar was het waarschijnlijk niet zo bedoeld, ze staarde naar voren en reageerde er niet meer op. Ze besloot om dan maar uit het kamp te gaan en dat deed ze ook, ze was geen goede vechter en dat was ze nooit geweest.
OCC: Dot is het topic uit |
| | | | Onderwerp: Re: First days{Open} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |