| Trying to hunt! (Leopardpaw) | |
|
|
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Trying to hunt! (Leopardpaw) za 9 aug 2014 - 15:24 | |
| Balans? Balans? Alsof hij dat niet vaak genoeg geoefend had! Hij werd een beetje geirriteerd bij hoe makkelijk het is voor deze apprentice. Hij schrok toen ze weg liep, WACHT! Hij wou wel leren? Toen ze terug kwam zuchtte hij opgelucht, maar ging zijn kopje gelijk schuin staan toen hij iets groens zag. Bladeren? Wat hadden die er mee te maken? "Maar bladen bewegen niet?" Zei hij een beetje fel tegen Leopardpaw. Ze bewogen niet, dan was het toch een stuk makkelijker? |
|
| |
Cynthia 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Trying to hunt! (Leopardpaw) za 9 aug 2014 - 15:37 | |
| "Maar bladen bewegen niet?" zei Glowpaw fel. Leopardpaw schrok een beetje van zijn toon, maar ze snapte het wel. Zij zou ook gek worden als het steeds mislukte. "Dus?" zei ze. "Als je op bladeren kan springen kan je ook op prooien springen. Prooien kunnen wel wegrennen maar dan heb je geluid gemaakt of heb je ze laten schrikken. En net deed je alles goed, je maakte geen geluid en je sluiphouding is goed je moet alleen op je sprong letten." vervolgde ze haar zin. Ze noemde expres alle dingen die hij goed deed ook op. Misschien maakte hem dat wat vrolijker. Ze keek naar de bladeren die op de grond lagen. Ze zakte in de sluiphouding en sloop naar de bladeren toe. Toen ze een staartlengte van de bladeren af was sprong ze op de bladeren. "Kijk ik heb een blaadje gevangen!" zei ze lachend. "En nu jij." zei ze met een serieuze blik. |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Trying to hunt! (Leopardpaw) za 9 aug 2014 - 15:55 | |
| Dus hij deed dingen wel goed? Stiekem vond hij dit best raar, training van een andere apprentice. Maar aan de andere kant was het ook wel fijn. Hij grinnikte licht toen ze zo blij zei dat ze een blaadje had gevangen, waarna hij gelijk in sluiphouding ging. Weer viel hij bijna op de grond, maar wist dit zonder geluid te herstellen. Toen hij net iets minder dan een staartlengte van het blaadje af was sprong hij, dit keer perfect, recht op het blaadje. Gelijk lichtte zijn ogen op en werd hij helemaal blij. "Ik heb hem!!" |
|
| |
Cynthia 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Trying to hunt! (Leopardpaw) za 9 aug 2014 - 16:05 | |
| Leopardpaw volgde Glowpaw zijn bewegingen. Het ging heel goed. Hij landde recht op de blaadjes. "Ik heb hem!!" zei Glowpaw blij. "Super goed!" prees Leopardpaw hem. "Je balans is nu al een heel stuk beter." zei ze. "En nu gaan we een prooi zoeken. Doe net alsof het een blaadje is. Maak geen geluid en concentreer je vooral op je sprong." zei ze tegen Glowpaw. Ze hoopte dat het de kater zou lukken een prooi te vangen. Eigenlijk vond ze het wel raar dat ze een apprentice leerde jagen terwijl ze zelf ook een apprentice was... Maar ze had niks fout gedaan, sterkte nog ze hielp een kat gewoon. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Trying to hunt! (Leopardpaw) ma 11 aug 2014 - 21:25 | |
| Prooi? Nu al? Hij had nog maar een blaadje gevangen? "Uhm, Leopardpaw? Is het niet handiger als ik iets langer doorga met de blaadjes?" Vroeg hij verward, met een frons op zijn gezicht. Hij was echter nog niet klaar voor bewegende dieren, bladeren waren iets anders en daarbij was zijn balans verbeterd maar nog echt niet perfect? |
|
| |
Cynthia 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Trying to hunt! (Leopardpaw) ma 11 aug 2014 - 21:32 | |
| "Uhm, Leopardpaw? Is het niet handiger als ik iets langer doorga met de blaadjes?" vroeg Glowpaw. "Dat is misschien wel beter ja, dan kun je, je balans nog meer verbeteren." antwoordde Leopardpaw. "Zullen we anders morgen samen gaan jagen? Dan kun je nu nog oefenen met de blaadjes." stelde Leopardpaw voor. Zelf moest ze haar prooien nog op gaan halen en naar het kamp gaan brengen. En dan kon Glowpaw nog oefenen. En ze vond het wel leuk om de kater te helpen met jagen morgen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Trying to hunt! (Leopardpaw) do 14 aug 2014 - 20:36 | |
| Hij zuchtte opgelucht toen ze er in mee stemde, en richtte zijn blik weer op de blaadjes. "Ik weet nog niet of ik morgen kan, Leopardpaw..." Elke dag was anders, maar stel dat zijn vader ineens zou willen trainen? Daar kon hij geen nee tegen zeggen, hij had het hard nodig. Ja, Leopardpaw was een goede 'mentor', maar wat vader en zoon tijd was hij ook wel aan toe. |
|
| |
Cynthia 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Trying to hunt! (Leopardpaw) do 14 aug 2014 - 21:13 | |
| "Ik weet nog niet of ik morgen kan, Leopardpaw..." zei Glowpaw. "Ow okee, nou als je tijd hebt moet je me morgenochtend maar wakker maken of me opzoeken in het kamp of in het territory." zei Leopardpaw. Ze hoopte eigenlijk dat Glowpaw morgen kon. Dan had ze iets leuks te doen en hoefde ze niet alleen te gaan jagen. Ze ging even zitten en begon zichzelf een wasbeurtje te geven. Ze zou zo nog wel wat gaan jagen en haar prooien op gaan halen en daarna terug keren naar het kamp. "Zullen we anders samen mijn prooien opgaan halen en dan terug naar het kamp lopen?" vroeg Leopardpaw. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Trying to hunt! (Leopardpaw) | |
| |
|
| |
|