|
|
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 16:26 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 16:27 | |
| |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 16:27 | |
| No problem <3
Leuk plaatje heb je btw uitgezocht, maar kan er zelf geen setje van maken ^^" |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 16:33 | |
| - Fisheye schreef:
- Bravesoul schreef:
- Grote ogen zijn helemaal in op WC tegenwoordig xD
Iemand die hier een setje mee kan maken? Misschien Willowdawn's ogen een beetje geler zodat het wat meer opvalt (A) http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2010/099/f/2/Dark_Shape__by_Blutr0t.jpg Thanks Nath voor 't plaatje hehe :'3 Haha, Fisheye is een trendsetter xD
Also, ik wil wel een setje maken ^^ Hehe goo Fisheye! But setje maken hoeft niet meer (A) Ik heb Viktor over te halen om haar GIMP te mogen gebruiken via join.me XD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 16:35 | |
| Ik was net klaar met het setje x'D |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 16:36 | |
| Ben er weer, na een paar gezellie daagjes met vriendin :'3 |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 16:40 | |
| Welkom terug Ezz :3 Heb je het naar je zin gehad? |
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 16:41 | |
| @ Ezz, Welkom terug! Ik kan weer voor kok gaan spelen hier, tot over een uurtje of zo. :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 16:44 | |
| Ik ga zo waarschijnlijk ook koken <3 Garnaaltjes, ijsbergsla met rucola, cherrytomaten, mozzarella, ik denk dat ik ipv komkommer voor zilveruitjes ga, en dan komkommer sla saus, en daar door heen krulpasta (: Gewoon geen warme voedsel, bleh, geen zin in :3 |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 16:45 | |
| Het moment dat Chi opeens met een geweldig setje voor Willowdawn aan komt zetten gehe <3 Ik heb dr net aangemaakt, maar krijg geen mail binnen D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 16:47 | |
| - Bravesoul schreef:
- Het moment dat Chi opeens met een geweldig setje voor Willowdawn aan komt zetten gehe <3
Ik heb dr net aangemaakt, maar krijg geen mail binnen D: Ahw, ik had net Shademask aangemaakt, maar ik had volgens mij de verkeerde e.mail ingevuld ;-; Oh en wat lief van Chi btw (: |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 16:51 | |
| - Brightspots schreef:
- Bravesoul schreef:
- Het moment dat Chi opeens met een geweldig setje voor Willowdawn aan komt zetten gehe <3
Ik heb dr net aangemaakt, maar krijg geen mail binnen D: Ahw, ik had net Shademask aangemaakt, maar ik had volgens mij de verkeerde e.mail ingevuld ;-; Oh en wat lief van Chi btw (: Now I feel sad :C Had juist zo'n zin om dr setje in te stellen en dr aan te melden bij RC Dx |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 16:51 | |
| @Nath en Crowmask (Weet je naam niet xd) Dankjullie :'3 En ja Nath, we zijn naar Bobbejaanland gegaan en hebben de keuken overhoop gehaald door pizzas te maken, dus het was erg leuk xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 16:59 | |
| @Daan; je kan d'r toch gewoon al aanmelden, dan meld je je gewoon aan in de RC groep tot het gefixed is :3
@Ezz; Oehh, dat klinkt inderdaad super leuk! Blij dat je het ook leuk heb gehad <3 Waren de pizzas goed gelukt? |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 17:00 | |
| @Nath, merci <3 En nope, ze waren halfzwart en er lag véél te veel kaas op, plus haar hondje had de pizza van de tafel genomen en was ermee weggelopen :'P |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 17:18 | |
| Aha, klinkt goed :3 Nouja, volgende keer meer geluk, toch?
Mijn kat zit nu aan de doos kattenbrokken. En ze krijgt 'm gewoon open! -Ze mag er niet aan komen, maar ik laat het haar proberen het open te maken, krijgt ze een paar brokjes en pak ik 't weer af- |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 17:27 | |
| - Brightspots schreef:
- Aha, klinkt goed :3 Nouja, volgende keer meer geluk, toch?
Mijn kat zit nu aan de doos kattenbrokken. En ze krijgt 'm gewoon open! -Ze mag er niet aan komen, maar ik laat het haar proberen het open te maken, krijgt ze een paar brokjes en pak ik 't weer af- Dat is echt een veel te slimme kat.^^ |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 17:29 | |
| - Icyrose schreef:
- Blijkbaar heb ik nu opeens een ex genaamd Lucy [like whut] omdat mensen Walter zitten te jennen .w. i need new friends, and quick.
Anyhow, Miem. Wanneer ik me weer wat beter voel, wil je een topicje Lostvoice x Breakingdawn? :'D yush c: |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 17:30 | |
| @Eva; Ja, ze krijgt ook duren open en van die zakjes die je dicht kan knijpen x3 Maar ik vind het wel awesome, ze is ook soms net een hond. Loopt achter me aan, luistert als ik roep, heb haar geprobeerd te leren apporteren, maar dat is 'm niet geworden xD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 17:34 | |
| Ik wil ook leuk kunnen posten ;w; maar ik mag hier echt maar heeeeel weinig op de computer en ik verveel me echt dood :c
Dus was ik maar begonnen aan een familie portret van Ashie :'D Alleen hij ging van serieus naar wtf??! xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|