|
|
Luca 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:11 | |
| Dankje :3 Ik vogel het allemaal nog wat uit via pc tekenen enzo |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:19 | |
| pampampaaaam!
Eventjes een kleine Warrior Cats Stamp boven de Homestuck Stamps in Whip's OS gezet xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:21 | |
| Nice Marieke! De eerste stamp van links onder de wc stamp doet me altijd denken aan de wolverine (A)
Ik lig weer in bed <3 |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:22 | |
| - Tallpaw schreef:
- Nice Marieke!
De eerste stamp van links onder de wc stamp doet me altijd denken aan de wolverine (A) Bedoel je niet X-men? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:26 | |
| Eigenlijk wel, maar z'n haar doet me aan dat van Logan, aka Wolverine, denken (A) |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Whip heeft een awesome setje <3 |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| - Foxstream schreef:
- heb het grootste deel van de tijd aan de achtergrond besteed :
acc overgenomen van Chi~ ik denk dat Isa het wel op prijs zou stellen moest ik d'r een nieuw uiterlijk geven c: Mooie tekening! En ja, eigenlijk heb jij er meer recht op, heb dit setje pas net en ik denk dat het setje van Foxstream er al een tijdje was... Kies jij maar anders wie zijn setje aanpast xD |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:28 | |
| - Tallpaw schreef:
- Eigenlijk wel, maar z'n haar doet me aan dat van Logan, aka Wolverine, denken (A)
Zo had ik het nog niet bekeken xD |
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:29 | |
| - Softvoice schreef:
- Foxstream schreef:
acc overgenomen van Chi~ ik denk dat Isa het wel op prijs zou stellen moest ik d'r een nieuw uiterlijk geven c: Mooie tekening! En ja, eigenlijk heb jij er meer recht op, heb dit setje pas net en ik denk dat het setje van Foxstream er al een tijdje was... Kies jij maar anders wie zijn setje aanpast xD heb het al aangepast ^-^ en bedankt c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:30 | |
| - Whippaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Eigenlijk wel, maar z'n haar doet me aan dat van Logan, aka Wolverine, denken (A)
Zo had ik het nog niet bekeken xD Logan heeft altijd z'n haar aan de zijkant omhoog in de vorm van kleine hoorntjes -vind ik- net als jouw hs person! xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:31 | |
| iemand een topicje met Fox? :3 |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:32 | |
| - Tallpaw schreef:
- Whippaw schreef:
- Tallpaw schreef:
Zo had ik het nog niet bekeken xD Logan heeft altijd z'n haar aan de zijkant omhoog in de vorm van kleine hoorntjes -vind ik- net als jouw hs person! xD Al heeft Sollux (Die persoon op de stamp) echte hoorntjes |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:34 | |
| - Whippaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Whippaw schreef:
- Tallpaw schreef:
Zo had ik het nog niet bekeken xD Logan heeft altijd z'n haar aan de zijkant omhoog in de vorm van kleine hoorntjes -vind ik- net als jouw hs person! xD Al heeft Sollux (Die persoon op de stamp) echte hoorntjes Tsja, daar kan Logan alleen maar van dromen xD Hij is stiekem natuurlijk groot fan van Sollux >3 Hanna, bij je leeftijd moet je ff een 'k' voor de 'now' zetten (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:38 | |
| - Tallpaw schreef:
- Whippaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Whippaw schreef:
- Tallpaw schreef:
Zo had ik het nog niet bekeken xD Logan heeft altijd z'n haar aan de zijkant omhoog in de vorm van kleine hoorntjes -vind ik- net als jouw hs person! xD Al heeft Sollux (Die persoon op de stamp) echte hoorntjes Tsja, daar kan Logan alleen maar van dromen xD Hij is stiekem natuurlijk groot fan van Sollux >3
Hanna, bij je leeftijd moet je ff een 'k' voor de 'now' zetten (A) ik was met mijn 'schoonmaak' nog niet bij fox' karakter sheet geraakt :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:40 | |
| Fine ^^ ik dacht ik meld het je ff (;
Ik ga weer in de auto peepz.. En dat betekent.. Geen WiFi D: |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:43 | |
| - Foxstream schreef:
- Softvoice schreef:
- Foxstream schreef:
acc overgenomen van Chi~ ik denk dat Isa het wel op prijs zou stellen moest ik d'r een nieuw uiterlijk geven c: Mooie tekening! En ja, eigenlijk heb jij er meer recht op, heb dit setje pas net en ik denk dat het setje van Foxstream er al een tijdje was... Kies jij maar anders wie zijn setje aanpast xD heb het al aangepast ^-^ en bedankt c: Oh, oké, fijn! :'D |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:51 | |
| Iemand een topicje met Ashieboo? c: |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:54 | |
| En toen was het wachten tot dokter belde voor afspraak chirurg. Op naar het ziekenhuis again. Ben dr niet weg te slepen zeg xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:55 | |
| Hey Soof!
Sterkte! Ik ga je opvrolijken, wat moet je doen als je een astronaut tegen komt?? |
|
| |
Loortje the Razzleberry 51
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jul 2014 - 10:57 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Iemand een topicje met Ashieboo? c:
Wat als.... Aurorakit het topic van Ash en Night binnen komt strompelen en heisa gaat schoppen? XD Geintje, maar het zou wel iets voor haar zijn. :'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|