|
|
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 16:33 | |
| Oké, is hier iemand die een Gif signature achtig iets wat dan verschillende plaatjes afspeeld? |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 16:47 | |
| Well damn, Grease is echt een saaie film xD
Isa, ik maak zo wel topic, ben net thuis ;3 |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:01 | |
| Moet het AOT niet weer een refresh krijgen?^^ |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:03 | |
| |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:04 | |
| Ik reageer zo Ezz! :3 En nee, ik ben het er niet mee eens! >> "zie je wel Isa, hij is niét dik xD" Daan, wat bedoel je precies? |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:15 | |
| - Softvoice schreef:
- Ik reageer zo Ezz! :3
En nee, ik ben het er niet mee eens! >> "zie je wel Isa, hij is niét dik xD" Daan, wat bedoel je precies? Well, dat je bv 5 plaatjes hebt, en dat die dan steeds verspringen als het ware in je signature xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:17 | |
| @Daan, hebben jullie btw al een geboortedatum gezet? C: |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:20 | |
| - Bravesoul schreef:
- Softvoice schreef:
En nee, ik ben het er niet mee eens! >> "zie je wel Isa, hij is niét dik xD" Daan, wat bedoel je precies? Well, dat je bv 5 plaatjes hebt, en dat die dan steeds verspringen als het ware in je signature xD Als ik goed begrijp wat je bedoelt zou dat wel moeten kunnen ^^ Ik weet niet wat je wil maken, maar eventueel kun je bijvoorbeeld een gif-maker gebruiken. Dan moet je alle plaatjes gewoon even groot maken en ze op bijvoorbeeld zo'n " http://picasion.com/ " website aan elkaar maken. Maar als je met gimp werkt kan het veel makkelijk ^^ |
|
| |
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:) 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:21 | |
| en terug van psych always feel like dying after derp |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:22 | |
| - Softvoice schreef:
- Bravesoul schreef:
- Softvoice schreef:
En nee, ik ben het er niet mee eens! >> "zie je wel Isa, hij is niét dik xD" Daan, wat bedoel je precies? Well, dat je bv 5 plaatjes hebt, en dat die dan steeds verspringen als het ware in je signature xD Als ik goed begrijp wat je bedoelt zou dat wel moeten kunnen ^^ Ik weet niet wat je wil maken, maar eventueel kun je bijvoorbeeld een gif-maker gebruiken. Dan moet je alle plaatjes gewoon even groot maken en ze op bijvoorbeeld zo'n " http://picasion.com/ " website aan elkaar maken. Maar als je met gimp werkt kan het veel makkelijk ^^ Hij's mager ;P |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:25 | |
| - Lostdream schreef:
- Softvoice schreef:
- Bravesoul schreef:
- Softvoice schreef:
En nee, ik ben het er niet mee eens! >> "zie je wel Isa, hij is niét dik xD" Daan, wat bedoel je precies? Well, dat je bv 5 plaatjes hebt, en dat die dan steeds verspringen als het ware in je signature xD Als ik goed begrijp wat je bedoelt zou dat wel moeten kunnen ^^ Ik weet niet wat je wil maken, maar eventueel kun je bijvoorbeeld een gif-maker gebruiken. Dan moet je alle plaatjes gewoon even groot maken en ze op bijvoorbeeld zo'n " http://picasion.com/ " website aan elkaar maken. Maar als je met gimp werkt kan het veel makkelijk ^^
Hij's mager ;P En toch vind je de beste plaatjes als je op "fat ginger cat" zoekt xD |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:29 | |
| - Softvoice schreef:
- Lostdream schreef:
- Softvoice schreef:
- Bravesoul schreef:
- Softvoice schreef:
En nee, ik ben het er niet mee eens! >> "zie je wel Isa, hij is niét dik xD" Daan, wat bedoel je precies? Well, dat je bv 5 plaatjes hebt, en dat die dan steeds verspringen als het ware in je signature xD Als ik goed begrijp wat je bedoelt zou dat wel moeten kunnen ^^ Ik weet niet wat je wil maken, maar eventueel kun je bijvoorbeeld een gif-maker gebruiken. Dan moet je alle plaatjes gewoon even groot maken en ze op bijvoorbeeld zo'n " http://picasion.com/ " website aan elkaar maken. Maar als je met gimp werkt kan het veel makkelijk ^^
Hij's mager ;P En toch vind je de beste plaatjes als je op "fat ginger cat" zoekt xD
Edit: Ben even off, ik post later ^^ |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:29 | |
| Ik ben echt slecht gezind nu --' Was ik naar Destiny vertrokken, bam, tijdens het rijden is m'n gsm uit m'n broekzak gevallen. Een halfuur liggen zoeken, uiteindelijk gevonden. Dan wil ik vertrekken naar huis, begint het hevig te regenen. Zijknat, dus uiteindelijk maar gaan schuilen in een bushokje. Kom ik thuis, check ik facebook en krijg ik een bericht aan van m'n zus waarin staat dat ze bezorgd is omdat ik mezelf uithonger? Serieus, wat ligt m'n moeder wel allemaal niet rond te vertellen? Ughh >> |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:34 | |
| @Chi ik denk dat het beste wat je kunt doen is het te negeren. Als dat mogelijk is dan^^ want jij weet altijd nog zelf wel beter dan hun. En anders moet je gewoon echt een hevige talkje aangaan met je ma^^ |
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:35 | |
| @Chi, dat klinkt inderdaad niet leuk o.O
iemand een topicje met Fox? |
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:38 | |
| Hanna|| Ik wil wel met Inner
Chi|| Leg je zus uit dat het niet zo is, en je ma negeren over dat, dat doe ik ook xD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:40 | |
| Thanks all :3 Ik zal 't proberen. xD @Max, met m'n moeder praten heb ik al geprobeerd, maar dat lukt niet bepaald. :3 |
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:42 | |
| - Innerkit. schreef:
- Hanna|| Ik wil wel met Inner
Chi|| Leg je zus uit dat het niet zo is, en je ma negeren over dat, dat doe ik ook xD oké :3 wie maakt? |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:42 | |
| Ik ga een verhaal schrijven, maar heb voor een paar karakters nog geen namen (moeten beetje engels zijn) Welke naam zouden jullie bij deze persoon vinden passen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 17:43 | |
| @chi ja, moeders zijn lastig xD. Met mijne valt ook amper te praten. Als je die iets zegt. Gooit ze gelijk de bak weer terug om het maar zo te zeggen. Valt niet te doen,, |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|