Mijn allerliefste schat ! <3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moonrose
Member
Mijn allerliefste schat ! <3 DPKsfdL
Kallista
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Moonrose
BerichtOnderwerp: Mijn allerliefste schat ! <3   Mijn allerliefste schat ! <3 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 17:29

Hey hey hey !

Ik wou zo graag mijn schatje laten zien ;3

Naam: Speedy
Ras: NRPS
Geslacht: Ruin
Grootte: 1m45
Leeftijd: 6 jaar
Sport: Recreatie en sinds kort springen!
Info: Speedy is mijn lieve lieve schat! Hij denkt dat hij nog hengst is maar de kuren vallen goed mee. In galop bokt hij super vaak en vlieg ik echt door de lucht. Ik heb hem al 3 jaar en bijna 4 jaar! Ik hou echt super veel van hem.. Ik heb hem dingen geleerd maar hij mij ook. Sinds kort springen we. Vorig jaar hebben we dat ook gedaan maar hij weigerde, stopte en ja... Ik wou opgeven. Nu heeft hij nog niets geweigerd en springt hij zelfs een klein parcours! Ben trots op men schattie!!! Very Happy

Foto's <3
Spoiler:

Filmpje van ons parcours, en ja de eerste sprong is rot :p

https://www.youtube.com/watch?v=Y3PMw_r27aY&feature=youtu.be

Thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: