|
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Little Monsters wo 6 aug 2014 - 15:21 | |
| wit wel, zwart-wit weet ik niet :/ Wit mag zowizo (bv Bunny heeft zich aangemeld met een witte kitten) |
|
| |
Lolo [loïs] 230 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Monsters wo 6 aug 2014 - 16:36 | |
| Mijn aanmelding is helemaal klaar, trouwens c: |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Little Monsters wo 6 aug 2014 - 16:43 | |
| - Cinderfell schreef:
- Kan een witte kitten? Of een zwart-witte?
Wit kan sowieso, want Lionbeat is wit met bruin ^^ Zwart-wit, denk het niet, aangezien het niet in de famillie voorkomt ^^" |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Monsters wo 6 aug 2014 - 19:50 | |
| - Cyber schreef:
- wit wel, zwart-wit weet ik niet :/ Wit mag zowizo (bv Bunny heeft zich aangemeld met een witte kitten)
nee, de mijne is een flame-point c: |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Little Monsters do 7 aug 2014 - 16:19 | |
| De uitslag is bekend!
Ten eerste, hardstikke bedankt voor al die leuke aanmeldingen, het was een erg lastige keuze! Daarom willen we ook zeggen; iedere aanmelding was prachtig, je kan trots zijn op jezelf, ookal word je niet gekozen. We hebben simpelweg gekeken welke kittens volgens ons in het nestje zouden passen en daaruit zijn de volgende kittens gekomen;
- Liony x Fiery kitten 1:
De {soortvan} opvolger van Flashpaw; Flashingkit van Bunny!
- Liony x Fiery kitten 2:
De jongensachtige poes; Firekit van Hanna (2)! Al hebben we hierbij nog een klein puntje (; Aangezien Lion echt niet snel een kater met een poes zou verwisselen {ze kijken er gewoon onder x'D} zou Firekit misschien anders aan haar naam zijn gekomen. Misschien omdat Lion haar naar Fire wou vernoemen?
- Liony x Fiery Kitten 3:
Laatste, maar niet onbelangrijkste, de {bijna} gelijkenis van Lionbeat; Cuckookit van Daan!
Alsnog, heel erg bedankt voor het aanmelden, jullie kunnen trots op jezelf zijn, en veel plezier voor degene die gekozen zijn!
Notes voor degene die gekozen zijn; - Eerst word Dit *klik* topic afgemaakt. - Dan komt er een topic waar Lion het aan Firework verteld. - Na dát topic komt er nog een topic waaraan Lionbeat en Firework het aan Flashpaw & Fadedpaw zullen vertellen. - Dan komt het geboortetopic.
Dat jullie het schema ook even te weten komen (:
Hebben jullie nog een bepaalde voorkeur voor de geboorte-volgorde?
Bo & Emma
|
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Monsters do 7 aug 2014 - 16:21 | |
| Heel erg bedankt dat Flashing gekozen is <3 Ik ben veels te vrolijk nu x'D Ik zal 'm meteen aanmaken c: |
|
| |
Bunny 77 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Monsters do 7 aug 2014 - 16:45 | |
| Hier is 'ie c: en sorry, dubbelpost x'd |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Little Monsters do 7 aug 2014 - 18:32 | |
| Gefeliciteerd Mensen! Er komt ook nog een fijne mooie plottwist bij, maar die zeggen Bo en ik nog niet (A) |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Monsters do 7 aug 2014 - 20:59 | |
| Omg gefeliciteerd liefste sibs van me >D Geweldig nestje Bo & Em, echt ik vind ze awesome :3 |
|
| |
Hanna (2) 315 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Monsters vr 8 aug 2014 - 13:32 | |
| Wow... WC word bij mij toch echt wel populair. Yay more brothers for Fire! She'll like it ^-^ Bedankt! Ik zal haar zo aanmaken C: O, en in de aanmelding heb ik het aangepast, de naam reden, 1ste pagina |
|
| |
Lolo {Loïs} 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Monsters vr 8 aug 2014 - 21:14 | |
| Ah jammer dat ik niet gekozen ben, maar gefeliciteerd iedereen! |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Little Monsters vr 15 aug 2014 - 8:42 | |
| Jammer dat Lucent 'm niet is geworden! Heel erg gefeliciteerd iedereen, though (: |
|
| |
392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Monsters vr 15 aug 2014 - 10:00 | |
| Ik heb jullie nog helemaal niet gefeliciteerd!
Super aanmeldingen, Hanna, Daan en Bunny!
Emma en Bo hebben een goede keus gemaakt! ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Little Monsters | |
| |
|
| |
|