|
|
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 10:55 | |
| |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 11:46 | |
| morning babiiess <3 ( fuuu kan niet meer mn oude woordje zeggne T_T)
Zal even wat foto's van zweden online zetten c": |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 11:56 | |
| Nou, ik ga werken. x'D Gevoelstemperatuur 37 graden hier. :') Als jullie vanavond een admin minder hebben, dan is die met de post mee gesmolten (A) |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 11:57 | |
| Sterkte Babs x3
Even verder werken aan Smoky en dan gaan rijden <3 |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 11:59 | |
| Thanks guys (: Ik kende haar niet heel goed ofzo, but yeah x: Maar ik ga zo eindelijk zwemmen *veegt voorhoofd af* Het is waaaaarm |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 11:59 | |
| Veel plezier Bo ;D En danke xD Ik heb een liter fles water bij me die op dit moment in de vriezer staat. Dus dat werkt hopelijk mee. ;p
Evelynn@ Veel plezier! |
|
| |
Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 12:02 | |
| Godzijdank dat er ventilators bestaan. Ik kan dat ding echt wel knuffelen!
Ik wou dat ik zon ding had in mijn hoogslaper, want het is hell daarboven.. Xd |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 12:15 | |
| Veel succes Babs D:
Huehue ik ben al twee dagen niet meer buiten geweest, ik haat warm weer (': |
|
| |
Will the real Mimi girl please stand up 341 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 12:18 | |
| yey dr staan al een aantal fotos op wc c" heb er 500 zo no way da k ze in een keer uplaod xd
|
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 12:34 | |
| Zop, die heb ik er even op gebumpt, nog enkel wat pics en het plannetje in Smoky's aanmelding bumpen en hij is zo goed als klaar ^^ Wel erg dat zijn aanmelding langer zal worden dan die van Augurkie, arme Viktor en Daan xD |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 13:21 | |
| Ik kreeg een Beldum & een Froakie door Wonder Trade o3o wooooooooooooooow |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 13:22 | |
| Ik wil leren om Soul Eater stijl te tekenen, maar het is moeilijker dan ik dacht D: |
|
| |
Michelle 400 Actief I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 13:25 | |
| ahhh how much I love my Dangie <3
mentally unstable idiot c: |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 13:27 | |
| Danger <333
Is Emma hier? :'D *roept* |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 14:22 | |
| - randomness:
Je kijkt verwilderd om je heen. Wat is dit? Een moment geleden liep je nog gewoon met je vrienden over straat, en nu... Je pijnigt je hersens. Je hebt het gevoel alsof je even hebt geknipperd, en toen plotseling hier was. Wat was er nu ook alweer gebeurd? Jullie hadden wat ijs gehaald, ondanks dat het midwinter was. Toen staken jullie over. Je zag een kat die op het punt stond aangereden te worden, dus je stak je handen uit om het diertje te redden. Toen kon je koplampen waarnemen en een blauwe flits, en nu... Nu ben je hier. Maar wacht. Wat is dit eigenlijk? Het lijkt op een blauwe rotstunnel, met een helder, wit licht aan het einde. Je ziet een schim de wand van de tunnel opklimmen. Wie is dat? Misschien kan hij of zij je wel helpen... Je rent naar het 'iets' toe, dat nu is uitgegleden op de wand en op de grond is getuimeld. Je bekijkt het wezen met een rare blik. Het is een grote, zwarte kat... Maar met een slangenstaart, en vleermuisvleugels aan de achterpoten? Het dier probeert nog wat duizelig overeind te komen. Vreemd genoeg voel je geen angst. 'Gaat het?' vraag je, niet zeker of het dier je wel kan verstaan. Dit lijkt echter wel het geval. 'Jazeker, maak je geen zorgen' spreekt het wezen. Hij gaat recht op zijn vier poten staan, en kijkt je opgewekt aan. Je wilt beginnen met praten, maar het dier is je voor. 'Je vraagt je denk ik af waar je bent? Ik ben een Chaucala, en je bent in de tunnel voor de hemel. Je kan zeggen dat ik een soort helper van de engelen ben.' zegt het wezen met een lachje. Je kijkt hem verbaasd aan. 'Ben ik dood?' vraag je, eerder verbaasd dan geschokt. Het dier lacht. 'Nee, daar ben je nog niet klaar voor. Je bent alleen gewond, dit is enkel een bijna-doods ervaring.' Langzaam begint het witte licht te vervagen. De "Chaucala" glimlacht. 'Ik zie dat het tijd is voor je om terug te gaan. Ik zie je wel weer terug wanneer het je tijd is. Tot ziens!' Het wezen verdwijnt in de tunnel, zijn lange staart met een pluizebol eraan het laatste wat verdwijnt. Langzaam wordt alles zwart, en je knippert met je ogen. Het volgende wat je ziet zijn de bezorgde gezichten van je vrienden en een ziekenhuiskamer. Je glimlacht hen toe. 'Ik ben er weer'
...zou dit een goed "uitleg" verhaal zijn voor een RPG dat zich het "afterlife" afspeelt? x'D Ik heb geen idee of ik het ga uitvoeren, maar... Of is het een beetje te vreemd? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 14:44 | |
| *hides* Ja Bo??
Hey Guys! Om drie uur gaan slapen maar man LotR was leuk <3 |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 15:33 | |
| Ik (k)leeeef..:'D Wat hebben jullie rustig aan gedaan met spammen zeg. x'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 15:34 | |
| Er was niemand om mee te spammen Babs ;_; Goed dat je leeft though ;D |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 15:39 | |
| Ik wordt aangevallen door vliegen, help! |
|
| |
Will the real Mimi girl please stand up 341 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jul 2014 - 15:54 | |
| - Fernkit' schreef:
- randomness:
Je kijkt verwilderd om je heen. Wat is dit? Een moment geleden liep je nog gewoon met je vrienden over straat, en nu... Je pijnigt je hersens. Je hebt het gevoel alsof je even hebt geknipperd, en toen plotseling hier was. Wat was er nu ook alweer gebeurd? Jullie hadden wat ijs gehaald, ondanks dat het midwinter was. Toen staken jullie over. Je zag een kat die op het punt stond aangereden te worden, dus je stak je handen uit om het diertje te redden. Toen kon je koplampen waarnemen en een blauwe flits, en nu... Nu ben je hier. Maar wacht. Wat is dit eigenlijk? Het lijkt op een blauwe rotstunnel, met een helder, wit licht aan het einde. Je ziet een schim de wand van de tunnel opklimmen. Wie is dat? Misschien kan hij of zij je wel helpen... Je rent naar het 'iets' toe, dat nu is uitgegleden op de wand en op de grond is getuimeld. Je bekijkt het wezen met een rare blik. Het is een grote, zwarte kat... Maar met een slangenstaart, en vleermuisvleugels aan de achterpoten? Het dier probeert nog wat duizelig overeind te komen. Vreemd genoeg voel je geen angst. 'Gaat het?' vraag je, niet zeker of het dier je wel kan verstaan. Dit lijkt echter wel het geval. 'Jazeker, maak je geen zorgen' spreekt het wezen. Hij gaat recht op zijn vier poten staan, en kijkt je opgewekt aan. Je wilt beginnen met praten, maar het dier is je voor. 'Je vraagt je denk ik af waar je bent? Ik ben een Chaucala, en je bent in de tunnel voor de hemel. Je kan zeggen dat ik een soort helper van de engelen ben.' zegt het wezen met een lachje. Je kijkt hem verbaasd aan. 'Ben ik dood?' vraag je, eerder verbaasd dan geschokt. Het dier lacht. 'Nee, daar ben je nog niet klaar voor. Je bent alleen gewond, dit is enkel een bijna-doods ervaring.' Langzaam begint het witte licht te vervagen. De "Chaucala" glimlacht. 'Ik zie dat het tijd is voor je om terug te gaan. Ik zie je wel weer terug wanneer het je tijd is. Tot ziens!' Het wezen verdwijnt in de tunnel, zijn lange staart met een pluizebol eraan het laatste wat verdwijnt. Langzaam wordt alles zwart, en je knippert met je ogen. Het volgende wat je ziet zijn de bezorgde gezichten van je vrienden en een ziekenhuiskamer. Je glimlacht hen toe. 'Ik ben er weer'
...zou dit een goed "uitleg" verhaal zijn voor een RPG dat zich het "afterlife" afspeelt? x'D Ik heb geen idee of ik het ga uitvoeren, maar... Of is het een beetje te vreemd? sounds awesome ._. -love for your os btw<3- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|