Everytime that the sun starts shining...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Everytime that the sun starts shining...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brightspots
StarClan
Everytime that the sun starts shining... O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Everytime that the sun starts shining...   Everytime that the sun starts shining... Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 14:26


... it goes down, or another cloud hides it again


Ik werd apprentice, maar kreeg niet de gewenste mentor. De mentor die ik kreeg had een duistere uitstraling, en ergens had ik nog de gedachte; "het is maar de uitstraling." Enkel bleek dat niet zo te zijn. Ik kreeg een mentor die een moordenaar was, verdronken in zijn ambities om leider te worden van Thunderclan, en wie weet veel meer dan Thunderclan. Ik zag hoe hij katten vermoorde, maar kon het niet kwijt. Mijn mentor was een verrader, had handlangers uit Shadowclan, uit rogue gebied, en zelfs Bloodclan! Ik wist niet alles, had niet alles gezien, maar genoeg om te weten hoe slecht hij was. Dan was dat nog maar het begin van mijn apprentice tijd. Zelf was ik natuurlijk bang, en daar op werd ik hardhandig afgestraft. Hij doodde onschuldige jonge vogeltjes, en nam ze niet eens mee als prooi. Terwijl de warrior code toch echt zeg dat prooi enkel gedood mag worden om de clan te voeden, en niet voor de lol. Daar bij was mijn beste vriend, Moonpaw getuige. Ja, Moonpaw. Ik was verliefd op hem geworden, hij was mijn beste vriend, was er voor mij, en wist waar mee ik dealen moest. Bij hem was ik gelukkig, maar dat mocht ook niet voor eeuwig zijn. Hij werd verliefd op een Riverclan poes, en kreeg er zelfs een relatie mee. Daar ging mijn enige lichtje in mijn leven...
Alsof ik nog niet genoeg mee had om mee te dealen moest Darkfire zo nodig ook mijn moeder om het leven brengen. Deze gebeurtenis brak me totaal. Deze gebeurtenis brachten Littlepaw en mij dichter bij elkaar. Zij was haar mentor kwijt, ik was mijn moeder kwijt
Niet veel later werd de clan aangevallen, ik had nog pogingen gedaan dit te voorkomen, maar er werd niet naar me geluisterd. Ik was een depressieve apprentice die totaal de kluts kwijt was, tenminste, dat werd er over mij gedacht.
Nee, mijn leven is nooit mooi geweest, er was altijd wel iets. En iets zegt me dat dit nooit stoppen zal. Want elke keer dat de zon op mij schijnt gaat 'i onder, of is er een andere wolk die de het verstopt.

Kort om, ik zoek drama voor deze poes. Ik zoek contacten voor haar, vrienden. Ik zal haar niet kunnen spelen als een gelukkige poes, nee. Ze zal zich zelf blijven opofferen voor het welzijn van anderen, dus wil ik haar gaan betrekken bij drama's die zich afspelen in de clan, en dan op een manier dat ze het opneemt voor haar vrienden, en zij er zelf iet wat aan ten onder gaat.
Ze zal geliefd zijn in de clan, maar niet bij iedereen.

Er zal iets met haar gebeuren, maar ik vertel nog niet wat. Maar na die gebeurtenis zal ze zeker wel steun en vriendschap nodig moeten hebben, omdat die gebeurtenis er voor zal zorgen dat ze weer zal wegzakken in een depressie.
Arme Brightspots, maar gelukkig kan ik haar niet spelen, helaas werkt haar leven gewoon niet zo.
Ze kan anderen helpen het geluk weer te zien, behalve zich zelf.

Dingen over Brightspots
Leeftijd: 26 Moons
Partner: Polarbear
Kittens: Littlekit, Birchkit, Mistkit, en Winterkit (Leeftijd 1 Moon)
Beste vriendin: Littlewish

Ik zoek voornamelijk vriendinnen, vrienden en katten die haar leven een beetje zuur maken. Ook zoek ik verhaallijntjes waar in ik haar zou kunnen mengen.

Kom maar op met jullie ideetjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindance
Member
Everytime that the sun starts shining... DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Raindance
BerichtOnderwerp: Re: Everytime that the sun starts shining...   Everytime that the sun starts shining... Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 14:31

Ik heb Raindance als een vriendin, maar Raindance is erg bezorgt om andere en durft eigenlijk niet met ze om te gaan, uit angst dat ze hun verliest.

Bovendien heb ik een verhaallijntje in mijn hoofd, waarin Raindance uit angst voor haar clan en voornamelijk Leader besluit de clan uit te stappen, maar een paar houden haar tegen, misschien kan Brightspots een van die paar zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Everytime that the sun starts shining... O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Everytime that the sun starts shining...   Everytime that the sun starts shining... Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 14:40

@Raindance; dat klinkt wel goed (:
Ook zie ik dat Raindance 24 moons is, en dus éigenlijk off-game heeft mee gekregen wat er toen met Brightspots, toen ze nog Brightpaw was is gebeurd, wat er toen met heel Thunderclan is gebeurd. Wat we dus kunnen doen, is dat Brightspots en Raindance elkaar sowieso al wat kennen, maar eigenlijk nooit echt heel veel met elkaar zijn omgegaan (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindance
Member
Everytime that the sun starts shining... DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Raindance
BerichtOnderwerp: Re: Everytime that the sun starts shining...   Everytime that the sun starts shining... Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 14:42

Raindance is na de dood van haar ouders erg in zichzelf gekeerd, dit is in haar apprentice-tijd gebeurd, dus dat kan de reden zijn waarom ze nog nooit echt met elkaar om gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
Everytime that the sun starts shining... Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Everytime that the sun starts shining...   Everytime that the sun starts shining... Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 18:59

Misschien kan Hurricanesteps een vriend zijn. Hij heeft ook problemn met zijn mentor gehad. Daarom is hij nu wat perfectionistisch. Hij heeft zeg maar ook het zelfde dat hij iedereen wil helpen en daardoor zichzelf weg cijfert. Wat dat betreft zou hij haar prima snappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Everytime that the sun starts shining... O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Everytime that the sun starts shining...   Everytime that the sun starts shining... Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 19:09

@Anouk; klinkt prima! Eens zien hoe dat loopt :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindance
Member
Everytime that the sun starts shining... DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Raindance
BerichtOnderwerp: Re: Everytime that the sun starts shining...   Everytime that the sun starts shining... Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 12:02

https://www.warriorcatsnl.com/t19313-i-can-go-the-distance-storyline

Dit is het verhaallijn wat ik in gedachten had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Everytime that the sun starts shining...   Everytime that the sun starts shining... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Everytime that the sun starts shining...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: