|
|
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 19:19 | |
| Ik wil posten, maar ik heb geen inspiratie D: Dus als ik al ga posten wordt het waarschijnlijk nogal fluttig :c |
|
| |
120 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ☆ 62 moonsGender: She-cat ♀Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 19:26 | |
| BUNBUN, Ik hoop dat het ooit weer lukt D: Maar we moeten nog een topic White x Sacred ^-^ |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 19:26 | |
| Ik ga afscheid nemen van deze jongen.. <\\3 |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 19:29 | |
| Ik mis een ex-leader rank voor Icy
|
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 19:29 | |
| Nooo, gaat Lionclaw dood?:c |
|
| |
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 19:36 | |
| - Icy schreef:
Ik mis een ex-leader rank voor Icy Ik die van Saxon ;w; Als ik dat over had mogen doen, had ik het graag gedaan :/ |
|
| |
Will the real Mimi girl please stand up 341 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 19:38 | |
| Op naar mn oma post vanavond wel op alle topics c: lovessh |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 19:44 | |
| - Icekit schreef:
- Icy schreef:
Ik mis een ex-leader rank voor Icy
Ik die van Saxon ;w; Als ik dat over had mogen doen, had ik het graag gedaan :/ Trueee ik had sowieso nog verder leader geweest dan D: Wij waren een topteam amigo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 19:45 | |
| - Icy schreef:
- Icekit schreef:
- Icy schreef:
Ik die van Saxon ;w; Als ik dat over had mogen doen, had ik het graag gedaan :/ Trueee ik had sowieso nog verder leader geweest dan D: Wij waren een topteam amigo Hehe I know that feels. Have it the same with Angelvoice <3 |
|
| |
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 19:55 | |
| - Icy schreef:
- Icekit schreef:
- Icy schreef:
Ik die van Saxon ;w; Als ik dat over had mogen doen, had ik het graag gedaan :/ Trueee ik had sowieso nog verder leader geweest dan D: Wij waren een topteam amigo Sorry ;w; Saxon lag me niet, ik had 'm niet zo in een rush moeten aanmaken :/ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 20:02 | |
| - Icekit schreef:
- Als ik dat over had mogen doen, had ik het graag gedaan :/
+1 (Met Whippaw) ;n; |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 20:09 | |
| Omg ik ben langer weg gebleven dan ik had verwacht... En nu nog mn zak maken en alles opkuisen en nog douchen en eten en dan nog posten x3
IK ZIE EEN JAMJAM :3 *Tackle hug* |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 20:10 | |
| - Nevermind schreef:
- Omg ik ben langer weg gebleven dan ik had verwacht... En nu nog mn zak maken en alles opkuisen en nog douchen en eten en dan nog posten x3
IK ZIE EEN JAMJAM :3 *Tackle hug* EDIT: *group hug xD* |
|
| |
120 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ☆ 62 moonsGender: She-cat ♀Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 20:20 | |
| - Floodkit schreef:
- Nevermind schreef:
- Omg ik ben langer weg gebleven dan ik had verwacht... En nu nog mn zak maken en alles opkuisen en nog douchen en eten en dan nog posten x3
IK ZIE EEN JAMJAM :3 *Tackle hug* EDIT: *group hug xD* I KNOW, Ik ben vanochtend om 5 uur teruggekomen xD *Hugs all* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 20:21 | |
| En dat was bliksembezoek oma op naar posten c";
|
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 20:27 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 20:31 | |
| GOD DAMN IK WEET NU NIET OF IK EERST MET BREAKING ER IN WIL KOMEN OM HEM TE VINDEN OF DIE POST MET DREAMM
T WORD DREAM Mousedung IT SHE NEEDS TO COMFORT HIM |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 20:36 | |
| - Sacredpaw schreef:
- Floodkit schreef:
- Nevermind schreef:
IK ZIE EEN JAMJAM :3 *Tackle hug* EDIT: *group hug xD* I KNOW, Ik ben vanochtend om 5 uur teruggekomen xD *Hugs all* *hug* c: Eig moet er een topic Sacred x Chain komen Maar eerst ga ik wss met Augurkie posten ^^ En ik heb gepost bij Ace ~ |
|
| |
120 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 20:38 | |
| - Nevermind schreef:
- Sacredpaw schreef:
- Floodkit schreef:
- Nevermind schreef:
IK ZIE EEN JAMJAM :3 *Tackle hug* EDIT: *group hug xD* I KNOW, Ik ben vanochtend om 5 uur teruggekomen xD *Hugs all* *hug* c: Eig moet er een topic Sacred x Chain komen Maar eerst ga ik wss met Augurkie posten ^^ En ik heb gepost bij Ace ~ Ik reageer morgen ^-^ En als jij maakt dan kan Sacred haar zusje afsnauwen >3 |
|
| |
Loïs 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 20:39 | |
| Ik keek net allemaal deleted scenes van Frozen, sommige echt dammit dat ze die er niet in gedaan hebben :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|