Algemene Onzin Topic - Pagina 11

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:02

http://sta.sh/011ax0j2ncss

Achtergrond toevoegen of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:11

Yay back home <3

Nice Marieke, als je tijd + het wil hebt, zou ik het doen ^^
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:11

Ziet er mooi uit!

Achtergrond kan leuk zijn, maar dan moet die ook weer bewegen xD Dus alleen als je zin hebt zou ik zeggen >3
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:14

Ik denk dat ik het zo laat (luiheid x3)
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:20

Catnip Marieke, catnip
Slenderstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:29

Ay bo I need yo >3
*te lui om het over phone te vragen ;p
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:30

Okay, vraag maar c:
phone ligt toch beneden aan de ladder x3
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:32

;p
Normaal ging ik dus nu film gaan kijken zijn hé  met m'n pa en broer, remember?
Nou.... da gaat niet door xd
En dus aangezien het al de derde keer is dat het verzet word, en als hij morgen niet kan, dacht ik van mss jou of mn bff te vragen binnenkort naar de ciné? achter m'n vakantie tenminste die maar een weekje duurt ;p
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:40

Well, maandag ben ik 2 weken weg en ik ben het hele weekend ook niet vrij. Maar achter die twee weken wel, dus ik zou wel willen. Naar Brugge of een anderen? c:
.Icepaw
Member
»Quinty«
225

CAT'S PROFILE
.Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:41

I survived, somehow .w.

Ik haat werken met dit week, op de zaak is het lekker koel, maar als je buiten komt krijg je zo'n ontzettende klap in je gezicht --"
Quicksilver
Member
⇜ L A U ⇝
153
Actief

CAT'S PROFILE
Quicksilver
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:41

Iemand die Neon Hitch kent? Ik ben echt helemaal in hun muziek bui sinds ik die heb leren kennen :3
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:45

Bo; maakt me niet uit
Ik heb niet veel te doen :')

En m'n ma zou liever hebben in kortrijk, als dat lukt? desnoods betaal ik wel een ticketje naar brugge als het niet lukt

Damn nu heb ik eindelijk een goeie av, nu moet ik er ook nog eens die vervelende vlekken zien op te krijgen -.-
.Icepaw
Member
»Quinty«
225

CAT'S PROFILE
.Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:46

https://www.warriorcatsnl.com/t18933-memories-icekit

^Warrior die Icekit hoort piepen en te hulp komt? :') Ze is uit de nursery ontsnapt en "aangevallen" door regendruppels xD
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:47

Okay, maar mn ouders hebben liever Brugge... we zien wel nog xD

Yes, eindelijk een karakter gevonden voor het nestjee van River x Brave... Nu nog de naam weten... Smokykit gaat het werden denk ik ^^
.Icepaw
Member
»Quinty«
225

CAT'S PROFILE
.Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:48

Boooo :'D
Ik heb met Icekit gepost in ons topic =w=
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:49

Oi, ik post zo wel, eerst vlug dit karakter opschrijven voor ik het weer vergeet xD
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:52

Bo;; blahblahblah tzijn toch maar ouders ;p wat ben je? een puber of een peuter xd

Euh hopelijk vind ik deze keer wel een goede bewerkingsmethode voor die vlekken te tekenen -.-
En ik heb een ideetje voor een randje :3
.Icepaw
Member
»Quinty«
225

CAT'S PROFILE
.Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:54

@Bo; hahaha, chill :') Ik geef het alleen maar door hoor xD
Floodfire
Member
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:55

O.o Quinty Flood is dat ook
.Icepaw
Member
»Quinty«
225

CAT'S PROFILE
.Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 21:03

@Evelynn; Flood is wat ook? xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: