Little Monsters - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Little Monsters

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bravesoul
StarClan
Little Monsters  - Pagina 2 DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 14:27

Name; Cuckookit
Meaning; Cuckoo - Er zal bij zijn geboorte een koekoek in de buurt van het kamp zitten die zijn lied zingt, hiernaar wordt hij dus vernoemd.
Gender; Male
Age; World of the unborn's.

Clan; WindClan
Rank; Kitten
Futured ranks; apprentice, warrior, deputy(?), leader(?), medicine cat apprentice(?), medicine cat(?), elder.
Leader; Everstar
Deputy; Lionroar
Med. cat; Brindlepool
Med. cat apprentice; Sparrowpaw

Mom; Lionbeat
Dad; Firework
Older brothers; Flashpaw & Fadedpaw
Siblings; (?)
Other; (?)

Fur; Cuckookit heeft een redelijk langharige vacht met zowel de kleuren zwart als wit. Het grootste deel wit heeft hij net zoals zijn moeder, maar die heeft bruine vlekken en bij hem zijn deze donkerder geworden, zodat ze meer naar zwart toe neigen.
Eyes; Cuckookit heeft twee paar grote amberkleurige ogen die vele harten kan laten smelten op jonge leeftijd vanwege de onschuldige blik die hij hierin weet te toveren.
Build; Cuckookit is erg groot en stevig gebouwd, en lijkt eigenlijk niet zo veel op een echte WindClan kat. Hij staat erg kordaat op zijn poten en weet zich vaak er dreigend te uiten met zijn grote lichaam. Als hij ouder wordt zal hij veel trainen en zal er ook nog eens een extra grote spiermassa ontstaan.

Inside;
[Cuckoo]
Als hij tijdens zijn geboorte wordt vernoemd naar een koekoek die niet ver van het kamp zijn lied zingt, zal hij stiekem ook erg nieuwsgierig worden naar de betekenis achter zijn naam. Gezien een koekoek niet zo veel voorkomt in het gebied van WindClan, zal hij ook niet terug deinzen van een paar stappen over de grens om deze zeldzame vogel te spotten. Dit is echter iets wat hij niet aan anderen zal vertellen, want hij moet zich van zichzelf groot en stoer houden en daar past deze geheime hobby niet erg goed bij.

[Closed]
Net als Cuckoo's moeder verteld hij anderen niet erg graag over zijn problemen, of dit nu kleine of grote zijn, hij houd ze liever voor zich en bedenkt zelf een oplossing. Deze oplossingen zullen zeker als hij jong is niet altijd even goed zijn, want vaak zijn ze wat roekeloos en is er niet goed nagedacht over de gevolgen die zo'n keuze zou hebben. Cuckoo doet namelijk eerder dingen dan hij ergens over denkt, want dat vindt hij maar verspilling van kostbare tijd die hij nuttig zou kunnen besteden, het is dus ook tijdverspilling om een ander bij je eigen zaken te betrekken.

[Attention seeker]
Ondanks dat Cuckoo best wel gesloten is op het vak van problemen, kan hij er wel van genieten om in de spotlights te staan. Hij houd ervan als de ogen naar hem toe worden getrokken en zal dan ook erg dominant overkomen in het nestje. Soms wordt hij beangstigd door andere kittens, anderen vinden hem juist stoer en willen vriendjes met hem worden.

[Picky]
Als het om vrienden kiezen gaat, wat Cuckoo al niet zo snel doet, is hij erg kieskeurig en is hij niet bang om recht in iemands gezicht te zeggen dat hij deze niet mag of wat er niet goed is aan die desbetreffende kat. Zijn wil is als het ware wet in zijn wereldje en dat is nu eenmaal zou, niets om je voor te schamen vindt hij dan ook. Dit laat hem wel eens wat bot en nukkig overkomen, maar hij wil gewoon het beste van het beste voor hem zelf hebben.

[Fighting]
Cuckoo geloofd graag dat hij later de beste warrior zal gaan worden van de hele clan, soms heeft hij zelfs de gedachte dat hij het als leider kan gaan schoppen in de verre toekomst. Hierom zal hij als kitten al best ruw zijn en veel interesse hebben in vechten. Hij speelt nooit echt met andere kittens, behalve als het vechtspelletjes zijn. Cuckoo is vanwege zijn roekeloosheid ook niet bepaald iemand die iets als een 'spelletje' ziet en zal dan dus ook wel eens aardig door kunnen bijten en anderen verwonden.

[Other]
De rest van zijn karakter wil ik ook graag in de rpg zelf uit gaan werken, want misschien zal hij later nog wel een andere kant ontwikkelen van zichzelf of zullen er door bepaalde eigenschappen dingen wegvallen uit zijn karakter, maar dit is de basis waarmee hij zal beginnen in de rpg.

Name; Daan
Most know accounts; Bravesoul, Fawnstep, Frostlake
Experience; Meer dan twee jaar op wc zeker, dan nog een jaar noobtijd.
Age; 14 (21-03-2000)
Motivation; Ik had me bij het eerste nestje van Lion x Fire al aangemeld met een kitten, maar daar was ik helaas niet voor gekozen en daarom hoop ik om een soort van nieuwe kans te krijgen bij hun tweede nestje! Vanaf het begin ben ik al fan geweest van dit awesome koppel en daarom zou ik het dus ook een eer vinden om een kitten hiervan te mogen bespelen. Vroeger had ik veel accounts, maar dit aantal heb ik aardig verkleind zodat ik nu meer aandacht kan besteden aan de andere accounts, waaronder dus misschien wel Cuckoo. Ik ben verliefd op zijn naam en op zijn karakter, wat gebaseerd is op het gedrag van een koekoek, die zijn ook vaak aardig dominant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Little Monsters  - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 11:36

Bedankt voor alle mooie aanmeldingen iedereen!
Ik zal met Bo overleggen over een deadline ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxflare
Member
Little Monsters  - Pagina 2 DPKsfdL
Lore
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Foxflare
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 aug 2014 - 18:40

Hebben jullie enig idee waneer de deadline is? Smile
Sorry, ik ben gewoon nieuwsgierig, kwil jullie niet opjagen X'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Little Monsters  - Pagina 2 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 aug 2014 - 23:39

Aanmelding was nog Niet af maar pech

Bij deze trek ik me terug. Ik besef dat ik het nu weer even rustig aan zal doen nu mn vakantie(reis) er op zit.
Bij deze, veel succes aan ieder ander en aan bo en emma met kiezen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Little Monsters  - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 18:00

//Lore
Volkomen begrijpelijk, ik en Bo proberen een beetje contact te houden maar dat gaat wat stroef vanwege de wifi omstandigheden.. We gaan zsm kiezen, maar voor nu denk ik niet dat dat binnen deze week kan zijn.. Sorry :'(

//Assie,
Jammer, maar ik begrijp je keuze ^^ Bedankt, Bo en ik gaan zeker lopen zweten op het kiezen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Little Monsters  - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 12:17

wegens ik nu geen katten/kittens in een clan meer heb en enkel Cyber.. ik mis de clans
(ik heb dit aanmeldingetje helemaal verandert wegens nieuwe-betere inspiratie)


Little Monsters  - Pagina 2 Wva83d
Wolfkit
And I don't want the world to see me 'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken. I just want you to know who I am


BASIC
Name: Wolfkit - Wolfpath - ?
Nickname: Wolf, Wofly, Wolfje
Gender:Female
Mom x Dad:Lionbeath x Firework
Siblings: x
Age: Unborn

OUTSIDE







Fur: Langharig flamepoint poesje, de markings zijn typish flamepoint. Ze heeft een heerlijk donzige pels en is prachtig.
Eyes:Hemelsblauw
Paws:Donzig, ze zijn grotendeels wit met wat Flamepoint.
Nose:Roos en schattig.
Tail:
Donzig en groot, hij is nogal lang wegens ze langharig is. Op het puntje van de staart bevind zich een flamepoint vlekje.





Setje:

Special:x


INSIDE






Dit wil ik grotendeels uitwerken in de RPG[/size]

<<Afstandig-Eerzucht-Zelfstandig>>
Afstandig en Eerzucht, ze lijkt nooit gelukkig te zijn. Alles zou beter kunnen volgens haar, ook wil ze alles zelfstandig en in haar eentje doen. Ze maakt niet snel vrienden, en speelt dan ook weinig met haar siblings. Voor haar geen achter blaadjes aanrennen of speels graptjes maken. Het kan allemaal niet rap genoeg gaan voor haar. De waarheid achter dit karakter is dat ze liever in de Thunderclan had gezeten, de clan met de legendarishe leider, ze zal het dan ook nooit over haar hart weten te halen een thunderclanner aan te vallen of te verwonden.

Little Monsters  - Pagina 2 K2ee6a

MOI
Ik:Laura
Bekenste accountjes: Cyber en Willowpaw (<- starclan nu)
Age:14 jaartjes
Jaren op WC: ongeveer 2 jaar (mn eerste account maakte ik aan in 2012.)
Jaren op Forums:iets van 3 jaar, bijna 4
Buiten WC, andere Forums?:Raposa, Pokémon-journey, Warriorcats.besttof.be, Serigala, Domesticated


Notes; Meer dan 10 keer ofzo aangepast.. eindenlijk af (denk ik) tags; x words; x

THANK YOU FEDORA @ ATF AND SDS




Laatst aangepast door Cyber op wo 6 aug 2014 - 14:10; in totaal 27 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewflower
StarClan
Little Monsters  - Pagina 2 Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 12:59

Ik moet me wel aanmelden, ondanks dat ik op vakantie ben.^^
Dus hier komt binnenkort een aanmelding!
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakefang
Member
Little Monsters  - Pagina 2 DPKsfdL
Loïs
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons old now.
Gender:
Rank:
Snakefang
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 21:17

Ik ga morgen op vakantie, dus ik ben dan 3 weekjes niet online (of ik moet daar wifi hebben). Ik trek me niet terug of zo, gewoon een melding!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
Little Monsters  - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 21:54

@Laura; De naam Flamepath is al bezet Wink Zou je deze willen veranderen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Little Monsters  - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 22:08

gedaan, vraagje: mag ze ook lichtgrijs zijn? Anders maak ik haar weer flamepoint of wit :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
Little Monsters  - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 22:13

Laura, kleine tip. Kijk eerst in de gebruikerslijst of de naam die je wilt nog vrij is Wink Want ook Lonewolf is bezet, door mij om precies te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Little Monsters  - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 22:21

A damn.. maar mag grijs? Wand dan behoud ik grijs en pak ik een ander naam ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Little Monsters  - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 22:55

Thanx voor het attenderen Q ^^ Ik had er ook nog niet bij stilgestaan (A)"

Loïs, helemaal prima ^^ Houden we rekening mee, veel plezier op vakantie!

Laura, liever niet eigenlijk, aangezien dat niet aansluit met de ouders ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Little Monsters  - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 23:25

a.. oke heel de aanmelding blijft hetzelfde, het enige dat ik ga doen is er een langharige Flamepoint poes van maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Little Monsters  - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 1:09

De Deadline is bekend:

Op Donderdag 7 Augustus om 16:00 sluiten we de aanmeldingen, en word er niet meer gekeken naar veranderingen. Dit zou jullie genoeg tijd moeten geven om eventuele aanpassingen te maken, en dingen af te ronden. Zo niet, stuur in dat geval een pm naar Tallpaw zodat we ervan weten. Dan houden we er rekening mee.
Als alle aanmeldingen af zijn op donderdag hopen we ook dan meteen te kunnen kiezen, al hebben jullie het ons wel lastig gemaakt. Bedankt voor de aanmeldingen!

Bo & Emma
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Little Monsters  - Pagina 2 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 18:29

Mijn aanmelding is af
Urgh,ik krijg die size gedoe niet weg :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Little Monsters  - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 23:23

Eindenlijk is de mijna af.. wat een geknoei van mij xS Dat heb ik normaal nooit, naja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Little Monsters  - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 13:48

euhm, Laura? Ik had dat plaatje van je aanmelding al gebruikt voor mijn aanmelding met Flashingkit S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Little Monsters  - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 13:52

Pffff.. wacht ik stel gewoon mn eerste (en waarschijnlijk beste) gedacht terug in
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Little Monsters  - Pagina 2 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 14:42

Kan een witte kitten? Of een zwart-witte?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Little Monsters    Little Monsters  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Little Monsters
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: