Katy 31 Actief
| |
| Onderwerp: Blood in the rain (Open) ma 4 aug 2014 - 9:53 | |
| Het rengende en hoe de regen kwan als bakken uit de hemel veel katten zochten onderdak bij een boom of bij de 2 benen maar jij loopte door de regen op zoek naar what te eeten je viel bijna niet op in de koude regen . Je zag een konijn in de verte :Hmmm... een perfecte prooi. dacht je bij je zelf je sluipten heel kalm en rustig naar het dier toe... en sprong om hoog maar hat dier renden al weg natuurlijk rende je er zo snel achter aan je volgden he dier tot aan de groote weg waar groote ijzre beesten vandaan kwamen je stopte net voor de weg toen je een groot ijzre beest hard over de konijn heen gaan toen het beest weg was. was de hele konijn verpleterd alles zelfes de botten.. maar je hoorden een raar geluid het kinkte als ...als..een Kat? je loopt rusting naar de weg en naar het kan waar het geluid vandaan kwam en zag daar een kat liggen hij/zij was er erg aantoe je probeerde zo snel het beest aan de kan te krijgen het was niet echt makkelijk maar je kreeg hem aan de kant je was er in paniek:wie what what moet ik nu doen? |
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blood in the rain (Open) vr 8 aug 2014 - 6:22 | |
| Katy, het spijt me, maar ik sluit dit topic. Ik adviseer je om de RPG-regels nog eens door te lezen bovenaan de index-pagina, en eerst eens te posten in de RPG-training, waar je tips kunt ontvangen. De manier waarop je nu schrijft is namelijk niet de juist manier. ~ Mousefur |
|