|
|
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 jul 2014 - 22:40 | |
| |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 jul 2014 - 22:41 | |
| Pff Fawn wil gewoon haar oude vriend terug oké xD De hele clan haat haar zowat nu dus is dat nu teveel gevraagd xD (A) |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 jul 2014 - 22:46 | |
| Haar mama haat haar niet ;o En Rough haat haar ook niet. Gelukkig haat Thrush Ashdrizzle wel, dus haat hij Fawn niet meer :3 |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 jul 2014 - 22:49 | |
| Otter heeft vandaag een dagje dat ze graag troosten wil :3 |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 jul 2014 - 23:01 | |
| Woeeh en toen bleek Therapy - ATL makkelijk met gitaar <3 Alex, thanks for the easy intro <3 Ik ga maar even gitaar spelen, tot straks, misschien :33 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 jul 2014 - 23:06 | |
| - Otterflight schreef:
- Otter heeft vandaag een dagje dat ze graag troosten wil :3
Ik typ nu met één hand om dat mijn kitten mijn linker hand likt. Oké...\ Otter mag Inner ook wel ff troosten x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 jul 2014 - 23:10 | |
| - Thrushdive schreef:
- Haar mama haat haar niet ;o En Rough haat haar ook niet. Gelukkig haat Thrush Ashdrizzle wel, dus haat hij Fawn niet meer :3
(A) |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 jul 2014 - 23:10 | |
| He he,juist lang buiten gezien en nog tot zo laat gebatmintont.pfoew*
En is er iemand die Innerpaw zijn partner wil worden?Iemand uit de WindClan en liefst een leerling.:-) |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 jul 2014 - 23:24 | |
| Prisoners is echt mooie film c: |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 jul 2014 - 23:30 | |
| @Max; waar gaat die film over? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 jul 2014 - 23:38 | |
| - Roughkit schreef:
- @Max; waar gaat die film over?
Nou, twee kennissen (gezinnen) zijn allebei hun kind kwijt. Ontvoerd. En de vader van een van die kinderen probeerd een beetje de held uit te hangen. En doet echt van alles om z'n dochter terug te krijgen. En ja daar zitten van dir freaks die ook ooit ontvoerd zijn. En hij denkt dat hun dt hebben gedaan. Dus martelt die vader een van hem. Totdat hij eens antwoord geeft. Maar die mensen zijn compleet gek.. beetje moeilijk uit te leggen >< maar je kan het ook op yt kijken. Trailer ;3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 jul 2014 - 23:40 | |
| Klinkt op zich wel goed. Als mijn laptop youtube een beetje normaal wou draaien had ik 't gedaan :3
Zelf heb ik gisteren The Book Thief gezien <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 jul 2014 - 23:47 | |
| Ik ga nu slapen, maar heb al een hele planning voor morgen :'D
Morgenochtend/middag posten want ik ga 's avonds naar de boot Zaterdag op de boot geen wifi Zondag morgen/middag op de boot geen wifi Zondag avond The Golden Compass afkijken met Viktor Maandagmorgen de Hobbit kijken met Viktor Maandagmiddag posttijd :"D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 jul 2014 - 23:48 | |
| Morgen werken, voor de rest; noppes~ Ja, posten enzo. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 jul 2014 - 23:53 | |
| Er is ook een serie van prisoners. Op Netflix (als je dat hebt) ken je van alles zien;3 en dat is wel handig als je zo'n filmfreak bent als ik c: |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 jul 2014 - 23:55 | |
| Ik ga, ik heb morgen een vrienden die ik via via ken, ga dr voor het eerst echt zien :3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 0:02 | |
| - Jeff schreef:
- Ik ga, ik heb morgen een vrienden die ik via via ken, ga dr voor het eerst echt zien :3
Nice suc7 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 0:03 | |
| - Raggedpaw schreef:
- Er is ook een serie van prisoners. Op Netflix (als je dat hebt) ken je van alles zien;3 en dat is wel handig als je zo'n filmfreak bent als ik c:
I love watching films, but I'm more a booklover <3 Maar ik zal er wel eens iets over opzoeken, heb 'm in mijn mobiel gezet tussen de andere films waar ik nieuwsgierig naar bent. Maar als je echt een filmfreak bent, raad ik je The Book Thief zeker aan! |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 0:05 | |
| Oh, ik twijfel nu ook om Netflix te nemen ;x ik wil namelijk beginnen aan Hannibal, want ik hoor dat die serie pittiggggg goed is ;D
whoops ben een paar daagjes van de radar verdwenen hier ^^" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 jul 2014 - 0:09 | |
| - Innerghost schreef:
- Raggedpaw schreef:
- Er is ook een serie van prisoners. Op Netflix (als je dat hebt) ken je van alles zien;3 en dat is wel handig als je zo'n filmfreak bent als ik c:
I love watching films, but I'm more a booklover <3 Maar ik zal er wel eens iets over opzoeken, heb 'm in mijn mobiel gezet tussen de andere films waar ik nieuwsgierig naar bent.
Maar als je echt een filmfreak bent, raad ik je The Book Thief zeker aan! Ik lees ook graag boeken;3 ben nu Engelse versie aan het lezen van WC aangezien die veel fijner leest. Die namen in het Nederlands zijn zo beschamend,, @Nath ik zal hem es opzoeken op netflix,, ben benieuwd c: EDIT; @Soof Ja moet je zeker nemen. Krijg je wss geen spijt van. Ik niet in ieder geval,, |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|