Algemene Onzin Topic - Pagina 38

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende
Scorpionsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DPKsfdL
» Chi «
159
Actief

CAT'S PROFILE
Scorpionsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 1:17

Haha, nog niet zo heel lang. xD Misschien een half weekje fzo. Thanks btw :3
& Goodnight! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 1:18

Gelukkig, ik dacht al dat ik achterliep (A)" 
Thanx, you too voor later tonight ^^
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 1:20

Hahahaaha xD
Ja ik heb ehm 4 vissen op me kamer, al helpen die weinig tegen zijn angst c;
En ik heb pas geleden the Conjuring, Sinister en Insidious gekeken, al deden die weinig. Ze zijn gaaf en de enge personages als de geesten van the Conjuring en Insidious en Mr. Boogie van Sinister lijken me leuk als account hier, maar dan heb ik wss weinig topics met dat ding c:
En Saw is leuk, beetje vreemd en soms heftig, maar leuk (:
En Shelter moet je kijken, echt een geweldige film c:
Ghostpaw.
Member
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 1:24

Ik verveel me -.-
Ah ik zal indi wel storen in der slaap en ondertussen stofjes in de lucht tellen :')

En toch... Ben ik weer moe -.- uh stomme warmte die me wakker houdt

Haha ik wil wel sinister en THC eens zien. Maar dan denk ik dat ik iemand zal uitnodigen :') alhoewel die tweede echt niet eng is eig maar toch... Wil ik iemand erbij xd
Hahaha en net nu ik dit typ ligt indi met haar kop zo alsof er een gek een mes door haar nek gestoken heeft :')
Ah mss was het scream wel of zo xd
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 1:29

Sinister is gaaf, al hebben mijn vriendin en ik gegild c:
En de eerste keer dat ik gekeken heb was de film echt een stuk minder eng, deze keek keek ik helemaal en wauw, dat was eng. Maar leuk. Misschien ga ik eens een insane account maken. Dat lukt altijd bijzonder goed :'D
& THC? c:
&& Ik haat het als je opzoekt: Engste horrorfilms, en dan als je op zo een link klink dat je de heftigste momenten over heel je beeld verspreid ziet. Heerlijk.
Ghostpaw.
Member
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 1:35

Ik heb wel silent hill als tiener(lees tien-elf jarige) gezien met mn pa en vorig jaar heb ik het aangedurft om alleen overdag the ring te kijken od laptop maar eig is dat gewoon de slechtse horror die ik gezien heb. Well een mooi verhaal though, maar ik zou het echt geen horror noemen. En carrie heb ik ook gekeken toen en da's ook zo'n leuk verhaal vind ik(ik heb er een accje van >3 ) maar voor horror kan het echt niet doorgaan vind ik.

En THC = The human centipede
Haha ik kijk liever geen spoilers en al die dingen. Ik kijk alleen maar naar (official) film trailers als die er zijn xd of naar de recenties ervan.
Vooral bij mockingjay pt I als ik om de zoveel tijd wil kijken voor tickets aan te kopen :')
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 1:43

Ik ook niet, maar ik ben wel altijd geïnteresseerd naar wat mensen de engste horrorfilms noemen en welke ik eventueel kan kijken c:
& The Ring is indd niet geweldig. Verder vind ik The Thing wel leuk, Drag me to hell is ook wel geslaagd vond ik. En van die echt hele bloederige films vind ik niets, te overdreven xD
&& Silent hill? Is die leuk? :'D
&&& Owh ja dat ken ik ergens wel, alleen nooit gezien. Is geloof ik heel heftig ? C:
Ghostpaw.
Member
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 1:53

The thing, is dat met dat monster in dat station of wat dan ook op de noordpool dat al die wetenschappers eraan proberen te ontvluchten? Want die heb ik ook gezien op tv een paar maand geleden.
Ikzelf vind aliens vs zombies best goed. Maar heb hem eerlijk gezegd sl teveel gezien om te zeggen dat het een goede horror is. Gewoon omdat ik zombies vies vind :')
DMTH heb ik ook nog op dvd ergens liggen sinds vorige halloween haha :') die moet ik nog samen met scream 4 gaan bekijken.

Bloederige films doen me eig niets :')
Ah als vrouw zijnde maak je het ook vaak mee he dat bloed xd
Silent hill was best mooi vond ik. Om toen als labiele tiener te kijken vond ik het een mooie film. Maar een aanrader om met vridnden te kijken als je zo labiel als ik ben :')
En THC heb ik op trailer gezien. Als je meer van films zoals saw houdt zou ik hem aanraden. Maar daar is het nog een stuk meer met ingewanden e.d dan in de trilogie vsn saw.
Kijk gewoon even de trailers als je wilt ^^ er zijn er genoeg die officieel zijn xd

Tihi nu ben ik eetlijk gezegd al blij dat mn neef nu bij me od kamer slaapt :') want ik zal maar beter ophouden nu. Stomme trauma's -.-
Silverstar
Editor
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 2:49

Hi people, ik ben er weer. <3
En omg ik kan Waz en Babs echt niet een week alleen laten. Ze zijn so evil.
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 4:07

mAAIKE. DAAR BEN JE WEER!!

En seriously. Het is vier uur 's ochtends ik doe zoveel moeite om niet te gillen van het lachen om Pewdiepie die gilt als een meisje.
Shademind
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 8:30

goodmorning :3
iemand een topic met Shady?
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 8:35

Goedemorgen (: En ik wil wel als jij maakt? Voor Claw dan? (:
Glowstick
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 8:51

Shadepaw schreef:

OEH OEH OEH! ikkkuu
Moonwhite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 8:56

Goedemorgen c:
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 8:58

Moonwhite schreef:
Goedemorgen c:

Goodmorning c:
Moonwhite
Member
Yanthe
904
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 9:07

-rekt zichzelf uit-
Ik sta nooit meer om half7 op in de vakantie ._.
Stoneclaw
Member
jurre
94
Actief

CAT'S PROFILE
Stoneclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 9:31

Ik ben nu op wegnaar huis nog een nacht in Duitsland slapen en dan ben ik morgen thuis joepie
Moonwhite
Member
Yanthe
904
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 9:32

@Stoneclaw; Hoe lang ben je al in Duitsland?
Moonrose
Member
Kallista
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Moonrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 9:53

Goedemorgen =D
Shademind
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 9:54

Glowpaw schreef:
Shadepaw schreef:

OEH OEH OEH! ikkkuu

wie maakt? ^-^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 38 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: