We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Haha geeft niet ^^ Ik ben er hier om mensen zo vriendelijk mogelijk te herinneren aan de regels, haha.
Waz en ik zitten ons te zenuwachtig te maken voor de Uni. :')
Ja, want de universiteit is de meest enge plaats ooit. xD
Nee, serieus, no worries! Waarschijnlijk ontmoet je er juist meer mensen zoals jij, en vaak zijn mensen er een stuk volwassener. En meer mensen komen daar met het idee een verse start te maken. En natuurlijk blijven er mensen die je niet mag en die iets op jou aan te merken hebben, maar dat blijft altijd. Gewoon een schop onder je reet, ga bij een leuk clubje (je zei toch dat je schermen leuk vond? ) en maak er een super leuke tijd van!
Eef@ Ja ja, I know. ;p Het is nieuw dus het is eng oké? x'D We hebben sowieso de introductieweken waar je al die clubjes verplicht uit gaat proberen, dus who knows.
Eef@ Ja ja, I know. ;p Het is nieuw dus het is eng oké? x'D We hebben sowieso de introductieweken waar je al die clubjes verplicht uit gaat proberen, dus who knows.
Hahaha tuurlijk is het eng
Ik kan nu aflevering 1 van Geordie Shore op MTV, oke cool dit xD
Sinclaw
Dark forest
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
Hahaha tuurlijk is het eng
Ik kan nu aflevering 1 van Geordie Shore op MTV, oke cool dit xD
RUN RUN BEFORE YOU GET ADDICTED LIKE I DID ._. ITS SO BAAAD
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Mim Ik kom morgen langs voor een hug ^-^ zeg maar een tijd
[b]emmz[/bb] *teruggvallende* Yess, we hebben Derek gemeen, hij is zo cutee.. Je gaat nog wel meer van Stiles houden, zo ver ben je nog niet xD Goodnight
Sinclaw
Dark forest
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
Mim Ik kom morgen langs voor een hug ^-^ zeg maar een tijd
[b]emmz[/bb] *teruggvallende* Yess, we hebben Derek gemeen, hij is zo cutee.. Je gaat nog wel meer van Stiles houden, zo ver ben je nog niet xD Goodnight
EEHM i dunno just don't wake me up XD begin middag ofzeuw? mn mams is wel thuis but who cares xd
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Dude, I need my sleep too dont worry xD like 1 uur ofzo? xD
haha zie je wel, yoh gonna love Stiles >D goodnight, sleep tight, waag heet hier morgen niet te zijn dan ga ik... damn ik heb geen dreigementen... anyways good night
Sinclaw
Dark forest
Dude, I need my sleep too dont worry xD like 1 uur ofzo? xD
haha zie je wel, yoh gonna love Stiles >D goodnight, sleep tight, waag heet hier morgen niet te zijn dan ga ik... damn ik heb geen dreigementen... anyways good night
1 uur is goed XD nightieee en ik ben er morgen wel geen zorgen xd ben niet random verhuist dat je voor weirdo mensen staat