|
|
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:28 | |
| "Srry, heb hier bijna geen wifi in Italië" HIJ LEEFT NOG C: |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:29 | |
| *stares at Sunpaw*
Ik ben hier ook in de RPG begonnen met een accountje dat Sunpaw heette xD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:38 | |
| Hatelijk als je niet eens weet hoe lang je op vakantie gaat, en je vertrekt op de dag dat er feesten starten waar je normaal gezien naartoe zou gaan ;3
Ah mss ga ik toch gewoon naar gent. Er zijn zeker winkels daar waar men wel dreads doet xd |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:38 | |
| Marieke@ Danke :3 Ben nu ietwat aan het schetsen, zal zometeen wel een preview uploaden. |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:52 | |
| Well Gen, we kunnen ook gewoon een keer naar Gent met ons tweetjes gewoon wat gaan shoppen ofzo ^^
Yay, al mn klusjes gedaan, nu gaan posten ^^ |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:53 | |
| OMYGOD. KWART VOOR 3 KOMT CHAUFFEUR ONS HALEN WAT ;3; blijkbaar is volgende week drukste periode in de luchthaven dus moeten we zeer vroeg vertrekken. onze vlucht vertrekt rond 7u nochtans, that's nuuuts ;3; en ik moet zeker een uur vroeger opstaan dus dat is kwart voor twee, maar ik ga meestal pas om 1u slapen.. kan evengoed niet slapen xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:55 | |
| - Quicksilver schreef:
- OMYGOD. KWART VOOR 3 KOMT CHAUFFEUR ONS HALEN WAT ;3;
blijkbaar is volgende week drukste periode in de luchthaven dus moeten we zeer vroeg vertrekken. onze vlucht vertrekt rond 7u nochtans, that's nuuuts ;3; en ik moet zeker een uur vroeger opstaan dus dat is kwart voor twee, maar ik ga meestal pas om 1u slapen.. kan evengoed niet slapen xD Óf je gaat eerder slapen :3 That's good for you ^_^ |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:58 | |
| - Innerghost schreef:
- Quicksilver schreef:
- OMYGOD. KWART VOOR 3 KOMT CHAUFFEUR ONS HALEN WAT ;3;
blijkbaar is volgende week drukste periode in de luchthaven dus moeten we zeer vroeg vertrekken. onze vlucht vertrekt rond 7u nochtans, that's nuuuts ;3; en ik moet zeker een uur vroeger opstaan dus dat is kwart voor twee, maar ik ga meestal pas om 1u slapen.. kan evengoed niet slapen xD Óf je gaat eerder slapen :3 That's good for you ^_^ True maar de kans dat ik vroeger in slaap vallen kan is niet groot ;3; |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 20:03 | |
| - Spoiler:
Kinda like it tho :3 Maar ik moet gaan, tot later/morgen ^-^ |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 20:04 | |
| Bo;; stop reading my mind >3 Ik was ook al hetzelfde ah denken xd
Kwart voor 3 is best vroeg. Maar je moet er ook wat voor over hebben uiteraard :') In het 2e moest ik om 2u of zo m'n bed uit om mee te kunnen met schoolreis naar parijs xd
Dayum hoe moeilijk kan het zijn om een deftige mini audio player te vinden ;3 urgh
Nice ezz c: En bye ;c |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 20:05 | |
| Telepathie, ik kan je zeggen dat het best handig is om aan te kopen xD
Meh, ergens wil ik posten met een acc, maar ik weet niet met wie ><
|
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 20:07 | |
| Flash en Winter are too cute ;-; Dang, ik moet over een kwartiertje alweer gaan.... |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 20:09 | |
| Flow's OS is ge-update :') Misschien moet ik eens voor al mn karakters een voorsteltopic maken *stare* x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 20:09 | |
| Bo;; bij catching c:
Zop ik ben es m'n strijk doen :') |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 20:13 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 20:15 | |
| http://sta.sh/02705ztf1s8sAnimatie WIP schets ding xD Ja, ik weet dat de hoofden/lichamen van de katten van grootte veranderen, daar werk ik nog aan ^^ |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 20:18 | |
| Ik kan het niet zien -.- Controleert Photoshop of het al eens op je laptop heeft gestaan of controleert het op email? |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 20:19 | |
| |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 20:25 | |
| @Babs; Oh my, love it already <3
@Marieke; Ziet er al leuk en lief uit <3 |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 20:27 | |
| Flow's setje is echt zo mooi, @ Bo <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |