|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 10:31 | |
| |
|
| |
Hanna :P 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 10:34 | |
| |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 10:35 | |
| Ik heb kitten Brave x River - Snowy x Thrush - Never x Lone (A) Nu aanmelding maken voor Lion x Fire, hopelijk heb ik nu een betere kans dan de vorige keer <'3 |
|
| |
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 10:59 | |
| WAAROM IS ELKE KAT OPEENS STONED HIER :'DD |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 11:09 | |
| - Galekit schreef:
- Ik heb kitten Brave x River - Snowy x Thrush - Never x Lone (A)
Nu aanmelding maken voor Lion x Fire, hopelijk heb ik nu een betere kans dan de vorige keer <'3 En Leaf x Techo dan :'D Ik heb Leaf x Techo - Rai x Owyn - Brave x River - Icicle x Thyme - Maze x That's a secret *wenkbrauwwiebel* :3 |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 11:12 | |
| - Iciclespirit schreef:
- Galekit schreef:
Nu aanmelding maken voor Lion x Fire, hopelijk heb ik nu een betere kans dan de vorige keer <'3 En Leaf x Techo dan :'D Ik heb Leaf x Techo - Rai x Owyn - Brave x River - Icicle x Thyme -Maze x That's a secret *wenkbrauwwiebel* :3 Buzzard is een beetje inactief xD En wss ga ik 'm delen met Viktor xD Dus die tel ik d'r eff niet bij (A) Amg opeens zitten al mijn hoofdaccounts aan de kittens en partners (Frostlake, Bravesoul, Fawnstep) |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 11:14 | |
| - Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Galekit schreef:
Nu aanmelding maken voor Lion x Fire, hopelijk heb ik nu een betere kans dan de vorige keer <'3 En Leaf x Techo dan :'D Ik heb Leaf x Techo - Rai x Owyn - Brave x River - Icicle x Thyme -Maze x That's a secret *wenkbrauwwiebel* :3 Buzzard is een beetje inactief xD En wss ga ik 'm delen met Viktor xD Dus die tel ik d'r eff niet bij (A)
Amg opeens zitten al mijn hoofdaccounts aan de kittens en partners (Frostlake, Bravesoul, Fawnstep) Aha xD Jah, dat was mij ook opgevallen. Tenminste, dat jij heel veel kittenzoektopics opent x'D |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 11:15 | |
- Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Galekit schreef:
Nu aanmelding maken voor Lion x Fire, hopelijk heb ik nu een betere kans dan de vorige keer <'3 En Leaf x Techo dan :'D Ik heb Leaf x Techo - Rai x Owyn - Brave x River - Icicle x Thyme -Maze x That's a secret *wenkbrauwwiebel* :3 Buzzard is een beetje inactief xD En wss ga ik 'm delen met Viktor xD Dus die tel ik d'r eff niet bij (A)
Amg opeens zitten al mijn hoofdaccounts aan de kittens en partners (Frostlake, Bravesoul, Fawnstep) Aha xD Jah, dat was mij ook opgevallen. Tenminste, dat jij heel veel kittenzoektopics opent x'D Eerst Fawnie, nu Brave.. Wat is de volgende? (A) XD |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 11:16 | |
| - Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Galekit schreef:
Amg opeens zitten al mijn hoofdaccounts aan de kittens en partners (Frostlake, Bravesoul, Fawnstep) Aha xD Jah, dat was mij ook opgevallen. Tenminste, dat jij heel veel kittenzoektopics opent x'D Eerst Fawnie, nu Brave.. Wat is de volgende? (A) XD SPARROW NATUURLIJK x') |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 11:17 | |
- Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Galekit schreef:
Amg opeens zitten al mijn hoofdaccounts aan de kittens en partners (Frostlake, Bravesoul, Fawnstep) Aha xD Jah, dat was mij ook opgevallen. Tenminste, dat jij heel veel kittenzoektopics opent x'D Eerst Fawnie, nu Brave.. Wat is de volgende? (A) XD SPARROW NATUURLIJK x') Neen :'D Hij mag ten eerste geen partner/kitties + hij vindt toch niemand leuk op dit moment xD |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 11:18 | |
| - Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Galekit schreef:
Amg opeens zitten al mijn hoofdaccounts aan de kittens en partners (Frostlake, Bravesoul, Fawnstep) Aha xD Jah, dat was mij ook opgevallen. Tenminste, dat jij heel veel kittenzoektopics opent x'D Eerst Fawnie, nu Brave.. Wat is de volgende? (A) XD SPARROW NATUURLIJK x') Neen :'D Hij mag ten eerste geen partner/kitties + hij vindt toch niemand leuk op dit moment xD Daarom zei ik het toch ook gekkie x3 |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 11:20 | |
- Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Galekit schreef:
Amg opeens zitten al mijn hoofdaccounts aan de kittens en partners (Frostlake, Bravesoul, Fawnstep) Aha xD Jah, dat was mij ook opgevallen. Tenminste, dat jij heel veel kittenzoektopics opent x'D Eerst Fawnie, nu Brave.. Wat is de volgende? (A) XD SPARROW NATUURLIJK x') Neen :'D Hij mag ten eerste geen partner/kitties + hij vindt toch niemand leuk op dit moment xD Daarom zei ik het toch ook gekkie x3 >:'3 Waarschijnlijk is hij gewoon forever alone xD Net als Arcanepaw I guess.. Hopelijk hebben mijn jonge kittens meer kansen in de toekomst XD Ik heb generatie 1: Bravesoul - Frostlake - Fawnstep generatie 2: Sparrowpaw - Arcanepaw - Zephyrpaw generatie 3: Galekit - Littlekit - Ivykit |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 11:31 | |
| - Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Galekit schreef:
Amg opeens zitten al mijn hoofdaccounts aan de kittens en partners (Frostlake, Bravesoul, Fawnstep) Aha xD Jah, dat was mij ook opgevallen. Tenminste, dat jij heel veel kittenzoektopics opent x'D Eerst Fawnie, nu Brave.. Wat is de volgende? (A) XD SPARROW NATUURLIJK x') Neen :'D Hij mag ten eerste geen partner/kitties + hij vindt toch niemand leuk op dit moment xD Daarom zei ik het toch ook gekkie x3 >:'3 Waarschijnlijk is hij gewoon forever alone xD Net als Arcanepaw I guess.. Hopelijk hebben mijn jonge kittens meer kansen in de toekomst XD
Ik heb generatie 1: Bravesoul - Frostlake - Fawnstep generatie 2: Sparrowpaw - Arcanepaw - Zephyrpaw generatie 3: Galekit - Littlekit - Ivykit Hahaha, ik denk dat er ook een antal van mijn katten zijn die forever alone gaan zijn x'D 1. Icicle (krijgt binnenkort kits ;D) - Mistyrose (inactief, dus nope) - Whispercloud (maybeh) - Forestrain (ik wil 't wel xd) - Mintpool ( forever alone :3) 2. Mysticpaw (gaat dood -.-) 3. Floodkit (YEP) - Twitch (forever alone xD) - Coyotekit (maybeh) - Shadowkit (could be) - Flashkit (YEP) |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 11:33 | |
| Haha we moeten stoppen met die lange Quote XD But ik hoop dat al mijn accountjes gewoon gelukkig gaan worden, of dat nu is zonder/met partner of kittens, I don't care :'D Eig. hoop ik echt dat Fawnstep nog wat van haar leven gaat maken XD |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 11:35 | |
| Jullie hebben het hier al druk gehad :3 |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 11:37 | |
| - Bravesoul schreef:
- Haha we moeten stoppen met die lange Quote XD
But ik hoop dat al mijn accountjes gewoon gelukkig gaan worden, of dat nu is zonder/met partner of kittens, I don't care :'D Eig. hoop ik echt dat Fawnstep nog wat van haar leven gaat maken XD Hahaha, die arme Fawnstep xD Niemand mag d'r :p Nah, well, bij sommige van mijn karakters heb ik echt ideeën voor als ze kittens krijgen, en bij anderen denk ik meer van: Ehm, NOPE, no kittehs for them xD |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 11:39 | |
- Bravesoul schreef:
But ik hoop dat al mijn accountjes gewoon gelukkig gaan worden, of dat nu is zonder/met partner of kittens, I don't care :'D Eig. hoop ik echt dat Fawnstep nog wat van haar leven gaat maken XD Hahaha, die arme Fawnstep xD Niemand mag d'r :p Nah, well, bij sommige van mijn karakters heb ik echt ideeën voor als ze kittens krijgen, en bij anderen denk ik meer van: Ehm, NOPE, no kittehs for them xD Maar 't punt is gewoon dat Fawnie some kinda mn eerste account was waar ik bij werd gekozen met een kittenaanmelding, die ik het langst actief heb + die een van mijn meest dierbare accounts is en dan leeft ze like this XD Bravesoul verdient het ook gewoon om zijn leven eindelijk te delen met iemand en daddy te worden <'3 Hij heeft ook al aardig wat meegemaakt. En voor Frostie ben ik gewoon blij dat hij nu normaal partners kan zijn met Minnow zonder niet-leuke-gebeurtenissen XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 11:41 | |
| Fishy en Tabby's kittens zijn zo cute <3 |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 11:43 | |
| - Bravesoul schreef:
- Iciclespirit schreef:
- Bravesoul schreef:
But ik hoop dat al mijn accountjes gewoon gelukkig gaan worden, of dat nu is zonder/met partner of kittens, I don't care :'D Eig. hoop ik echt dat Fawnstep nog wat van haar leven gaat maken XD Hahaha, die arme Fawnstep xD Niemand mag d'r :p Nah, well, bij sommige van mijn karakters heb ik echt ideeën voor als ze kittens krijgen, en bij anderen denk ik meer van: Ehm, NOPE, no kittehs for them xD Maar 't punt is gewoon dat Fawnie some kinda mn eerste account was waar ik bij werd gekozen met een kittenaanmelding, die ik het langst actief heb + die een van mijn meest dierbare accounts is en dan leeft ze like this XD Bravesoul verdient het ook gewoon om zijn leven eindelijk te delen met iemand en daddy te worden <'3 Hij heeft ook al aardig wat meegemaakt. En voor Frostie ben ik gewoon blij dat hij nu normaal partners kan zijn met Minnow zonder niet-leuke-gebeurtenissen XD Someone really should go and like Fawnstep :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 jul 2014 - 11:52 | |
| - De kittens van Fishy en Tabby (Fishy's dochter):
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|