|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 0:14 | |
| Het probleem is dat ik t nooit volhoud om series te kijken :C want ik wil altijd wel posten xD maar ik moet eerst even rondkijken met hoeveel t kost c: |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 0:17 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Het probleem is dat ik t nooit volhoud om series te kijken :C
want ik wil altijd wel posten xD maar ik moet eerst even rondkijken met hoeveel t kost c: netflix kost 7,- per maand maar aangezien ik volgens mij gehoord heb dat het naar 8,- is gehaald. Tenminste, voor de nieuwe aanmelders. Voor mij geld dat bijv dus niet volgens mij,, |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 0:20 | |
| @Max; ja zelf lees ik ook boeken in het Engels, ook de WC boeken. Ik vind Engels lezen sowieso veel chiller. Ik lees ook wel boeken in het Nederlands; maar ik merk dat ik er dan veel moeilijker door heen kom, niet omdat ik het niet begrijp... maar omdat het soms echt flauw klinkt in mijn oren. (Als ik lees, hoor ik hun stemmen praktisch, en zie ik alles helemaal voor me)
@Soof; I know the feeling. Ik wil zelf zo veel series kijken... maar I can't xD Enkel zou ik Game of Thrones nog wel kunnen kijken, en Vampire Diaries (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 0:25 | |
| - Innerghost schreef:
- @Max; ja zelf lees ik ook boeken in het Engels, ook de WC boeken. Ik vind Engels lezen sowieso veel chiller. Ik lees ook wel boeken in het Nederlands; maar ik merk dat ik er dan veel moeilijker door heen kom, niet omdat ik het niet begrijp... maar omdat het soms echt flauw klinkt in mijn oren. (Als ik lees, hoor ik hun stemmen praktisch, en zie ik alles helemaal voor me)
@Soof; I know the feeling. Ik wil zelf zo veel series kijken... maar I can't xD Enkel zou ik Game of Thrones nog wel kunnen kijken, en Vampire Diaries (: Jup, daar geef ik je gelijk in. Nederlands is niet altijd fijn. Plus ik heb nu reeks 1tm4 omen of the stars. Dus ben van plan ook echt alles te lezen van wc. Heb al wel graystripes manga's gelezen. ik heb een lijstje met series die ik kijk: Breaking bad af gekeken Walking dead. Omg seizoen 5 almost. Sons of anarchy. Orange is the new black. Dexter Game of thrones wil ik nog kijken. En prisoners is ook serie van. Wil ik ook nog kijken. verder schiet me niks te binnen. Denk het wel dat dat het zo'n beetje was c: |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 0:30 | |
| Oohhh, ik verdiend 100 euries per maand, dus dat kan gemakkelijk, alleen ben ik bang dat ik er niet genoeg gebruik van maak :'((( en das is het kinda zonde van het geld, want stiekem doe ik dit ook met mn pathe pas, ik ga niet meer zo heel erg veel naar de film xD kinda omdat ik nie meer met mn moeder wil gaan alleen maar, maar ik vergeet altijd mensen op tijd te vragen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 0:32 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Oohhh, ik verdiend 100 euries per maand, dus dat kan gemakkelijk, alleen ben ik bang dat ik er niet genoeg gebruik van maak :'((( en das is het kinda zonde van het geld, want stiekem doe ik dit ook met mn pathe pas, ik ga niet meer zo heel erg veel naar de film xD
kinda omdat ik nie meer met mn moeder wil gaan alleen maar, maar ik vergeet altijd mensen op tijd te vragen xD dan zou ik dat indd niet doen. Het is vrij zonde. Maar ja het is ook niet gezegd dat ik elke maand actief ben op Netflix >< |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 0:39 | |
| Ik ben gewoon super het tegenovergestelde van legaal (stares at Torrent)
Nouja, ik ga maar es afsluiten <3 @Soof; Ash is echt ... Inner vind 'm irritant xD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 0:41 | |
| Ash vindt Inner ook heel irritant <3 |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 0:42 | |
| PDF,vervelend hoor.Samen met je jongere zusje in de kamer slapen.
Bye Nath |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 0:52 | |
| @Soof, Ash en Ragged moeten ooit es topic doen joh c: |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 2:10 | |
| Ik ben kapot, voel me gebroken. Ik ga naar bed ;w;
EDIT; Wait, het is kwart na 2. Natuurlijk is iedereen al naar bed #snugger |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 10:08 | |
| Goedemorgen iedereen :3 Tot kwart na twaalf gitaar gepspeeld, zonder dat moeder kwaad werd O-o Ik voel mijn vingertoppen niet meer. Jawel, ik voel ze als ik typ, gitaar speel, etc. De snaren staan in mijn vingers xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 10:12 | |
| Strx naar huis om weer te vertrekken... geen zin >< Strx nog een wandeling en dan ng een dressuurles en dan stress :c ik wil gewoon naar huis D: |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 10:21 | |
| Goedemorgen peepzz :'D Ik ga straks maar eens een zoektopicstopic (Whut?) aanmaken om weer wat actiever te worden xD Maar eerst nog even mijn kader af coderen :'3 |
|
| |
Loïs 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 10:31 | |
| |
|
| |
81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 10:40 | |
| Weet iemand hoe ik aan een skin kan komen? |
|
| |
Loïs 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 10:41 | |
| |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 10:44 | |
| Als je voor actieforum bedoelt en geen zin hebt om er zelf een te maken zou je op http://nl.hitskin.com/ een kijkje kunnen kijken ^-^ Als je dat bedoelt.. Edit: Je zou ook volgens mij op http://ondersteun.actieforum.com/ ook eentje kunnen aanvragen. Ik weet zelf niet zo goed hoe dat werkt maar het kan wel xD |
|
| |
Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 11:11 | |
| |
|
| |
Loïs 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 11:13 | |
| Hey ^-^