Algemene Onzin Topic - Pagina 37

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 23:09

SUPERNICEEEEE!! I love it Assie it's suits you so well! Smexy you, en pretty shirt!

Veel geluk daar dan mee Quinty ^^ May I btw say I adore the stamp? I adore it <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 23:10

Whut but you... how... huh? jij was toch voor spanje dacht ik?
Nou ja, thnx, denk ik xd

Ik ben afsluiten, tot zo
Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 23:10

Hahah xD Merci Em :')
Lianne vond de gif, maar hij was de klein om er iets mee te doen. Dus dan maar een stamp maken xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 23:13

The thing is.. Duitsland was mijn third best, plus, ze hadden op een gegeven moment polo's aan, en I simply love polo's <'3
Maar Xavi is mine regerend nummer 1 ja <3333

Bye!

It definitely worked out well Q, cause Losty got even awesomer >:3
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 23:19

Tss duitsland ftw xd
Dan nederland voor mij en als derde brazilie xd en kijk ze zitten alle drie in de top 4 xd

Nu ja. Ik ben weer posten ;p
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 23:22

Das waar, dat heb je goed gekozen xD
Ik zal altijd Nederland eerst steunen, de besten <3 Ze zijn gewn geweldig >3 Daarna Spanje, close second, en dan Duitsland, al is dat minder nu Lahm niet meer voor ze gaat spelen :'(
Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 23:26

D&D regels maken me bang ;w;
Er zijn er maar 2 met ervaring in onze groep, dus dit gaat heel veel gelach met zich meebrengen donderdag ;w;
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 23:29

@ Slenderstep: Your shirt made my day <'3

Like mijn lijste *komt zich mengen omdat voetbal igg haar ding is en ze iets moet zeggen om in het AOT te komen*:
1. Nederland - Omdat. Feyenoord.
2. Duitsland - Duitslaand is mijn thuisland <'3
3. Brazilië - *Kijkt naar Soof* Ehm ja.
Lynxfang
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 23:29

Goed, mijn clan staat er, doei luitjes.
Ghostpaw.
Member
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 23:33

Vanilla;; hihi yeah tikt 'em ;p
Ik houd gewoon van hen omdat ze altijd uitgelachen worden door mijn pa en zijn vriendin. In het bijzonder Sweinsteiger door zn naam en ozil met zn ogen maar ah ;p
Ben wel blij dat mn neef de shirt van gotze gekocht heeft. De redder van europa ;p
Of nou ja hoe ik hem noem tenminste xd

Well eens zien of ik beter post met ghost dan slender ;p
Beetlepaw
Member
Jojo
94
Actief

CAT'S PROFILE
Beetlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 23:39

Beetlepaw is klaar om te posten, eindelijk^^
Moonwhite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 23:46

Ik dacht, laat mezelf eens een voorstel topic openen...
Heeft uiteindelijk toch een halfuur geduurd, om helemaal opnieuw te beginnen ._.
Glowstick
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 0:20

QUINTYYY ik wil een topic met jouu
Ghostpaw.
Member
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 0:25

Wajoow er is gisteren een soort ara binnen gebracht ih dierenasiel id buurt. Mss kan ik me ouders wel overhalen om er heen te gaan. Als het een vrouwtje is kan ze samen met onze parkiet ih buitenverblijf Very Happy
Glowstick
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 0:42

NIMBLEPAW IS SO ADORABLE, I NEED A TOPIC WITH NIMBLEPAW, GLOWPAW IS GONNA FANGIRL ABOUT THEIR FURS
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 0:49

Oké ik ga maar eens op de bank slapen want dat is gewoon normaal want die horrorfilm heeft toch iets gedaan wat ervoor zorgt dat ik niet naar mijn kamer wil. En mijn voet doet pijn. En ik ben moe. Dus ik ga slapen. Doei C:
Ghostpaw.
Member
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 1:08

Tihi vertel mij wat. Ik neem altijd mn kat mee naar mn kamer xD
Gewoon ja omdat ik niet eenzaam wil zijn. En ze zorgt er voor dat ik geen aanvallen krijg <'33

Uh I'm kinda tired en warm maar ik wil het deken niet van me afgooien want indi ligt te snurken bovenop me -.-
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 1:10

Oké ik slaap nog steeds niet :3
Omg *box*
Ik wil ook altijd iets bij me hebben, maar een vogel uit de kooi halen of een vis uit zijn aquarium is lastig en niet echt heel.. opluchtend C:
& Normaal kan ik bijna alles kijken, maar dan is er echt één zo een lowbudget film die mij weer bang maakt. c:
Ghostpaw.
Member
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 1:14

Haha ja xd
Ik sliep met mn vis op me kamer :') eeuwen geleden xd
Nou ja eig toen hij die dag gestorven was want anders heb ik nooit dieren op de kamer gehad voor zover ik weet.

Ik kan ook wel horrors kijken maar ik heb er teveel gezien toen ik nog een klein kind was en daarom kijk ik alleen overdag of met iemand bij me.
Maar ja. De SAW trilogie(of zo) moet je ook met je pa bekenen hebben :')
En the grudge staat geloof ik ook nog op me ipod. Maar eerst moet ik die AC film uitkijken xd
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 1:16

Wolftail heeft een nieuwe ava.. Hoe lang al?! O.o I love it though <'3

Nu moet ik echt slapen xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: