|
|
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 1:22 | |
| Hahah, daarom heb ik nooit voor M&O en Economie gekozen :') Ik raakte al in de war met de balans opstellen, dus tja (A) |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 1:31 | |
| Hahahahaha, die zijn ook *** :') Je had een balans vraag voor 18 punten op het examen, had er 1 in totaal. ;p |
|
| |
Assie 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 1:32 | |
| Miep even een veels te lange verhaallijn uitgetypt volgens mn ipod :'D damn van een volle batterij heb ik opeens een lege xd
Nou ja.. Ik ben nog even verfrissen en omkleden en dan gaan slapen xd |
|
| |
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 1:33 | |
| Dayum x'D Dat zegt genoeg ja xD Mijn vader kon het me altijd uitleggen [voor zover hij uitleggen kan xd], aangezien die jaren lang balansen moest opstellen voor zn werk xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 9:55 | |
| Goedemorgen iedereen c: Zit in de helft van Smoky's karaketer, of toch bijna en ik ben bang dat het nog langer zal worden dan Augurkie's aanmelding o-o" |
|
| |
Lolo [loïs] 230 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 9:59 | |
| @Quinty wauw jouw setje is echt prachtig! |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 9:59 | |
| Yay, ik heb m'n groene kleurtje weer terug! Nu m'n inspiratie nog terugvinden en dan ben ik weer helemaal klaar voor Warrior Cats. =D (No, seriously, wie heeft er inspiratie te leen/te huur/te koop? Of anders tips om inspiratie te krijgen? Ik krijg nog nieteens één fatsoenlijke zin op papier. Niet hier, niet op mijn eigen RPG, niet op de andere RPG's waar ik zit... D:) |
|
| |
Lolo [loïs] 230 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 10:01 | |
| Ik heb ook niet echt de leuke inspiratie dus je kan geen tips van mij krijgen :c Ik zit een JAAR op Warrior Cats |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 10:02 | |
| Ik luister steeds andere muziek, dat is m'n tip van inspi opdoen. Gewoon even random doorklikken op Youtube tot ik opeens iets nice vind en dan blijf i daar ff om even later terug een andere genre op te zoeken xD + Wb ^^
Congratz Loïs c: |
|
| |
Loïs 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 10:04 | |
| Dankje!
even gewisseld van accje |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 10:11 | |
| |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 10:13 | |
| Thanks Nevermind, ik zal het eens proberen. Ik blijf zelf meestal een beetje hangen rond de muziek die ik zelf op het moment het liefst luister (en al ken), en de laatste week zijn dat vooral Sabaton en Epica, maar vooral Sabaton geeft me eigenlijk meer inspiratie om Age of Mythology te gaan spelen, dan om te gaan posten. x'D
@Loïs: gefeliciteerd! Ik ben ook rond deze periode lid geworden van Warrior Cats, besefte ik me net. *checkt even* Over tien dagen is mijn "verjaardag", misschien een mooi uitdaging voor mezelf: op 400 posts komen voordat ik een jaar op Warrior Cats zit. XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 10:16 | |
| Hehehe np, maar ik luisterde eig zelf eig een beetje teveel naar dezelfde genre waardoor mn chars altijd dezelfde kant op gingen, toen ben ik beginnen met switchen, ben op verschillende dingen gebotst en eig heeft het me best geholpen :3
Hey Evy :3
Smoky wordt te awesome <3 Maar ik moet stoppen met chars te baseren op chars uit manga's en anime's xD |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 10:24 | |
| - Silverthorn schreef:
- Thanks Nevermind, ik zal het eens proberen. Ik blijf zelf meestal een beetje hangen rond de muziek die ik zelf op het moment het liefst luister (en al ken), en de laatste week zijn dat vooral Sabaton en Epica, maar vooral Sabaton geeft me eigenlijk meer inspiratie om Age of Mythology te gaan spelen, dan om te gaan posten. x'D
Of boeken lezen :3 Ik krijg zelf soms zin om te schrijven wanneer ik een goed boek lees. --- Ooops, ik kom er opeens achter dat ik alleen al met Ever op nog vier topics moet reageren xD Nu ja, nu geen tijd, dus dat komt ergens dit weekend nog wel Ooh, en zometeen na het schoolboeken terugbrengen highteaën en daarna naar The Fault in our Stars |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 10:30 | |
| - Everstar schreef:
- Silverthorn schreef:
- Thanks Nevermind, ik zal het eens proberen. Ik blijf zelf meestal een beetje hangen rond de muziek die ik zelf op het moment het liefst luister (en al ken), en de laatste week zijn dat vooral Sabaton en Epica, maar vooral Sabaton geeft me eigenlijk meer inspiratie om Age of Mythology te gaan spelen, dan om te gaan posten. x'D
Of boeken lezen :3 Ik krijg zelf soms zin om te schrijven wanneer ik een goed boek lees. True, dat helpt mij ook weleens, maar alleen met bepaalde boeken (boeken over dieren werken natuurlijk fantastisch voor een RPG als WC), alleen ben ik nu de Noorderlicht-trilogie aan het lezen en die geeft me juist inspiratie om een nieuwe RPG te maken. Not good. XD Oh, btw, maar als je inspirerende boeken hebt om aan te raden, go ahead! =D |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 10:33 | |
| - Silverthorn schreef:
- Everstar schreef:
- Silverthorn schreef:
Of boeken lezen :3 Ik krijg zelf soms zin om te schrijven wanneer ik een goed boek lees. True, dat helpt mij ook weleens, maar alleen met bepaalde boeken (boeken over dieren werken natuurlijk fantastisch voor een RPG als WC), alleen ben ik nu de Noorderlicht-trilogie aan het lezen en die geeft me juist inspiratie om een nieuwe RPG te maken. Not good. XD
Oh, btw, maar als je inspirerende boeken hebt om aan te raden, go ahead! =D Hm... ik zou zo gauw geen boeken in het speciaal weten, al helpt Warrior Cats natuurlijk wel voor Warrior Cats xD Ooh, en de Noorderlicht-trilogie! Ik vond deel 1 daarvan zo geweldig. De andere delen wel minder, maar de eerste vond ik echt heel leuk :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 10:34 | |
| The fault in our stars! Omg die wil ik nog supergraag zien... Maar wss kan ik niet... Ben weg vanaf maandag >< Ah tja, dan maar thuis kijken als hij uit is xD
Uhm... Boeken... Uh... Ik lees eigenlijk alleen maar reeksen die veel gelezen worden zoals The Hunger Games, Warrior Cats, enzo. So yeah xD
1500 posts met Nevie <3 |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 10:38 | |
| Gefeliciteerd Bobo! Ik ga naar de apenheul mensen, soooo bye ;D |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 10:40 | |
| Net mail gehad van de universiteit. Definitief ingeloot voor hun studie! ^-^ |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jul 2014 - 10:42 | |
| @Floriske: Haha, o ja, Warrior Cats moet ik nog verder lezen :f: Misschien moet ik maar eens op zoek gaan naar een PDFje van die boeken, dan hoef ik niet naar de bieb. [/totaalnietlui] Ik heb net deel 1 uit, trouwens, van de Noorderlichttrilogie. Heb alle drie de delen in één boek zitten, dus ik ga meteen verder met de rest. Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten van de andere twee delen, het eerste deel kende ik tenminste nog een klein beetje van de film. @Babs: Awesome, gefeliciteerd! =D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|