|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 23:09 | |
| SUPERNICEEEEE!! I love it Assie it's suits you so well! Smexy you, en pretty shirt!
Veel geluk daar dan mee Quinty ^^ May I btw say I adore the stamp? I adore it <'3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 23:10 | |
| Whut but you... how... huh? jij was toch voor spanje dacht ik? Nou ja, thnx, denk ik xd
Ik ben afsluiten, tot zo |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 23:10 | |
| Hahah xD Merci Em :') Lianne vond de gif, maar hij was de klein om er iets mee te doen. Dus dan maar een stamp maken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 23:13 | |
| The thing is.. Duitsland was mijn third best, plus, ze hadden op een gegeven moment polo's aan, en I simply love polo's <'3 Maar Xavi is mine regerend nummer 1 ja <3333
Bye!
It definitely worked out well Q, cause Losty got even awesomer >:3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 23:19 | |
| Tss duitsland ftw xd Dan nederland voor mij en als derde brazilie xd en kijk ze zitten alle drie in de top 4 xd
Nu ja. Ik ben weer posten ;p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 23:22 | |
| Das waar, dat heb je goed gekozen xD Ik zal altijd Nederland eerst steunen, de besten <3 Ze zijn gewn geweldig >3 Daarna Spanje, close second, en dan Duitsland, al is dat minder nu Lahm niet meer voor ze gaat spelen :'( |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 23:26 | |
| D&D regels maken me bang ;w; Er zijn er maar 2 met ervaring in onze groep, dus dit gaat heel veel gelach met zich meebrengen donderdag ;w; |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 23:29 | |
| @ Slenderstep: Your shirt made my day <'3
Like mijn lijste *komt zich mengen omdat voetbal igg haar ding is en ze iets moet zeggen om in het AOT te komen*: 1. Nederland - Omdat. Feyenoord. 2. Duitsland - Duitslaand is mijn thuisland <'3 3. Brazilië - *Kijkt naar Soof* Ehm ja. |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 23:29 | |
| Goed, mijn clan staat er, doei luitjes. |
|
| |
Assie & Lilith >3 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 23:33 | |
| Vanilla;; hihi yeah tikt 'em ;p Ik houd gewoon van hen omdat ze altijd uitgelachen worden door mijn pa en zijn vriendin. In het bijzonder Sweinsteiger door zn naam en ozil met zn ogen maar ah ;p Ben wel blij dat mn neef de shirt van gotze gekocht heeft. De redder van europa ;p Of nou ja hoe ik hem noem tenminste xd
Well eens zien of ik beter post met ghost dan slender ;p |
|
| |
Jojo 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 23:39 | |
| Beetlepaw is klaar om te posten, eindelijk^^ |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 aug 2014 - 23:46 | |
| Ik dacht, laat mezelf eens een voorstel topic openen... Heeft uiteindelijk toch een halfuur geduurd, om helemaal opnieuw te beginnen ._. |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 0:20 | |
| QUINTYYY ik wil een topic met jouu |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 0:25 | |
| Wajoow er is gisteren een soort ara binnen gebracht ih dierenasiel id buurt. Mss kan ik me ouders wel overhalen om er heen te gaan. Als het een vrouwtje is kan ze samen met onze parkiet ih buitenverblijf |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 0:42 | |
| NIMBLEPAW IS SO ADORABLE, I NEED A TOPIC WITH NIMBLEPAW, GLOWPAW IS GONNA FANGIRL ABOUT THEIR FURS |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 0:49 | |
| Oké ik ga maar eens op de bank slapen want dat is gewoon normaal want die horrorfilm heeft toch iets gedaan wat ervoor zorgt dat ik niet naar mijn kamer wil. En mijn voet doet pijn. En ik ben moe. Dus ik ga slapen. Doei C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 1:08 | |
| Tihi vertel mij wat. Ik neem altijd mn kat mee naar mn kamer xD Gewoon ja omdat ik niet eenzaam wil zijn. En ze zorgt er voor dat ik geen aanvallen krijg <'33
Uh I'm kinda tired en warm maar ik wil het deken niet van me afgooien want indi ligt te snurken bovenop me -.- |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 1:10 | |
| Oké ik slaap nog steeds niet :3 Omg *box* Ik wil ook altijd iets bij me hebben, maar een vogel uit de kooi halen of een vis uit zijn aquarium is lastig en niet echt heel.. opluchtend C: & Normaal kan ik bijna alles kijken, maar dan is er echt één zo een lowbudget film die mij weer bang maakt. c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 1:14 | |
| Haha ja xd Ik sliep met mn vis op me kamer :') eeuwen geleden xd Nou ja eig toen hij die dag gestorven was want anders heb ik nooit dieren op de kamer gehad voor zover ik weet.
Ik kan ook wel horrors kijken maar ik heb er teveel gezien toen ik nog een klein kind was en daarom kijk ik alleen overdag of met iemand bij me. Maar ja. De SAW trilogie(of zo) moet je ook met je pa bekenen hebben :') En the grudge staat geloof ik ook nog op me ipod. Maar eerst moet ik die AC film uitkijken xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 aug 2014 - 1:16 | |
| Wolftail heeft een nieuwe ava.. Hoe lang al?! O.o I love it though <'3
Nu moet ik echt slapen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|