~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Meeting someone from a different Clan. [&GLOWPAW] vr 29 aug 2014 - 13:14 | |
| Als de kater hem vertelde dat het goed zou komen, dan kon dat toch ook niet anders? Ach ja, hij zal wel zien hoe het zou verlopen. Misschien ontmoette hij ook zo'n poes zoals Glowpaw en zou hij Glowpaw even later trots over 'zijn' poes kunnen vertellen. Hij vouwde zijn oren nog dieper in zijn nek toen Glowpaw er ook verdrietig uitzag. Hij vond het jammer dat ze tot twee verschillende Clans hoorden. 'Glowpaw,' fluisterde hij vervolgens. 'Ik weet niet of ik je aan zou kunnen vallen als het ooit een gevecht zou worden tussen onze Clans. Uiteindelijk zal ik mijn loyaliteit wel aan mijn Clan moeten bewijzen, maar ik weet niet of ik dat gevoel nog zo sterk heb als ik tegenover je sta in een gevecht.' Ze konden het niet wegdenken, dat was gewoon onmogelijk. Ooit zouden ze tegenover elkaar staan en moeten vechten. Misschien ook niet, maar dat zou onrealistisch zijn. Elke Clan had wel eens problemen met een andere Clan. Hij wachtte op wat Glowpaw zou gaan zeggen.
|
|