|
|
» Chi « 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 1:17 | |
| Haha, nog niet zo heel lang. xD Misschien een half weekje fzo. Thanks btw :3 & Goodnight! <3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 1:18 | |
| Gelukkig, ik dacht al dat ik achterliep (A)" Thanx, you too voor later tonight ^^ |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 1:20 | |
| Hahahaaha xD Ja ik heb ehm 4 vissen op me kamer, al helpen die weinig tegen zijn angst c; En ik heb pas geleden the Conjuring, Sinister en Insidious gekeken, al deden die weinig. Ze zijn gaaf en de enge personages als de geesten van the Conjuring en Insidious en Mr. Boogie van Sinister lijken me leuk als account hier, maar dan heb ik wss weinig topics met dat ding c: En Saw is leuk, beetje vreemd en soms heftig, maar leuk (: En Shelter moet je kijken, echt een geweldige film c: |
|
| |
Assie & Lilith >3 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 1:24 | |
| Ik verveel me -.- Ah ik zal indi wel storen in der slaap en ondertussen stofjes in de lucht tellen :')
En toch... Ben ik weer moe -.- uh stomme warmte die me wakker houdt
Haha ik wil wel sinister en THC eens zien. Maar dan denk ik dat ik iemand zal uitnodigen :') alhoewel die tweede echt niet eng is eig maar toch... Wil ik iemand erbij xd Hahaha en net nu ik dit typ ligt indi met haar kop zo alsof er een gek een mes door haar nek gestoken heeft :') Ah mss was het scream wel of zo xd |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 1:29 | |
| Sinister is gaaf, al hebben mijn vriendin en ik gegild c: En de eerste keer dat ik gekeken heb was de film echt een stuk minder eng, deze keek keek ik helemaal en wauw, dat was eng. Maar leuk. Misschien ga ik eens een insane account maken. Dat lukt altijd bijzonder goed :'D & THC? c: && Ik haat het als je opzoekt: Engste horrorfilms, en dan als je op zo een link klink dat je de heftigste momenten over heel je beeld verspreid ziet. Heerlijk. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 1:35 | |
| Ik heb wel silent hill als tiener(lees tien-elf jarige) gezien met mn pa en vorig jaar heb ik het aangedurft om alleen overdag the ring te kijken od laptop maar eig is dat gewoon de slechtse horror die ik gezien heb. Well een mooi verhaal though, maar ik zou het echt geen horror noemen. En carrie heb ik ook gekeken toen en da's ook zo'n leuk verhaal vind ik(ik heb er een accje van >3 ) maar voor horror kan het echt niet doorgaan vind ik.
En THC = The human centipede Haha ik kijk liever geen spoilers en al die dingen. Ik kijk alleen maar naar (official) film trailers als die er zijn xd of naar de recenties ervan. Vooral bij mockingjay pt I als ik om de zoveel tijd wil kijken voor tickets aan te kopen :') |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 1:43 | |
| Ik ook niet, maar ik ben wel altijd geïnteresseerd naar wat mensen de engste horrorfilms noemen en welke ik eventueel kan kijken c: & The Ring is indd niet geweldig. Verder vind ik The Thing wel leuk, Drag me to hell is ook wel geslaagd vond ik. En van die echt hele bloederige films vind ik niets, te overdreven xD && Silent hill? Is die leuk? :'D &&& Owh ja dat ken ik ergens wel, alleen nooit gezien. Is geloof ik heel heftig ? C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 1:53 | |
| The thing, is dat met dat monster in dat station of wat dan ook op de noordpool dat al die wetenschappers eraan proberen te ontvluchten? Want die heb ik ook gezien op tv een paar maand geleden. Ikzelf vind aliens vs zombies best goed. Maar heb hem eerlijk gezegd sl teveel gezien om te zeggen dat het een goede horror is. Gewoon omdat ik zombies vies vind :') DMTH heb ik ook nog op dvd ergens liggen sinds vorige halloween haha :') die moet ik nog samen met scream 4 gaan bekijken.
Bloederige films doen me eig niets :') Ah als vrouw zijnde maak je het ook vaak mee he dat bloed xd Silent hill was best mooi vond ik. Om toen als labiele tiener te kijken vond ik het een mooie film. Maar een aanrader om met vridnden te kijken als je zo labiel als ik ben :') En THC heb ik op trailer gezien. Als je meer van films zoals saw houdt zou ik hem aanraden. Maar daar is het nog een stuk meer met ingewanden e.d dan in de trilogie vsn saw. Kijk gewoon even de trailers als je wilt ^^ er zijn er genoeg die officieel zijn xd
Tihi nu ben ik eetlijk gezegd al blij dat mn neef nu bij me od kamer slaapt :') want ik zal maar beter ophouden nu. Stomme trauma's -.- |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 2:49 | |
| Hi people, ik ben er weer. <3 En omg ik kan Waz en Babs echt niet een week alleen laten. Ze zijn so evil. |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 4:07 | |
| mAAIKE. DAAR BEN JE WEER!!
En seriously. Het is vier uur 's ochtends ik doe zoveel moeite om niet te gillen van het lachen om Pewdiepie die gilt als een meisje. |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 8:30 | |
| goodmorning :3 iemand een topic met Shady? |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 8:35 | |
| Goedemorgen (: En ik wil wel als jij maakt? Voor Claw dan? (: |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 8:51 | |
| - Shadepaw schreef:
- goodmorning :3
iemand een topic met Shady? OEH OEH OEH! ikkkuu |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 8:56 | |
| |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 8:58 | |
| - Moonwhite schreef:
- Goedemorgen c:
Goodmorning c: |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 9:07 | |
| -rekt zichzelf uit- Ik sta nooit meer om half7 op in de vakantie ._. |
|
| |
jurre 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 9:31 | |
| Ik ben nu op wegnaar huis nog een nacht in Duitsland slapen en dan ben ik morgen thuis joepie |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 9:32 | |
| @Stoneclaw; Hoe lang ben je al in Duitsland? |
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 9:53 | |
| |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief