|
|
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 13:19 | |
| Ik had vroeger echt van die buien dat ik een aantal accounts per dag aanmaakte XD Well, das al iets van 2 jaar geleden ofs maar ach, ik ben nu veranderd en daarom wilde ik een frisse start maken nu met accountjes die ik goed uitwerk/dierbaar ben etc :3 The new me XD |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 14:00 | |
| Welcome, new Daan :3
Ik moet ff wat vrienden voor Brightspots hebben :/ Ik wil dingen laten gebeuren, maar de Thunderclan katten die nu actief zijn, kennen Brightspots niet, of haar verhaal überhaupt :-: |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 14:02 | |
| - Brightspots schreef:
- Welcome, new Daan :3
Ik moet ff wat vrienden voor Brightspots hebben :/ Ik wil dingen laten gebeuren, maar de Thunderclan katten die nu actief zijn, kennen Brightspots niet, of haar verhaal überhaupt :-: *steekt gretig haar hand op* Ik wil ook heel graag nog wat Thunder katten beter leren kennen! Ik zit best veel in de rpg, maar het lukt niet echt om goede relaties op te bouwen. Dus mij lijkt t heel leuk om bij zoiets betrokken te zijn |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 14:03 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Brightspots schreef:
- Welcome, new Daan :3
Ik moet ff wat vrienden voor Brightspots hebben :/ Ik wil dingen laten gebeuren, maar de Thunderclan katten die nu actief zijn, kennen Brightspots niet, of haar verhaal überhaupt :-: *steekt gretig haar hand op*
Ik wil ook heel graag nog wat Thunder katten beter leren kennen! Ik zit best veel in de rpg, maar het lukt niet echt om goede relaties op te bouwen. Dus mij lijkt t heel leuk om bij zoiets betrokken te zijn *Steekt ook hand op* De nieuwe Daan heeft Cowmilk of Zephyrpaw voor je (A) |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 14:05 | |
| Wat misschien kan... Elders vertellen vaak verhalen aan kittens voor ze apprentice worden over dingen die er gebeurt zijn. Brightspots hele gebeurtenis was wel groots. Bright die Darkfire als mentor kreeg, vervolgens eigenlijk super naar tegen haar was. Brightspots moest van alles geheim houden over wat ze zag wat Darkfire deed. Al die dingen zijn er later uit gekomen. Dus misschien kan Nimblepaw op een bepaalde manier tegen haar op kijken? Dat ze ondanks alles toch nog recht op staat?
Ik ga een nieuw zoektopic openen :3 |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 14:08 | |
| Wie er zo geniaal is om zijn kat Firefox te noemen krijgt een sticker xD Ik heb Desolation of Smaug nu drie keer gezien en ik zit nu heeeeel hard te shippen op Kili en Tauriel :'3 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 14:13 | |
| - Brightspots schreef:
- Wat misschien kan... Elders vertellen vaak verhalen aan kittens voor ze apprentice worden over dingen die er gebeurt zijn. Brightspots hele gebeurtenis was wel groots.
Bright die Darkfire als mentor kreeg, vervolgens eigenlijk super naar tegen haar was. Brightspots moest van alles geheim houden over wat ze zag wat Darkfire deed. Al die dingen zijn er later uit gekomen. Dus misschien kan Nimblepaw op een bepaalde manier tegen haar op kijken? Dat ze ondanks alles toch nog recht op staat?
Ik ga een nieuw zoektopic openen :3 Ja hoor, klinkt goed! Als je er eens een topic over hebt aangemaakt, moet je de link maar sturen dan reageer ik meteen. |
|
| |
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 14:15 | |
| Mèh, het is pas kwart na 2 en ik verveel me nu al dood en irriteer me verschrikkelijk aan de pijn en alles ;w; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 14:30 | |
| |
|
| |
169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 14:33 | |
| Ik heb gereageerd, het zou bijzonder zijn dat Raindance en Brightspots vrienden worden, het is de eerste die Raindance in lange tijd heeft gehad. |
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 14:48 | |
| Nog een half uur en rijles OMG IK GA DOOD :c |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 14:51 | |
| Bravesoul <3 Still so proud on him :'3 |
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 14:55 | |
| Lotusje is also proud on her son ! <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 14:57 | |
| Smoketear is proud of him too <3 |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 14:59 | |
| :'3 Het enige is dat hij nu werkelijk kapot is na het verlies van zowel Stormwise als Smoketear. Heb een perfecte soundtrack voor hem gevonden en daarmee dit topic gemaakt: https://www.warriorcatsnl.com/t19184-i-miss-you-dadOpen voor wie interesse heeft :'3 @Kallista, erg jammer dat je Lotus weg doet, het was leuk geweest als hij tenminste nog 1 ouder had die hem op dit moment een beetje kon steunen xp @Nath, Brave wil never forget him <3 his father was his greatest pride. |
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 15:00 | |
| Ik weet het maar heb zo weinig inspiratie op haar, misschien dat een goede speler haar overneemt |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 15:03 | |
| Hier is dan de kleine Galekit <'3 |
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 15:04 | |
| Er is een aanmelding voor Lotus, en als zoon mag je mee beslissen =3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 15:05 | |
| Someday zullen Lotus en Smoketear weer in contact komen, benieuwd wat daar dan uit zal komen in Starclan :') |
|
| |
Kallista 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jul 2014 - 15:16 | |
| Haha inderdaad :'D Zometeen maar afsluiten, moet bijna naar de rijles, pff :/ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|