|
|
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 13:22 | |
| - Bravesoul schreef:
- Sorry peepz maar echt dé naam voor die kitten zat er niet bij (A)
Waarom is namen bedenken zo moeilijk XD :{ Ik kijk dan weleens op Google zelf. Meestal vind ik wel yahoo answers ofzo. En dan kijk ik of ze leuk zijn of niet,, |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 13:45 | |
| |
|
| |
Ma name is Evelynn forevah! 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 13:45 | |
| Ha die Marieksel :3 Zooo, ook een voorsteltopic voor Coyote ^^ |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 13:51 | |
| Marieke, je os is heel mooi c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 13:59 | |
| Dankje, Ezz (: ----- Ik heb ineens behoefte aan een Soul Eater RPG forum (Ik weet dat er een is, maar die is inactief D: ) |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 14:00 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 14:03 | |
| |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 14:05 | |
| Wachten is echt vervelend, want nu kan ik nog niet bepaald op veel reageren x3 |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 14:15 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 14:22 | |
| Straks komt een vriendin van mij en dan gaan we zwemmen. Wow, ik heb d'r echt gemist xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 14:26 | |
| Aan de ene kant wil ik een Soul Eater roleplay forum maken, maar aan de andere kant ben ik bang dat die niet afkomt of dat ik er geen inspiratie meer voor heb als het af is :c |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 14:27 | |
| Waz is so gonna kill me.. -stare at partner text- |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 14:28 | |
| Ik wil ook een nestje hebben :c
Tenzij ik Bunny gek ga maken *wbw* |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 14:28 | |
| Jeah mijn kitten Lion x Fire staat er (hehe) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 14:30 | |
| - Icyrose schreef:
- Ik wil ook een nestje hebben :c
Tenzij ik Bunny gek ga maken *wbw* Dangerdance staat vrij om pappie te zijn? XD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 14:31 | |
| - Rowanpaw, schreef:
- Icyrose schreef:
Tenzij ik Bunny gek ga maken *wbw* Dangerdance staat vrij om pappie te zijn? XD Oh hell no no offence xDAls ik met Icy al een nieuw nestje neem, is het met Whitelion. Omdat jaloezie *kijkt naar Linn* Met de rest, dunno. AshxNight gaat niet en nieuw anders heeft een partner :') Tenzij ik Soof en Nath nog kwader ga maken door Russetfur en nestje van Danger te geven |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 14:32 | |
| - Icyrose schreef:
- Rowanpaw, schreef:
- Icyrose schreef:
Tenzij ik Bunny gek ga maken *wbw* Dangerdance staat vrij om pappie te zijn? XD Oh hell no no offence xD Als ik met Icy al een nieuw nestje neem, is het met Whitelion. Omdat jaloezie *kijkt naar Linn*
Met de rest, dunno. AshxNight gaat niet en nieuw anders heeft een partner :')
Tenzij ik Soof en Nath nog kwader ga maken door Russetfur en nestje van Danger te geven @Q, we kunnen ook Honey & Sparrow close laten worden XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 14:33 | |
| - Icyrose schreef:
- Rowanpaw, schreef:
- Icyrose schreef:
Tenzij ik Bunny gek ga maken *wbw* Dangerdance staat vrij om pappie te zijn? XD Oh hell no no offence xD Als ik met Icy al een nieuw nestje neem, is het met Whitelion. Omdat jaloezie *kijkt naar Linn*
Met de rest, dunno. AshxNight gaat niet en nieuw anders heeft een partner :')
Tenzij ik Soof en Nath nog kwader ga maken door Russetfur en nestje van Danger te geven No offe ce taken xd Dangie loves kitties c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 14:36 | |
| En toen kreeg ik het idee om een Soul Eater/Pokémon crossover ding te maken x'3 (And I have no idea why xD) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 14:39 | |
| Quinty, waag het niet :3 Heb ik net mezelf beloofd dat de aanmelding voor Lion x Fire de laatste was, kom je daarmee. Nou zeg xDD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|